Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hieman erilaisen käsityksen sai virallisesta infosta, meikäläiseltä meiningiltähän tuo vaikuttaa.
Melkolailla joo sama meno kuin kotimaassa. Hotellin buffa on auki, käsidesi ja kumihanskat siellä linjastolla asioidessa.

kebabbia monikaan asia voita

Silloin kun olin Turkissa töissä, Erdokan nimitti oman vävynsä valtionvarainmisteriksi. Aluksi eurolla sai kolme liiraa ja kohta viisi. Oli meinaan halpaa kebabia. Syrjemmissä kylissä ei myydä sitä kebab iskanderia (pyörivä), vaan kebu on grillattua okeata lihaa. Ravintolan nurkassa on oikea haloilla lämmitettävä parila. Mixed grill on myös hyvä annos, lammas vaan saattaa joskus maistua palaneelle villasukalle, jos on jotain vanhaa pässiä, eikä karitsaa.

Silloin kun olin Turkissa töissä, Erdokan nimitti oman vävynsä valtionvarainmisteriksi. Aluksi eurolla sai kolme liiraa ja kohta viisi. Oli meinaan halpaa kebabia. Syrjemmissä kylissä ei myydä sitä kebab iskanderia (pyörivä), vaan kebu on grillattua okeata lihaa. Ravintolan nurkassa on oikea haloilla lämmitettävä parila. Mixed grill on myös hyvä annos, lammas vaan saattaa joskus maistua palaneelle villasukalle, jos on jotain vanhaa pässiä, eikä karitsaa.
Mun kokemukset Turkista rajoittuu ihan pariin päivään että kovin isolla rintaäänellä en voi keittiöiden paremmuutta julistaa, varsinkin kun perusjutut on kumminkin aika läheistä sukua toisilleen.

Oon kerran elämässäni syönyt hyvää lammasta. Se oli jotain kartisan sisäfilettä kaverin häissä jostain 10 vuoden takaa, oli todella hyvää.

Sen sijaan kaikki kaupasta ostettu lammas maistuu yleensä vähintään pikkaisen tuolle vanhalle villasukalle. Ihan syötävää on ollu noinkin, mitä vieraissa kerran pari vuoteen syö, mutta himaan en juuri tykkää ostaa em. syystä.

Oon kerran elämässäni syönyt hyvää lammasta. Se oli jotain kartisan sisäfilettä kaverin häissä jostain 10 vuoden takaa, oli todella hyvää.

Sen sijaan kaikki kaupasta ostettu lammas maistuu yleensä vähintään pikkaisen tuolle vanhalle villasukalle. Ihan syötävää on ollu noinkin, mitä vieraissa kerran pari vuoteen syö, mutta himaan en juuri tykkää ostaa em. syystä.
Kävin viikinkiravintola Haraldissa ja otin tapojeni vastaisesti lammasta.
Kannatti, oli todella hyvää ja maistui melkein naudalta jonka vuoksi epäilin että oliko ees lammasta.

20210619_124631.jpg

Tältä se pitää grillin näyttää. Karitsan filettä & viuluja. Ja taatusti maistuu.
Lihallisissa iloitteluissa toimii usein parhaiten omin käsin onneen. Ei vaan voi toisten vastuulle näin tärkeitä hommia uskoa.

Viimeksi muokattu:
Kävin viikinkiravintola Haraldissa ja otin tapojeni vastaisesti lammasta.
Kannatti, oli todella hyvää ja maistui melkein naudalta jonka vuoksi epäilin että oliko ees lammasta.
Haraldissa on ihan hyvät lihat ja täällä Jyväskylän paikallisessa on tupattu käymään puolisäännöllisesti. Saattoi olla jollain tasting platella lammastakin, että oon saattanu maistaakin, mutta pitää laittaa korvan taakse.

Johnny's Heist Pizzeriakin saapui tänne tovi sitten, on ollu tykätty muualla. Sen vois ehkä tyypätä nyt vkl.

Tärkeämpää on suojella takkutukkien perseilyä kun kansanedustajan koskemattomuutta?

Tynkkyseen olisi voinut soveltaa kiinniottamista henkilön suojaamiseksi, jos ei kerran osaa käyttäytyä järjellisesti. Tällä en ota kantaa Elokapinaan itsessään, vaan ainoastaan Tynkkysen toimintaan.

Tynkkyseen olisi voinut soveltaa kiinniottamista henkilön suojaamiseksi, jos ei kerran osaa käyttäytyä järjellisesti. Tällä en ota kantaa Elokapinaan itsessään, vaan ainoastaan Tynkkysen toimintaan.
Miksei Tynkkysellä ole oikeus osoittaa mieltään omalla tavalla?

On ja hän toimi ihan asiallisesti ja oikein, katsoin hänen videonsa. Tässä vaan vähemmistön edustaja purki pahaa oloa tulemalla ulisemaan tähän ketjuun.

e rautalangasta, tämä on väärä ketju jauhaa aiheesta. Täältä löytyy se älyvapaat vihreät ketju mihin se sopii paremmin.

Ei siitä ole kyse vaan siitä, että jos toiminta on meinannut aiheuttaa häiriötä ja jopa väkivaltatilanteita, niin silloin olisi hyvä ymmärtää välttää kyseistä toimintaa. Monesti tällaisissa tilanteissa poliisi turvautuukin kiinniottoon ja siirtoon muualle tai jopa putkaan. Ei, en ole katsonut videota.

Back
Ylös Bottom