Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl M-Nutrition EAA+ -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Niin ja minä vapaasti sanon mitä mieltä olen näistä hörhöistä. Mikäs siinä spagettisiivilässä on sitten vikana?
Niinhän olen jo edellisellä sivulla sanonut, että saat mielipiteesi sanoa.

Minun mielestä yhden asian lobbaajat, (esim sinä) on täysiä hörhöjä ja suoltamasi asia on täyttä paskaa. (Jos huomasit, vastasin sinun lauseellasi)

Ei kait sillä sen kummempaa merkitystä olekkaan, kunhan kiinnostaa. Esim mistä johtuu että Inarissa 100% maskien käyttö ja reilu kymmenen todettua tapausta yli vuodelta, kaupoissa myös todella väljää. Sitten taas etelässä paikoin enää puolen käyttää vaikka tapauksia paljon enempi. Varmaan ihan vaan siitä että pienemmillä paikoilla ihmiset tuntee toisensa ja kukaan ei uskalla olla se ensimmäinen joka ilman maskia liikkuu vaikka suurimmalla osalla homma ärsyttää. Jännä nähdä että minne asti homma jatkuu.
Avopuoliso käyttää myös eikä tuo jaksa itteä kiinnostaa. Tai en tiiä vieläkö käyttää, mutta aiemmin ainakin.
Ei kyllä missään 100% käyttöastetta ole, eikä ole ollut. Saatika jos mietitään, että käyttöaste maskeista joita käytetään oikein.

Niinhän olen jo edellisellä sivulla sanonut, että saat mielipiteesi sanoa.

Minun mielestä yhden asian lobbaajat, (esim sinä) on täysiä hörhöjä ja suoltamasi asia on täyttä paskaa. (Jos huomasit, vastasin sinun lauseellasi)

No toinen kulkee tuolla säkit naamalla mistä ei mitään hyötyä ja toinen hymyilee arskoissa.

Nää on kait näitä nykyajan valintoja... mistä ei ilmeisesti saisi mitään sanoa? Hah

No toinen kulkee tuolla säkit naamalla mistä ei mitään hyötyä ja toinen hymyilee arskoissa.

Nää on kait näitä nykyajan valintoja... mistä ei ilmeisesti saisi mitään sanoa? Hah
Edelleen saat sanoa mielipiteesi, sitä ei ole kukaan kieltänyt missään vaiheessa. Samalla lailla kuin sinä saat sanoa mielipiteesi, saa muut ihmiset tehdä niin kuin parhaaksi näkee. Eikö vain? Se on sitä logiikkaa, yksilönvapautta, nykyajan valintoja.

Itse hymyilen arskoissa ilman maskia tuolla ulkona.

Halusit vaan saada sen näyttämään siltä?
Jos verrataan käyttöasteita siis kaupungeittain ja viesti väittää (jsp:n) että pienemmän paikan naamioprosentti on 100%. Eli kaikilla on maski. Mutta suuremmassa kaupungissa uskalletaan olla ilman maskia. Väitän, että asia ei ole näin.
Vai huuteleeko netissä vain pikkupaikkakuntien ukot ja kulkevat vastoin huutelemisiaan kuitenkin maski päässä ja vuodattavat netissä sitä? Vai siis kerro toki jos ymmärsin pointin ihan väärin?

Jos verrataan käyttöasteita siis kaupungeittain ja viesti väittää (jsp:n) että pienemmän paikan naamioprosentti on 100%. Eli kaikilla on maski. Mutta suuremmassa kaupungissa uskalletaan olla ilman maskia. Väitän, että asia ei ole näin.
Vai huuteleeko netissä vain pikkupaikkakuntien ukot ja kulkevat vastoin huutelemisiaan kuitenkin maski päässä ja vuodattavat netissä sitä? Vai siis kerro toki jos ymmärsin pointin ihan väärin?
Miksi pitäisin maskia päässä? Nyt sä mielikuvittelet

3 kpl Supermass Nutrition PRO BURN

Vahva rasvanpolttaja kapselimuodossa

-25%
Ei kyllä missään 100% käyttöastetta ole, eikä ole ollut. Saatika jos mietitään, että käyttöaste maskeista joita käytetään oikein.
No en minä mieti käytetäänkö niitä oikein. Ja eihän se tosiaan ole 100% jos näen kaupassa kaikilla maskit, paitsi itsellä. Vaikea tässä nyt tarkkoja prosentteja on alkaa kertomaan ja vielä sitä että moniko sitä maskia oikein käyttää. Mikä tuo sinun viestin idea oli? Ei oikein selvinnyt minulle.

Eihän kukaan ole kieltäny sua ottamasta kantaa koronaan ja sen seurauksiin, ihan vapaasti saat keskustella niinkuin muutkin mutta jos sä jankkaat koko ajan tuota samaa agendaa niin ei sua kukaan voi tosissaan ottaa. Väitän ihan ilman laskematta et yli 90% sun viesteistä on pelkkää pilkkaamista niitä kohtaan jotka pelkää koronaa ja käyttää sitä sun ihannoimaa vaippaa naamalla.

Eihän kukaan ole kieltäny sua ottamasta kantaa koronaan ja sen seurauksiin, ihan vapaasti saat keskustella niinkuin muutkin mutta jos sä jankkaat koko ajan tuota samaa agendaa niin ei sua kukaan voi tosissaan ottaa. Väitän ihan ilman laskematta et yli 90% sun viesteistä on pelkkää pilkkaamista niitä kohtaan jotka pelkää koronaa ja käyttää sitä sun ihannoimaa vaippaa naamalla.
Kannattaa laskea että saat oikeat prosentit. En usko että noin paljon on.
Sekä onhan sel hölmöä pelätä jotain asiaa minkä ei oikeasti loogisesti pidä aiheuttaa sellaista tilaa. Se on turhaa ja kuten nähty hyvin vahingollistakin yhteiskuntatasolla.

Ja vtu vihdoin löyty oikeesti lupaava lääke koronaan.

Imatinib.
1624024743141.png

Kannattaa laskea että saat oikeat prosentit. En usko että noin paljon on.
Sekä onhan sel hölmöä pelätä jotain asiaa minkä ei oikeasti loogisesti pidä aiheuttaa sellaista tilaa. Se on turhaa ja kuten nähty hyvin vahingollistakin yhteiskuntatasolla.
Ei maksa vaivaa alkaa tarkemmin laskemaan, tuon voi jo todeta lukemalla muutaman sun kommentin. Tuonkin viestin sä olet hokenut jo varmaan kymmeniä kertoja miten vahingollista ja turhaa kaikki on, olet osaltaan ihan oikeassa mutta miksi tuota samaa asiaa pitää jankata kymmeniä kertoja? Täällä pääosin kirjoittelee ja lukee aikuiset eiköhän se viesti mene vähemmälläkin perille.

Koita ymmärtää et kaikki ihmiset ei ole kuin sinä, mitään pelkäämätön Leijona joka elää niinkuin haluaa. Toiset pelkää asioita jotka ei ole niille normeja niinkuin esim, korona on. En silti näe siinä mitään miksi niitä pitäisi pilkata päivästä toiseen.

Ite kun on tällainen komistus, niin ei viitsi peittää naamaa rätillä kuin pakon edessä. Ymmärrän toki että maski on rumille ja huonohampaisille oikea taivaanlahja.

Mutta ne naisetkin! Kyllä minä katselen kesäkissoja ilman maskeja tuolla varsinkin kun niiden käyttö on aivan järjetöntä sillä oletuksellakin että ne auttaisi jotain.... aarrgghhhh

No en minä mieti käytetäänkö niitä oikein. Ja eihän se tosiaan ole 100% jos näen kaupassa kaikilla maskit, paitsi itsellä. Vaikea tässä nyt tarkkoja prosentteja on alkaa kertomaan ja vielä sitä että moniko sitä maskia oikein käyttää. Mikä tuo sinun viestin idea oli? Ei oikein selvinnyt minulle.
Niin, ymmärsin että mielestäsi tilanne olisi jotenkin erilainen esim. etelässä. Kyllä etelässäkin on voinut nähdä 100% maskeja naamalla kaupassa siinä ajassa mitä siellä käy.
Että se lähinnä, ettei kokonaisuuksia kannata/voi arvioida sen 3 minuutin kauppakäynnin perusteella, jos kauppa on auki 15 tuntia.

Mutta ne naisetkin! Kyllä minä katselen kesäkissoja ilman maskeja tuolla varsinkin kun niiden käyttö on aivan järjetöntä sillä oletuksellakin että ne auttaisi jotain.... aarrgghhhh
Kirjota googleen vaikka pjuutiful wumen no mask xxx, niin ei tartte tänne ketjuun mitään kirjotella ja näät niitä kissoja. Eiks ois kova?

Mä asun Vantaalla ja käytän lähes päivittäin Vantaan suurimpia marketteja ja kauppakeskuksia niin heitän ihan mutulla et oikea prosenttimäärä on lähempänä 80% maskeja käyttäviä kuin, että se olisi 100%. En tosin laske enkä kyttää ketkä niitä käyttää kun ei se niin paljoa kiinnosta mutta kyllä kaupoissa on edelleen paljon jengiä joilla ei maskeja ole. Maskien käyttö alkoi hitaasti ja näköjään niistä luopuminen tapahtuu myös hitaasti kun niitä vielä kuitenkin näkee kaupoissa ollessa.

Maskisuositukset kun alkoi niin ei niitä kukaan samantien käyttänyt vaan ne lisääntyi pikkuhiljaa, nyt niistä luopuminen tapahtuu todennäköisesti myös hitaasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom