Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
4000 läskiä sitten 6000 läskiä ja nyt 5000 läskiä? Miten tää luku vaihtelee 100 sivun välein?
Oli pakko varmistaa ja joo se luku olikin 6000 vuodessa vuonna 2019

Eli olen sanonut alakanttiin tyyliin 5000 sori.

Mun kysymys olikin täysin hypoteettinen, että jos joudut käyttämään palvelua jota ei suostuta antamaan ilman maskin käyttöä niin kieltäydytkö siitä vaikka se olisi pakko tehdä vai laitatko maskin naamalle?
En minä käytä turhaa maskia. Tuo on typerä kysymys koska siihen vastaus on jo hyvin selvä.

Joo,
Jopa ennen koronaa yrityksiä kaatui koska kaikki yritystoiminta ei ole kannattavaa ja joskus syynä on se, että tämän vuosisadan leijonista ei olekaan jatkamaan sitä duunia, kun pitäs upottaa kädet paskaankin välillä.
Okei käy sanomassa tuo ravintoloitsijoille jotka ilmeisesti ovat vain ihan perseestä olevia leijonia joilla menisi muutenkin huonosti....

En minä käytä turhaa maskia. Tuo on typerä kysymys koska siihen vastaus on jo hyvin selvä.
Eli kieltäydyt palvelusta vaikka se olisi siinä tilanteessa pakollinen. Kiitos vastauksesta, ei kai kukaan turhaa maskia käytä jokaisella on siihen oma syynsä.

Kun sä nyt olet tuollainen Leijonien jeijona etkä pelkää mitään perusnuhaa ja elät ja liikut miten halut niin mitä teet jos iskee helvetinmoinen hammaskipu eikä se mene särkylääkkeillä ohi vaan pakko mennä hammaslääkäriin ja hammaslääkäri sanoo, että tänne ei ole tulemista jos et laita maskia naamalle. Mitä teet? pysytkö Leijonana etkä mene koko lääkäriin vai laitatko maskin naamalle? Yksikään hammaslääkäri ei ota sua vastaan ilman maskia.
Oli vähän huono vertaus toi mutta pointti tuli selväksi.
Itse olen sanonut joka paikassa että jos ei onnistu ilman naamaria niin antaa olla, ihan sama vaikka ois hammas kipee.
Joo,
Jopa ennen koronaa yrityksiä kaatui koska kaikki yritystoiminta ei ole kannattavaa ja joskus syynä on se, että tämän vuosisadan leijonista ei olekaan jatkamaan sitä duunia, kun pitäs upottaa kädet paskaankin välillä.
Noi on vähän klikkihuorausta kun suurin osa ihan pienistä yrityksistä henkilöityy ja hankala lähteä jatkamaan, harvempi on myöskään kultakaivos vaan se leipä tehdään pitkällä päivällä.
Mutta mitä itse myyntiin tulee niin viime vuonna kuritti minua jotain 50-100ke bruttomyynnin verran mutta tänä vuonna taas menee niin lujaa ettei koskaan ennen.
Viime vuonnakin se hyytyminen oli lähinnä huhtikuussa.

Toi on sun fantasia.
Ei minulla ole jäänyt mikään palvelu välistä.
Ei ole mulla mitään fantasiaa koronan suhteen. En käytä maskia kuin jos siihen on oikeasti perusteltu syy. Esim liikkeen omistaja pyytää käyttämään niin ei tuota mulle ongelmaa käyttää.
Korona ei ole vaikuttanu mun elämään mitenkään käyn normaalisti salilla, kaupoissa ja paikoissa missä on tarve käydä.

Ei ole mulla mitään fantasiaa koronan suhteen. En käytä maskia kuin jos siihen on oikeasti perusteltu syy. Esim liikkeen omistaja pyytää käyttämään niin ei tuota mulle ongelmaa käyttää.
Korona ei ole vaikuttanu mun elämään mitenkään käyn normaalisti salilla, kaupoissa ja paikoissa missä on tarve käydä.

Niin mikä syy?
Eihän tässä tapauksessa kauppias edes itse tiedä miksi sellaista vaatii. Onko jossain muka kauppoja missä ei ole asiaa ilman maskeja?

Oli pakko varmistaa ja joo se luku olikin 6000 vuodessa vuonna 2019

Eli olen sanonut alakanttiin tyyliin 5000 sori.
Onko joku syy, että iltalehti ei ole luotettava lähde koronaan liittyen mutta nyt se on lähteenä validi jos puhutaan läskeistä? Siis häh?

Kun sä nyt olet tuollainen Leijonien jeijona etkä pelkää mitään perusnuhaa ja elät ja liikut miten halut niin mitä teet jos iskee helvetinmoinen hammaskipu eikä se mene särkylääkkeillä ohi vaan pakko mennä hammaslääkäriin ja hammaslääkäri sanoo, että tänne ei ole tulemista jos et laita maskia naamalle. Mitä teet? pysytkö Leijonana etkä mene koko lääkäriin vai laitatko maskin naamalle? Yksikään hammaslääkäri ei ota sua vastaan ilman maskia.
Kävin loppukeväästä kolme käyntiä terkkarin hammashoitolassa, tarkastus, suuhygienisti ja vanhan paikan uusiminen. Silloin oli Kanta-Häme Suomen pahin sotatoimialue, mutta ei kukaan tullu pakottamaan maskia millään käynnillä. Enkä edes ihan ainoa maskiton ollut niillä käynneillä.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Mitä paskapuheita? Se on hyvä että kutsutaan nimellä niitä mitä ovat. Ehkä se herättää osassa ajattelua, ehkä ei.
Jokatapauksessa jokainen joka tunkee itsensä rättiin tässä vaiheessa tätä "pandemiaa" on aivoton lammas.

Tilanne purkautuu kun ihminen alkaa ajattelemaan vastoin päättäjien ja median pakotusta.
Juuri sattumoisin itsekin mietin samaa asiaa ja jos nyt olisi aivan pakko käyttää tuota lammas -termiä niin tämä olisi oikea paikka. Jos ei tässäkään vaiheessa uskalla tai kehtaa käydä kaupassa ilman naamaria niin kyllä silloin tuo luonnehdinta on ansaittu. Sen lisäksi, että se on typerää, on se myös vastuutonta. Naamioitumisellaaan vaan itse aiheuttaa normaalielämään palaamisen pitkittymistä.

Jos korona olisi osoittautunut vaaralliseksi virukseksi niin sitten tuon varmuuden vuoksi naamioitumisen voisi edes jollain tavalla ymmärtää mutta kun kyseessä on vielä tavallinen influenssa niin sitä suuremmalla syyllä olisi syytä skaalata hysteriaa alaspäin reilusti.

Juuri sattumoisin itsekin mietin samaa asiaa ja jos nyt olisi aivan pakko käyttää tuota lammas -termiä niin tämä olisi oikea paikka. Jos ei tässäkään vaiheessa uskalla tai kehtaa käydä kaupassa ilman naamaria niin kyllä silloin tuo luonnehdinta on ansaittu. Sen lisäksi, että se on typerää, on se myös vastuutonta. Naamioitumisellaaan vaan itse aiheuttaa normaalielämään palaamisen pitkittymistä.

Jos korona olisi osoittautunut vaaralliseksi virukseksi niin sitten tuon varmuuden vuoksi naamioitumisen voisi edes jollain tavalla ymmärtää mutta kun kyseessä on vielä tavallinen influenssa niin sitä suuremmalla syyllä olisi syytä skaalata hysteriaa alaspäin reilusti.
Ei kannata käydä prismassa?

En osaa sanoa kun en tunne tilannettasi mutta jos sinulla on siihen joku järkevä syy niin ehkei sitten kannata. Käy vaikka Lidlissä tai CM:ssä. Kyllähän noita vaihtoehtoja on pienilläkin paikkakunnilla.
Eiku meinasin, jos tuntee olonsa lampaanksi niin varmaan kandee käydä tosiaan muissa kaupoissa sit?

Tehän olette mukavia ihmisiä. Koronameemi "pelottaa" toisessa kädessä ja toisessa kädessä sitten nautitaan oikeasta ahdingosta.

Porukka lukee "fimoilla alkaa menemään hyvin" otsikon iltapaskasta ja ihan kuin tämä alkaa paremmin uutinen pyyhkisi 1.5 vuoden kurituksen varsinkin PK-yrityksiltä.
Missä kukaan on sanonu nauttivansa ahdingosta. Sä taas käytät tota sun ”pettämätöntä” logiikkaa ja kuvittelet asioiden olevan jotenkin.

Niillä rahoilla mitä oon tässä koronan aikana saanu, olen voinut esim. maksaa lähilounasruokalaan, en nyt joka päivä, mutta useemman kerran viikossa syömättä sieltä mitään ja ihan vaan siksi, että tiedän niillä olevan tiukkaa ja pitäjät on mukavaa porukkaa. Mitään seura- / salimaksuja en lopettanut maksamasta vaikkei treenaamaan päässytkään. Joka kuukaus menee rahaa työttömien ruoka-apuun. Mitäs sä oot tehny niiden eteen kenellä on tiukkaa?

Eiku meinasin, jos tuntee olonsa lampaanksi niin varmaan kandee käydä tosiaan muissa kaupoissa sit?
Kuten sanottu, jos tunnet olosi lampaaksi niin käy vaan jossain muualla aivan vapaasti, jos se tuntuu luontevammalta. En minä pysty sinua tässä asiassa paljoakaan enempää auttamaan. Tee vaan rohkeasti oma päätös.

Noniin. Täältäpäin maskisuositukset on poistunu. Kokoontumisrajoituksia ei ole. Hyvin paljon näkee maskittomia immeisiä. Moni firma on henkilökunnalta poistattanut maskit. Lehti lopettaa koronatilanteen uutisoinnin viikonlopuilta. Eiköhän kohtapuoliin lopu viikoltakin tapausten määrän uutisointi ja siirtyy satunnaiseksi.

Mistä työ kohta möyhöötte? Pandemia-ihmisten puolesta tauti on ohi. Denialistien puolesta hössöttäminen on ohi.

Kuten sanottu, jos tunnet olosi lampaaksi niin käy vaan jossain muualla aivan vapaasti, jos se tuntuu luontevammalta. En minä pysty sinua tässä asiassa paljoakaan enempää auttamaan. Tee vaan rohkeasti oma päätös.
Ei minulla ole prismassa käyntiin ongelmaa. Mutta sinä kun niitä maskeja lasket prismassa käydessäsi, niin sinua ajattelin opastaa.

Noniin. Täältäpäin maskisuositukset on poistunu. Kokoontumisrajoituksia ei ole. Hyvin paljon näkee maskittomia immeisiä. Moni firma on henkilökunnalta poistattanut maskit. Lehti lopettaa koronatilanteen uutisoinnin viikonlopuilta. Eiköhän kohtapuoliin lopu viikoltakin tapausten määrän uutisointi ja siirtyy satunnaiseksi.

Mistä työ kohta möyhöötte? Pandemia-ihmisten puolesta tauti on ohi. Denialistien puolesta hössöttäminen on ohi.
Sano se valtamedialle sekä päättäjille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom