Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin koeajamassa molemmat ID.3 ja ID.4 ja vaikuttivat asiallisilta, mutta Skodan Enyaq vei voiton ID.4 vastaan. Aika pitkät ovat toimitusajat vaan, jos ei ota ns. nopean toimituksen mallia, johon ei saa itse valikoida varusteita. Tosin näyttää olevan VW:llä muutenkin aika vähän lisävarusteita valittavissa noihin eri varustelutasoihin. Komponenttipulaa kuulemma ja arviot 5-7kk välillä toimitusajoissa...En ole tarttunut niihin muutamiin tärppeihin, joita @Heatseeker on ystävällisesti autoista laittanut.
Mutta kyllähän tuo Outlander PHEV kuitenkin lähitulevaisuudessa vaihtuu toiseen kulkuvälineeseen.
Autossa ei ole mitään vikaa, päinvastoin, mutta kun pidempien matkojen ajo tulee syksystä eteenpäin taas lisääntymään, niin vaihdan täyssähköiseen härveliin.
Volkswagen ID.4 on tulossa (150kw/77kwh). Tuolla luvattu range yli 500km, joten selviää talvikeleilläkin nuo "pidemmät matkat" (110km yhteen suuntaan) ilman latailua välissä.
Tiedän viiliksen.Alkoi tulla fiilis että kys duuni olis saatava.
Kyllä se on niin että viisas työantaja tietää milloin maksetaan aiheesta, mikäli menet alihinnoittelemaan itsesi niin alkavat ihmettelee että ny on jotain pielessä.Menin sitten ja tuikkasin työnhaun sattumalta näkemääni positioon. Ja koska mulla ei muodollista pätevyyttä niin oli pakko soittaa rekryävälle esimiehelle ja selittää mikä homma. Varmaan parhaiten mennyt puhelu ikinä. Käytännön pätevyys täysin riittävä. Täydellinen aaltopituus henkilön kanssa mielipiteistä, pitkälti yhteinen verkosto joista mennyt pelkkää hyvää allekirjoittaneesta. Myös vapaa-ajan kiinnostuksen aiheet ja perhetilanne yhteneväiset. Jäi hyvä maku puhelusta. Voin kuvitella, että kun kyseinen johtaja hakee itselleen aisaparia (ei sanan varsinaisessa merkityksessä), niin hakisi nimenomaan samalla levellillä olevan henkilön. Ei esimerkiksi aseistakieltäytyjä vasemmistolaista jos itse maanpuolustushenkinen. Palkka ei tietysti mätsännyt vaan kys hommaan budjetoitu 1,5k/kk vähemmän mitä pyysin. Itse voin pudottaa pyytämättä heti 0,5k ja lähtisin sinne vaikka 1ke/kk pienemmällä palkkapyynnillä... Ei luulis olevan ongelma työpaikan tulla vastaa 0,5ke suunnitellusta jos saavat oikeesti osaajan joka säästää sen moninkertaisesti takaisin.
Mitenkä ihimeessä pitäis kommentoida tuo palkkapyynnin pienennys? Pitäiskö odotella että tulee vastatarjous, koska lupasi selvitellä asiaa firmansa kesken. Vai pistää samantien viesti että voinen alentaa pyyntiä x euroa? Toki haluis neuvvotella maksimit, mutta myös saada kyseisen jobin.
Tämä duuni olis 6km kotoa (nykyisen 60km sijaan). Commuting vaihtuis pyöräilyksi. Toimisto prameissa tiloissa. Edullinen hyvä kuntosali työmaalla, alkais ns. kuntoon laitto työn ohella. Mahdollisuus suorittaa opinnot loppuun. Ei projektimaailman ressiä.
Alkoi tulla fiilis että kys duuni olis saatava. Just nyt ei tuu nykyisestä duunista yhtikäs mittä. Vaikka olis kiirekin. Tosin kiire on vakiona päällä, niin sinänsä tilanne ei muutu.
Kävin koeajamassa molemmat ID.3 ja ID.4 ja vaikuttivat asiallisilta, mutta Skodan Enyaq vei voiton ID.4 vastaan. Aika pitkät ovat toimitusajat vaan, jos ei ota ns. nopean toimituksen mallia, johon ei saa itse valikoida varusteita. Tosin näyttää olevan VW:llä muutenkin aika vähän lisävarusteita valittavissa noihin eri varustelutasoihin. Komponenttipulaa kuulemma ja arviot 5-7kk välillä toimitusajoissa...
Jaa'a. Ehkä ite miettisin, kumpi painaa enemmän vaakakupissa: se, että saa tuon liksan vai se, että saa tuon paikan. Kyllähän se, jos pistää viestiä pystyvänsä tarvittaessa neuvottelemaan vähän palkkapyynnistä, viestii siitä, että haluat oikeasti sinne duuniin. Tuossa ehkä pikkaisen vähemmän riskiä kuin siinä, että odottelee vaan vastatarjousta. Jos siis niillä sattuis olemaan oikeasti tiukka budjetti ja kokevat, että pakko vaan katsoa halvempaa kaveria.Mitenkä ihimeessä pitäis kommentoida tuo palkkapyynnin pienennys? Pitäiskö odotella että tulee vastatarjous, koska lupasi selvitellä asiaa firmansa kesken. Vai pistää samantien viesti että voinen alentaa pyyntiä x euroa? Toki haluis neuvvotella maksimit, mutta myös saada kyseisen jobin.
Ei se ihan horisonttiin liitänyt. Mitähän helvettiä nyt valehtelisin, en mitannut.Niin muuten millaisia tuloksia syntyi?
Terve kuin pukki! Ei tunnu missään.Varmaan heittäjä itse kohta kyselee TJJ:ltä niistä tuloksista.
Yks on kanssa, että sopii koeajaksi pienemmän liksan ja niin että sen nousee automaattisesti koeajan jälkeen haluamaasi. Itse vaihdoin työpaikkaa tällaisella diilillä ja tietääkseni molemmat osapuolet olivat tyytyväisiä tulokseen.Jaa'a. Ehkä ite miettisin, kumpi painaa enemmän vaakakupissa: se, että saa tuon liksan vai se, että saa tuon paikan. Kyllähän se, jos pistää viestiä pystyvänsä tarvittaessa neuvottelemaan vähän palkkapyynnistä, viestii siitä, että haluat oikeasti sinne duuniin. Tuossa ehkä pikkaisen vähemmän riskiä kuin siinä, että odottelee vaan vastatarjousta. Jos siis niillä sattuis olemaan oikeasti tiukka budjetti ja kokevat, että pakko vaan katsoa halvempaa kaveria.
Puhdasta sadismiä pistää palavari maanantaiaamuksi klo 8:30. Pää toimi yhtään.
Viikonloppuna yöt hirsirakenteisissa tiloissa, viimeyö omassa neukkukuutiossa aka pätsi, pieni ero unenlaadussa.
katso liitettä 228745
Piikki otettu. Oli ehkä Sputnik.
Minulla pysyy haarukka, kun käsi on vaaka-asennossa! Jännittävää.Samoin. Joko pysyy avainnippu käsivarressa? Mulla ei näytä magneetti vielä aktivoituneen. Ehkä huomenna?
Puhalsitko kertoimen aina heiton jälkeen?Ei se ihan horisonttiin liitänyt. Mitähän helvettiä nyt valehtelisin, en mitannut.
Muutama metri, ei lähelläkään kymppiä. 3-5
Terve kuin pukki! Ei tunnu missään.
Kylmiltään ja täysillä muutama rykäsy. Ei jäniskään lämmittele kun ketun näkee![]()
Odota vastatarjousMenin sitten ja tuikkasin työnhaun sattumalta näkemääni positioon. Ja koska mulla ei muodollista pätevyyttä niin oli pakko soittaa rekryävälle esimiehelle ja selittää mikä homma. Varmaan parhaiten mennyt puhelu ikinä. Käytännön pätevyys täysin riittävä. Täydellinen aaltopituus henkilön kanssa mielipiteistä, pitkälti yhteinen verkosto joista mennyt pelkkää hyvää allekirjoittaneesta. Myös vapaa-ajan kiinnostuksen aiheet ja perhetilanne yhteneväiset. Jäi hyvä maku puhelusta. Voin kuvitella, että kun kyseinen johtaja hakee itselleen aisaparia (ei sanan varsinaisessa merkityksessä), niin hakisi nimenomaan samalla levellillä olevan henkilön. Ei esimerkiksi aseistakieltäytyjä vasemmistolaista jos itse maanpuolustushenkinen. Palkka ei tietysti mätsännyt vaan kys hommaan budjetoitu 1,5k/kk vähemmän mitä pyysin. Itse voin pudottaa pyytämättä heti 0,5k ja lähtisin sinne vaikka 1ke/kk pienemmällä palkkapyynnillä... Ei luulis olevan ongelma työpaikan tulla vastaa 0,5ke suunnitellusta jos saavat oikeesti osaajan joka säästää sen moninkertaisesti takaisin.
Mitenkä ihimeessä pitäis kommentoida tuo palkkapyynnin pienennys? Pitäiskö odotella että tulee vastatarjous, koska lupasi selvitellä asiaa firmansa kesken. Vai pistää samantien viesti että voinen alentaa pyyntiä x euroa? Toki haluis neuvvotella maksimit, mutta myös saada kyseisen jobin.
Tämä duuni olis 6km kotoa (nykyisen 60km sijaan). Commuting vaihtuis pyöräilyksi. Toimisto prameissa tiloissa. Edullinen hyvä kuntosali työmaalla, alkais ns. kuntoon laitto työn ohella. Mahdollisuus suorittaa opinnot loppuun. Ei projektimaailman ressiä.
Alkoi tulla fiilis että kys duuni olis saatava. Just nyt ei tuu nykyisestä duunista yhtikäs mittä. Vaikka olis kiirekin. Tosin kiire on vakiona päällä, niin sinänsä tilanne ei muutu.
No miksi ei. Toki jos miettii asiantuntijahommia, joiden rekryihin voidaan panostaa merkittävästikin ja suhteuttaa muutaman kuukauden pienen palkkaeron rekryn kokonaiskustannuksiin, niin en tiedä, mitä tuossa kumpikaan varsinaisesti voittaa :D Työnantaja pääsee koeajalla työntekijästä eroon koeajan turvin, enkä tiedä paljonko siinä lämmittää pieni palkkasäästö, jos edeltävä rekryprosessi ja siihen käytetyt paukut on menneet kokonaisuudessaan hukkaan.Yks on kanssa, että sopii koeajaksi pienemmän liksan ja niin että sen nousee automaattisesti koeajan jälkeen haluamaasi. Itse vaihdoin työpaikkaa tällaisella diilillä ja tietääkseni molemmat osapuolet olivat tyytyväisiä tulokseen.