Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Täst sais väännettyy kaikenlaista mikäli totta. (ja aito)

edit. sais ihan oikeesti kehiteltyä vaikka mitä teoriata. En ees viitti ääneen ajatella:

View: https://twitter.com/JAPMXVI/status/1399957152710676484?s=20

Tosin rct ei näyttäny hyötyä. Se mitä mä mietin enemmän on se, että jotkut tutkimukset osotti jopa haittaa..

Eihän nyt media ja palstan "totuudentorvet" halua edes tietää mitään tuollaisesta, pää vaan syvälle hiekkaan,
Niinkö? miten mä muistan et mä olin ensimmäinen joka postas aiheesta.:cool: Enkä posi tavalla. Herätys nyt.

Niinkö? miten mä muistan et mä olin ensimmäinen joka postas aiheesta.:cool: Enkä posi tavalla. Herätys nyt.
Syvimmät pahoitteluni, toivottavasti kuitenkin selviät tästä erittäin syvästä ja pahasta vääryydestä jonka kohteeksi olet joutunut. Epätoivoisena selityksenä tarjoan sitä, että sinä postaat niin valtavan määrän tekstiä tänne joka päivä, että useimmin ne tulee vaan rullattua ohi ja siten tämä karmea virhe nyt sitten tapahtui, mutta siis toivottavasti kykenet ainakin aikaa myöden siitä toipumaan (ehkä jopa anteeksi antamaan), vilpittömästi parantumistasi toivoen: mak

Syvimmät pahoitteluni, toivottavasti kuitenkin selviät tästä erittäin syvästä ja pahasta vääryydestä jonka kohteeksi olet joutunut. Epätoivoisena selityksenä tarjoan sitä, että sinä postaat niin valtavan määrän tekstiä tänne joka päivä, että useimmin ne tulee vaan rullattua ohi ja siten tämä karmea virhe nyt sitten tapahtui, mutta siis toivottavasti kykenet ainakin aikaa myöden siitä toipumaan (ehkä jopa anteeksi antamaan), vilpittömästi parantumistasi toivoen: mak
Mulla on herkät tunteet. No tämän kerran.

Tosta lukemista lisää:

View: https://twitter.com/peterbakernyt/status/1401174258533994496?s=20

Elikkä kun rokotteet toimii niin hyvin niin syksyllä ei pitäisi näkyä mitään nousua tartunnoissa ja kuolemissa, varsinkin kun yhä useampi on rokotettu siihen mennessä? Jännä nähä miten käy...

Elikkä kun rokotteet toimii niin hyvin niin syksyllä ei pitäisi näkyä mitään nousua tartunnoissa ja kuolemissa, varsinkin kun yhä useampi on rokotettu siihen mennessä? Jännä nähä miten käy...
Israelissa näyttää aika suoraa viivaa ja siellä ollaan varmaan rokotuksissa oltu kokoajan edellä, toisaalta kausivaihtelu ja variantit on vielä kysymysmerkki.
Itse ennustan että siellä syyskuuhun mennessä aloitetaan kolmas piikkikierros kansassa.

Israelissa näyttää aika suoraa viivaa ja siellä ollaan varmaan rokotuksissa oltu kokoajan edellä, toisaalta kausivaihtelu ja variantit on vielä kysymysmerkki.
Itse ennustan että siellä syyskuuhun mennessä aloitetaan kolmas piikkikierros kansassa.
Haagin kansainvälisessä rikostuomioistuimessa on alkamassa oikeudenkäynti Israelin hallintoa vastaan, jossa yhtenä syytteenä on kuolleisuustilastojen törkeä väärentäminen, syytteitä toki paljon muitakin.

Israel onkin nopeasti muuttanut käytäntöjään, esim. pakollisesta koronapassista on luovuttu (ei ole tästäkään paljon täällä media uutisoinut). Virallinen selitys on että rokotteet ovat toimineet niin hyvin, mutta hyvin yleisesti arvellaan että suunnan muutos johtuu tulevasta oikeudenkäynnistä.

Kyllä tämä korona näköjään ottaa joidenkin mielenterveyden päälle aika huolella. Pitkäaikaisin kaverini (tunnettu yli 40v) ei ole vaivautunut kylään vaikka muutettiin uuteen taloon 7kk sitten. Viime kerrat kun ollaan soiteltu niin en ole edes vaivautunut kysymään, koska vastaus on aina ollut jotain ympäripyöreetä.

En keksi mitään muuta syytä kuin että jätkä on niin kusessa tästä koronasta ettei vaan pysty. Koska joku sen 40v kollegakin jostain toiselta puolelta maailmaa oli kuollut koronaan.

Sekään tuskin on auttanut että olen haukkunut nämä maskinaamat ja rokotteet alimpaan helvettiin, ihan vain vittuilakseni. Kun ei viitsi sanoa suoraan että ryhdistäydy nyt saatana, aikuinen mies!

Kyllä tämä korona näköjään ottaa joidenkin mielenterveyden päälle aika huolella. Pitkäaikaisin kaverini (tunnettu yli 40v) ei ole vaivautunut kylään vaikka muutettiin uuteen taloon 7kk sitten. Viime kerrat kun ollaan soiteltu niin en ole edes vaivautunut kysymään, koska vastaus on aina ollut jotain ympäripyöreetä.

En keksi mitään muuta syytä kuin että jätkä on niin kusessa tästä koronasta ettei vaan pysty. Koska joku sen 40v kollegakin jostain toiselta puolelta maailmaa oli kuollut koronaan.

Sekään tuskin on auttanut että olen haukkunut nämä maskinaamat ja rokotteet alimpaan helvettiin, ihan vain vittuilakseni. Kun ei viitsi sanoa suoraan että ryhdistäydy nyt saatana, aikuinen mies!

Ei tollasiin kannata vaivautua.Mun puolesta tukehtukoon sinne korona helvettiin minkä on päänsisälleen luonut.

Ei tollasiin kannata vaivautua.Mun puolesta tukehtukoon sinne korona helvettiin minkä on päänsisälleen luonut.
Viimeisin oli että heinäkuussa kun osuu lomat samaan aikaan voitaisiin ehkä nähdä. Päätin että jos ei silloin onnistu niin sitten saa olla. Vielä poikamies kyseessä joka tekee 50 pinnasta työaikaa, niin ei ainakaan siitä ole kiinni ettei kalenterista löytyisi aikaa.

Se on voinut myös vetää herneen nenään, kun olet sanonut pahoja hänen mainstream tekemisistään.
Mutta anna tosiaan olla ja jos ei tule niin ei tule. Ei ketään jaksa vetää perässään ja tuhlata aikaa semmoiseen. Soitelkoot sitten itse joskus jos psykoosit laukeaa.

Hyvin ainakin korona on erottanut ne kaverit ja tuttavat jotka kykenevät edes jollain tapaa itsenäiseen ajatteluun, niistä jotka vain menevät muun lauman ja iltapäivälehtien otsikoiden mukaan. Enkä nyt tarkoita mitään koronaa kieltäviä foliohattuja, vaan se että jotkut edes jollain tapaa järkevästi pystyvät perustelemaan omia suojatoimiaan.

Somessa olen poistanut näkyviltä näitä pahimpia jotka kokoajan vouhottaa jostain karanteeneista ja taas ollaan menossa testaamaan jne. tyyppejä.
Mulle ihan sama mitä ihmiset tekee mutta kun nämä lietsovat toinen toisiaan niin ei vaan jaksa.

Jonniin verran kysellään joko on rokote otettu. Kun on vastannut että ei, niin sitten seuraava kysymys on ollut että onko tarkoitus ottaa. Siihen kun on vastannut että ei, niin tähän saakka keskustelu on loppunut aiheesta.

Eilen lyötiin piikki olkapäähän. Kiitokset siitä kuuluu Roopelille ja hänen suorittamalleen ansiokkaalle kannustukselle tässä ketjussa.

Elämänlaatuni muuten parani 90 prosenttia kun tiputin tämän ketjun lukemisen kymmeneen prosenttiin entisestä. Ei edes vituta enää mikään.

Selvästi vituttaa. Et muuten olisi tuollaista postannut.

Jonniin verran kysellään joko on rokote otettu. Kun on vastannut että ei, niin sitten seuraava kysymys on ollut että onko tarkoitus ottaa. Siihen kun on vastannut että ei, niin tähän saakka keskustelu on loppunut aiheesta.

Itsellä taas jatkunut monesti että toinen sanoo, että otti vähän sen takia kun muutkin otti... Itse taas sanon suoraan siihen ettei sellaista kannata koskaan tehdä missään asiassa. Hänkin tiesi kyllä epäkohdista ja on kuullut vastaavia juttuja mitä täälläkin puhuttu paljon. Silti se joukkopaine saa tekemään kuten valtaosalla muitakin. Maskien käyttö on varmasti valtaosalla vain siksi koska muillakin ja ei "kehtaa" sitten olla ilman... pelottavaa kuinka helpoilla manöövereillä ihmiset saadaan tekemään juttuja.

Back
Ylös Bottom