Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Johan sattui tauolle sopivasti. Juoda sumppia ja katsoa, kun nuori kloppi alkoi ajaa ruohoa viereisellä tontilla.

Tyylikäs poika, kun jalassa oikein farmarit. Valkoiset tennarit saattaa olla vihreät tuon jälkeen.
Meille muutti naapuriin kireä parikymppinen muikkeli, joka tykkää ottaa aurinkoa tossa takapihalla minimaalisissa bikineissä. Pitää setämiehen ihan tsempata, ettei vilkuile vahingossa(kaan) 😁

Voi olla perin erikoisen näköistä sakkia toimistoilla piipahtamassa jos ollut pitkiä etäilyjä :)
Mun pitäs hommata töihin etätulostin että voisin kotoa laitella pakkauslistoja, ei tarttis ees niitä vaivautua tyämaalle vaivautua viemään.
Himassa tulee usein vahingossa tulostettua jotain ja ne putkahtelee sitten jonnekin päin konttoria tai varastolle kun ei aina jaksa/muista tarkistaa onko valittu pdf tulostus omalle koneelle vai joku firman tulostimista.

tarinan aihioita jo valmiina?
6a00d8341ca9dc53ef0147e037a8f9970b-320wi.webp

En tiedä miksi tuo Erika jotenkin ärsyttää. Varmaan liian tyrkky, ei hymyile ikinä ja ei ole vielä löytänyt vaatetuksesta päätellen 2000-lukua.
Mun mielestä toi lookki tossa videossa taas on ihana!!😍 (70-luvun mukainen, niiku videokin?)

En osaa Erikan tyylistä noin yleisesti sanoa, hän siis pukeutuu aina noin?

Vai mikä nyt on ärsyttävää?

Mun mielestä toi lookki tossa videossa taas on ihana!!😍 (70-luvun mukainen, niiku videokin?)

Kai vaan yleinen tyrkyllä olo.

No ei se nyt ärsytä oikeesti, kun en ärsyynny, jos ei vaikuta omaan elämään.

Mutta yleisesti en vain pidä henkilöstä. :unsure:

Himassa tulee usein vahingossa tulostettua jotain ja ne putkahtelee sitten jonnekin päin konttoria tai varastolle kun ei aina jaksa/muista tarkistaa onko valittu pdf tulostus omalle koneelle vai joku firman tulostimista.
Mun pitäs vaan perehtyä tohon paremmin, kerran koitin katella noita mutta meinas hermo mennä.
Töissä ei ole erikseen nettiyhteyttä mutta toisaalta nyt kun sen hommais niin saisin kameratkin toimimaan, en tosin tiedä haluanko ees nähdä mitä siellä touhutaan kun en ole paikalla..

Minua ärsyttää siinä se, kun ei jotenkin osaa laulaa. Tai laulaa nenäänsä välillä tosi pahasti.

Mun pitäs vaan perehtyä tohon paremmin, kerran koitin katella noita mutta meinas hermo mennä.
Töissä ei ole erikseen nettiyhteyttä mutta toisaalta nyt kun sen hommais niin saisin kameratkin toimimaan, en tosin tiedä haluanko ees nähdä mitä siellä touhutaan kun en ole paikalla..
Kannattaa sitten olla tarkkana niiden kameroiden kanssa. Ei välttis oo ihan hyvä juttu jos kuvaa työntekijöitä

Kannattaa sitten olla tarkkana niiden kameroiden kanssa. Ei välttis oo ihan hyvä juttu jos kuvaa työntekijöitä
On siis hälytinjärjestelmän kamerat jotka näkee myös keskuksessa johon hälytys pärähtää mutta näen ne itse kansssa, ei oo kyllä tarkoitus katella. Ehkä.

Back
Ylös Bottom