Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Deloitte vai KPMG?

Finanssipuolella pääkonttorilla.

Noin niinku mielenkiinnosta, niin lukiko sopparissa, että työpaikalla tulee pukeutua asianmukaisesti (määritellen toki, mikä on asianmukaisesti) tmv.?

Mut onhan noita duunipaikkoja, joissa kai jokaiselle itsestään selvää, että kulmapaitaa ja -housua pitäs konttorilla olla. Tosin jos ei tehdä asiakastyötä, niin mitä väliä sillä kellekään edes on, missä releissä kukin haluaa työnsä tehdä.

Ei ollut. Eikä tainnut olla mitään erityisiä liitteitäkään, mutta näistä tuli muikkarit keväällä tietoon.

edit. Toki ymmärtääkseni esim. yhdellä jengillä oli virallisesti pukupakko, eli heillä varmaan on tarkemmin määritelty. Yhteisenä rangaistuksena shortsit kaikilta miehiltä kielletty.

Tulen ensiviikolla palvelemaan Espooseen pörssiyhtiötä (toki kovalla tuntilaskutuksella). Siellä on farmarihousut ja silitetty kauluspaita. Parturissa käyty ja muutoinkin näytetään viisaalta. Italialaisia nahkakenkiä ei sentään laiteta, vaikka olisi nekin kaapissa. Antaa olla siellä.

Asiakkaan takiahan noita yleensä on. Ts. pitää olla varautunut siihen, että joku tulee pääkonttorille tai media tulee, jolloin ei parane jäädä kiinni jalkakarvat kiiltäen. Luottamus edellyttää tiettyä pukeutumista, edelleen.

Jos ollaan myymässä jotain, niin silloin Ingenjöörilläkin saa olla nahkakengät ja vaikka joku rento puvuntakkikin.
Tän ymmärrän. Riippuneekin pitkälti hommista.

Ja jos rottapuolelle ei asiakkaita tuoda, niin se on sama painaako se markku siellä vaikka kollareissa.

Kun hyvännäköinen misukka kävelee vastaan, tuijotan silmiin ja kun misukka katsoo vastapalloon niin nikkaan silmää. Aina pamahtaa hymy ja katsovat vielä taaksepäin.

testaan joskus, jos uskallan

eli vanha ehkä että joskus pöhönäs saatan testata, tuskin kehtaan

Mun piti antaa tänään suullinen huomautus, aiheena höpöttely.
Yhdellä valtava tarve käydä jutuille muiden kanssa, kuulemma kyselee vaan neuvoa... ehhehe.
Tuumasin että ei se että siinä menee oma työaika mutta siinä menee myös sen toisenkin työaika, meillä kun ollaan vielä kokoajan luurit päässä ja eri pisteillä duunailua niin ei ole sellaista työn lomassa rupattelua.

kyllä hinpunverran pitää ajatella myös työkavereita, ja -heidän viihtyvyyttä

asiallinen ja siisti pukeutuminen & ei uida hajusteissa
Kyllä näin on. Ajatelkaa nyt jos Herr Doktor vaikka kävelisi SEKSin kesäkuumilla käytävillä haupitsit paljaina, niin siinähän menisi sairanhoitajaparoilta lääkelaskut ihan reisille ja potilaita pyörtyilisi sinne sun tänne 🤷‍♂️

huippujännittävä tilanne
Allekirjoittaneella tämän hetkiset jännitysmomentit liittyvät lähinnä siihen että millaista rautaa magneettiin tarttuu.
Kartalta katsottuna on aika lupaavan oloisia kalavesiä reitillä.

Kämpässä taas noin kuusituhatta astetta lämmintä, pienoinen krapula eilisen lätkämatsin jäljiltä ja ei kiinnosta palaverit yhtään.

Pari tuntia ja nokka kohti Kymenlaaksoa.

37A150E7-A055-42E0-A4D2-E6B978AD7490.webp

Ei tullut sanomista vaikka oli eripari sukatkin näköjään lipsahtanut kun pitkästä aikaa officella piipahdin.

katso liitettä 228705
Ei tullut sanomista vaikka oli eripari sukatkin näköjään lipsahtanut kun pitkästä aikaa officella piipahdin.
Voi olla perin erikoisen näköistä sakkia toimistoilla piipahtamassa jos ollut pitkiä etäilyjä :)
Mun pitäs hommata töihin etätulostin että voisin kotoa laitella pakkauslistoja, ei tarttis ees niitä vaivautua tyämaalle vaivautua viemään.

Voi olla perin erikoisen näköistä sakkia toimistoilla piipahtamassa jos ollut pitkiä etäilyjä :)
Mun pitäs hommata töihin etätulostin että voisin kotoa laitella pakkauslistoja, ei tarttis ees niitä vaivautua tyämaalle vaivautua viemään.
Meilläkin esimies oli hivenen muuttunut kun viime teamsissä pisti kameran päälle. Ennen siloposkisella miehellä kunnon harmaankirjava risuparta 😁

Kyllä näin on. Ajatelkaa nyt jos Herr Doktor vaikka kävelisi SEKSin kesäkuumilla käytävillä haupitsit paljaina, niin siinähän menisi sairanhoitajaparoilta lääkelaskut ihan reisille ja potilaita pyörtyilisi sinne sun tänne 🤷‍♂️

Minä luulen, että siellä pyörtyilyä tapahtuu jo ihan vaan silloin, kun Tohtori miehekkäästi työvasara tanassa astuu samaan tilaan hoitajien tai potilaiden kanssa.

Pitäisiköhän alkaa kirjoittaa harlekiinikirjoja?🤔

Minä luulen, että siellä pyörtyilyä tapahtuu jo ihan vaan silloin, kun Tohtori miehekkäästi työvasara tanassa astuu samaan tilaan hoitajien tai potilaiden kanssa.

Pitäisiköhän alkaa kirjoittaa harlekiinikirjoja?🤔
Kyllä Herr Doktorista kannattaa suoraan sinne eroottisten novellien puolelle.

Tuota kesäkumibiisin viteoa katsellessa tuli mieleen vanha kiista: Onko 240 Volvon vai 96 Saabin lempinimi Kyrpäjyrä. Minusta Volvon, kun onhan 96 jo kajakkikaksikko, syöksysämpylä jne.

Johan sattui tauolle sopivasti. Juoda sumppia ja katsoa, kun nuori kloppi alkoi ajaa ruohoa viereisellä tontilla.

Tyylikäs poika, kun jalassa oikein farmarit. Valkoiset tennarit saattaa olla vihreät tuon jälkeen.

Back
Ylös Bottom