Roopeli
VIP
Ja kahden viikon päästä on tietenkin viikkoja.No kaksi viikkoa tietenkin. Ja kahden viikon päästä myös kaksi viikkoa, mutta eri kaksi viikkoa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja kahden viikon päästä on tietenkin viikkoja.No kaksi viikkoa tietenkin. Ja kahden viikon päästä myös kaksi viikkoa, mutta eri kaksi viikkoa.
Joo tää on ihan yksinkertaista.Ja kahden viikon päästä on tietenkin viikkoja.
Ja sitten onkin jo syksy.....Ja kahden viikon päästä on tietenkin viikkoja.
”OkCupidin tutkimuksen mukaan ihmiset, jotka rokotetaan tai jotka aikovat rokottaa, saavat 14% enemmän vastauksia kuin ihmiset, jotka eivät aio rokotuttaa itseään”, Valkoinen talo sanoi perustellessaan mainoskampanjaa.
Päinvastoin ottaa niitä ketkä eivät piikitä ja kertoo aivoista.Yhdeksän suurta deittisovellusta Yhdysvalloissa tarjoaa käyttäjille uusia tapoja mainostaa omaa rokotustilaansa, joka niiden mukaan parantaa heidän mahdollisuuksia onnistua parien etsinnässä – osana kumppanuutta Valkoisen talon kanssa.
Sisältäen profiilimerkkejä ja tarroja, jotka ilmoittavat päivämäärän Covid-rokotuksille ja erilaisia tapoja parantaa heidän näkyvyyttä ensisijaisille kumppaneille esitellään tällä viikolla. Yhdysvaltain hallitus sanoo, että se tekee yhteistyötä sovellusten kanssa, kuten Tinder, OkCupid, Bumble, Badoo, BLK, Hinge, Chispa ja Match.
Kai se on piikille mentävä jos meinaa vielä toosaa saada.
Joo jos vasurihaahka on kiikarissa.Kai se on piikille mentävä jos meinaa vielä toosaa saada.
Luulisin, että siinä samalla kasvaa riski törmätä johonkin "flat earth"-hörhöön, joka ei suostu raottamaan saksiaan ennen papin aamenta. En mä tuomitse, mutta ei olisi ainakaan mun juttuPäinvastoin ottaa niitä ketkä eivät piikitä ja kertoo aivoista.

Hyvää kannattaakin odottaa, sää saat hoidella noi sun ihannefemakot. Saara Särmät ei puolestaan ole mun juttu.Luulisin, että siinä samalla kasvaa riski törmätä johonkin "flat earth"-hörhöön, joka ei suostu raottamaan saksiaan ennen papin aamenta. En mä tuomitse, mutta ei olisi ainakaan mun juttu![]()
Taas lentää foliohattu ja hullu-kortit. NPC jatkaa ohjelmoinnin mukaista olemistaan.Luulisin, että siinä samalla kasvaa riski törmätä johonkin "flat earth"-hörhöön, joka ei suostu raottamaan saksiaan ennen papin aamenta. En mä tuomitse, mutta ei olisi ainakaan mun juttu![]()
Nyt kun kerran NPC-hahmon mainitsit, niin tämä sun jankutus kieltämättä muistuttaa skriptattua toimintaa. Oletko varma, että et ole opiskelijaporukan harjoitustyö, joka lähti IRC-botista liikenteeseen?Taas lentää foliohattu ja hullu-kortit. NPC jatkaa ohjelmoinnin mukaista olemistaan.
En ole. Sulle se on jankutusta, koska epämieluisaa realiteettia asioihin.Nyt kun kerran NPC-hahmon mainitsit, niin tämä sun jankutus kieltämättä muistuttaa skriptattua toimintaa. Oletko varma, että et ole opiskelijaporukan harjoitustyö, joka lähti IRC-botista liikenteeseen?
Älä turhaa tägäile mua enää näihin. Olin alussa kriittinen tautia kohtaan, mutta näin vuosi jälkeenpäin olen sun kanssa ihan samaa mieltä. Nyt pitäisi todellakin jo purkaa rajoitukset käytännössä kokonaan pois ja jatkaa elämää.Mites se nyt silleen. Kyllä tuolla trolliksi haukkuvat kovasti väittivät, että se tarttuu tosta vaan. Nyt sitten tarttetaankin ihan helvetisti 15 minuuttia aivastelua naamalle.
Offtopicin uhallakin kysyn - miten tiedät maapallon olevan pyöreä vai onko se mielestäsi litteä?Taas lentää foliohattu ja hullu-kortit. NPC jatkaa ohjelmoinnin mukaista olemistaan.
Offtopicin uhallakin kysyn - miten tiedät maapallon olevan pyöreä vai onko se mielestäsi litteä?
Turha ton kanssa on väitellä, sen keskustelutyyli on vänkää kaikesta vastaan.Katso nyt vaan se video missä CNN isopamppu myöntää videolla miten paisuttelevat covid kriisiä. Muut mediat tekevät tismalleen samaa. Diilaa sen kanssa.