Heippa, olen Mike, olen kärsinyt koronan vuoden aikana yli 10 kertaa oireettomana. Olen jatkanut normaalia elämää. Korona ei vastaa edes kevyintä flunssaa kohdallani.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin että mikä tän postauksen idea oli? Nyt Mikasa postailee julkkisten ig päivitykset jotka selvinny koronasta vai mikä homma?Heippa, olen Mike, olen kärsinyt koronan vuoden aikana yli 10 kertaa oireettomana. Olen jatkanut normaalia elämää. Korona ei vastaa edes kevyintä flunssaa kohdallani.
Koska noi yksittäiset vartavasten koronan takia tehdyt esiintulemiset on pelkkää paskaa kaikilta osin. Yleensä agenda on suuntaan tai toiseen eikä edes totuus kuitenkaan. Ja sit kun joku älykääpiö kertoo yskineensä verta, niin ihan kympillä ollaan uskomassa ja levittämässä sitä.Mietin että mikä tän postauksen idea oli? Nyt Mikasa postailee julkkisten ig päivitykset jotka selvinny koronasta vai mikä homma?
Eikös se joku nobel palkittu proffa kertonut jossain haastattelussa mikä tännekin postattiin, että itseasiassa nuo rokotukset vain luo niitä mutantteja?Kolmoismutanttia pukkaa. Psykoosit tulille. Taas mennään.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/bfa038ad-030b-4ccc-afc2-4f3ec636ad63
Eikös se joku nobel palkittu proffa kertonut jossain haastattelussa mikä tännekin postattiin, että itseasiassa nuo rokotukset vain luo niitä mutantteja?
Jos niinku asiasta haluaa panikoitua
vapaudenpuolesta.fi
![]()
Geert Vanden Bossche: Keskeyttäkää Covid-19 massarokotukset välittömästi! - Vapauden puolesta
Keskeyttäkää kaikki Covid-19 -massarokotukset välittömästi (avoin kirje WHO:lle) 7.3.2021 suom. Veli Keitel Alkuperäinen artikkeli: https://dryburgh.com/geert-vanden-bossche-open-letter-to-who-halt-all-covid-19-mass-vaccination/ Geert Vanden Bossche, PhD, DVM, on rokotetutkimuksen asiantuntija...vapaudenpuolesta.fi
Mikä on paras tapa välttää viruksen muuntumiset?![]()
Geert Vanden Bossche: Keskeyttäkää Covid-19 massarokotukset välittömästi! - Vapauden puolesta
Keskeyttäkää kaikki Covid-19 -massarokotukset välittömästi (avoin kirje WHO:lle) 7.3.2021 suom. Veli Keitel Alkuperäinen artikkeli: https://dryburgh.com/geert-vanden-bossche-open-letter-to-who-halt-all-covid-19-mass-vaccination/ Geert Vanden Bossche, PhD, DVM, on rokotetutkimuksen asiantuntija...vapaudenpuolesta.fi
Eikös se joku nobel palkittu proffa kertonut jossain haastattelussa mikä tännekin postattiin, että itseasiassa nuo rokotukset vain luo niitä mutantteja?
Jos niinku asiasta haluaa panikoitua
Mikä on paras tapa välttää viruksen muuntumiset?
Juuri tämä. Ja mikä on paras keino vähentää tapauksia? No ne on ne rokotukset.Viruksella on tietty sille tyypillinen mutaatiofrekvenssi. Mitä enempi virusta on, sitä nopeampaa tahtia mutaatioita voi syntyä. Vähän sama asia kuin mitä enempi laitat lottokuponkeja vetämään, sitä todennäköisemmäksi se epätodennäköinen voitto tulee. Rokote pääasiassa vaikuttaa niin, että vähentää rajusti lottokuponkien määrää.
Toki jos virus muuntuu niin että rokotteet ei toimi siihen, sellainen variantti lisääntyy enemmän suhteessa muihin variantteihin, koska rokote poistaa muiden varianttien osuutta. Mutta ei se lisää sen variantin määrää.
Ne kävin roopelin kanssa saman logiikkakurssin. Lyhyt.Juuri tämä. Ja mikä on paras keino vähentää tapauksia? No ne on ne rokotukset.
Mielenkiintonen logiikka huippu rokoteasiantuntijalta.
Minusta tässä on mielenkiintoisinta ettei rokote estä sairastumasta ja tartuttamasta joten silloinhan vaan virus leviää kokoajan sekä muuntuu?Juuri tämä. Ja mikä on paras keino vähentää tapauksia? No ne on ne rokotukset.
Vaikuttaa että luot vain flunssasta erilaisia versioita mitä sitten voit panikoida. THL-pelle Salminen voi sitten julistaa uusia varianttejaan. Pandemia jatkuu kunnes porukka lopettaa sen tekohengittämisen ja pelkäämisen.Juuri tämä. Ja mikä on paras keino vähentää tapauksia? No ne on ne rokotukset.
Lähteestä riippuen 60-90% prosenttia vähentää tapauksia.Minusta tässä on mielenkiintoisinta ettei rokote estä sairastumasta ja tartuttamasta joten silloinhan vaan virus leviää kokoajan sekä muuntuu?
Voisin epäillä että tuo proffa kannattaa jonkinlaisia täyssulkuja että saataisiin oikeasti kitkettyä se pois, en ole kyllä lukenut joten ihan vaan mutuilua.
Osaatko eritellä ja tarkentaa, mitä versioita minä luon flunssasta? En ole jumala. ;)Vaikuttaa että luot vain flunssasta erilaisia versioita mitä sitten voit panikoida.
Luot sitä typerää flunssaa mikä saa ihmiset toimimaan typerästi. Aika surkea jumala olisit kun et oikeasti vaarallista flunssaa edes luo vaikka niin kerrot.Osaatko eritellä ja tarkentaa, mitä versioita minä luon flunssasta? En ole jumala. ;)
En ymmärrä.Luot sitä typerää flunssaa mikä saa ihmiset toimimaan typerästi. Aika surkea jumala olisit kun et oikeasti vaarallista flunssaa edes luo vaikka niin kerrot.
sebastianrushworth.com