Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt ne sai sut. Nyt joudut maksamaan veroja joilla elätetään lampaita, sun käyttäytymistä voidaan seurata kulutustottumustesi perusteella ja kaikkea sun vahvasti salaamatonta tietoliikennettä voidaan seurata sekä analysoida käden käänteessä - jos niin haluttaisiin. Ei kun hetkinen, miten se oli aikaisemmin...Kävin tänään rokotettavana, kotiin tultuani otin tupla varmistuksen. Kääriydyin alumiinifolioon sekä ryömin pötköttämään bodybaggiin, nyt pitäs olla kaikki varmisttettu minua ei voi jäljttää tai kauko ohjata ja kuoltuani viranomaiset voivat siististi noutaa kroppani!
Pitäsköhän tänne pussiin ottaa jotain naposteltavaa mukaan? Hei helvetti mä en saa tätä bagia auki.....APUA APUA !!!!!! Täällä on hirveen kuuma.
Radiossa toimittelija sanoi että perjantaina aukeaa henkinen lukko kun saa rokotteen... joo-o.
Et tainnut ollakaan kovin varma siitä piikistäsi?Kävin tänään rokotettavana, kotiin tultuani otin tupla varmistuksen. Kääriydyin alumiinifolioon sekä ryömin pötköttämään bodybaggiin, nyt pitäs olla kaikki varmisttettu minua ei voi jäljttää tai kauko ohjata ja kuoltuani viranomaiset voivat siististi noutaa kroppani!
Pitäsköhän tänne pussiin ottaa jotain naposteltavaa mukaan? Hei helvetti mä en saa tätä bagia auki.....APUA APUA !!!!!! Täällä on hirveen kuuma.
Conclusions
These SARS-CoV vaccines all induced antibody and protection against infection with SARS-CoV. However, challenge of mice given any of the vaccines led to occurrence of Th2-type immunopathology suggesting hypersensitivity to SARS-CoV components was induced. Caution in proceeding to application of a SARS-CoV vaccine in humans is indicated.
En ole THL:n tirehtööri, mutta mulla on sentään silmät - sama tutkimus oli jo tuolla aiemmassakin "factcheckissä", mutta ei kertaus koskaan pahaksi ole. Luetaanpa järjestelyistä:Tossa aiemmin oli jotain puhetta niistä rokotteiden testauksessa käytetyistä eläimistä niin laitanpa tähän nyt ihan tutkittua tietoa niistä edellisen sars epidemian jälkeisistä rokotekehityksistä, saman artikkelin löytää pubmedistä ja jokainen voi tehdä itse lukea ja odottaa thl:n tirehtöörin factcheckiä joka kumoaa kaiken:
Immunization with SARS Coronavirus Vaccines Leads to Pulmonary Immunopathology on Challenge with the SARS Virus
sama artikkeli toisesta lähteestä :
Immunization with SARS coronavirus vaccines leads to...
Conclusions
These SARS-CoV vaccines all induced antibody and protection against infection with SARS-CoV. However, challenge of mice given any of the vaccines led to occurrence of Th2-type immunopathology suggesting hypersensitivity to SARS-CoV components was induced. Caution in proceeding to application of a SARS-CoV vaccine in humans is indicated.
En mä näitä itse keksi, vaan juuri niillä sanoin tämä anonyymina esitetty senaatin jäsen väkevästi todisti.Niin sanahan on vapaa. Täytyy todella olla vissiin saatanan tyhmä, että olettaa toisen nostaneen tuon tutkimuksen esille sen takia tutkimuseläimet lopetettiin eikä tutkimuksen lopputuloksen takia.
Paljastan olevani maallikko, mutta mitä käytännön merkitystä tuolla lihavoidulla kohdalla on tämän päivän rokotteisiin?No paljastan tarkoituksen, ettei jää epäselväksi vielä jollekin. Linkkasin tutkimuksen sen lopputulosten takia, joka tässä alla uudestaan:
View: https://twitter.com/heikkiuutiset/status/1394765090591846406?s=21
Koronapandemia johtuu ilmastonmuutoksesta ja luonnon monimuotoisuuden kaventumisesta. TerveisinSanna
![]()
Milloinkohan nuo kustannustukipaketit loppuu? Eikö tän homman pitäny ollan vähän niinku jo ohitte?
Vai heitteleekö ne rahaa sinne tänne vaaleihin asti?
Unohdit laittaa magneetin rokotuskohtaan.Kävin tänään rokotettavana, kotiin tultuani otin tupla varmistuksen. Kääriydyin alumiinifolioon sekä ryömin pötköttämään bodybaggiin, nyt pitäs olla kaikki varmisttettu minua ei voi jäljttää tai kauko ohjata ja kuoltuani viranomaiset voivat siististi noutaa kroppani!
Onko tää joku uus villitys kun maskit on jo liian normaalia osalle?Unohdit laittaa magneetin rokotuskohtaan.
Kyllä. Merkit on jo nähtävillä.Voi sitä mt-ongelmien kasvua lähitulevaisuudessa... Siitä saadaan se oikea pandemia sekä ongelma.