Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kysymys. Kuinkahan iso homma oven aukeamissuunnan vaihtaminen on ja mitä veikkaatte, millä todennäköisyydellä isännöitsijä vois semmoseen suostua vuokra-asunnossa?

Jo vain. Kahden minimieshenkilön. Eli siis normi huoneiston sisäovi.

Normaalin sisäoven kääntymissuunta ei isännöitsijälle kuulu millään tavalla. Vuokranantajalta se pitää kysäistä.

Normaalin sisäoven kääntymissuunta ei isännöitsijälle kuulu millään tavalla. Vuokranantajalta se pitää kysäistä.
Meinasin asiasta mainita mutta sitten totesin itekseni että vuokranantaja voi antaa siihen luvan mutta kustannuksiin ei osallistu varmasti.

Meinasin asiasta mainita mutta sitten totesin itekseni että vuokranantaja voi antaa siihen luvan mutta kustannuksiin ei osallistu varmasti.

Mjoo, vähän ovesta, kohteesta ja vuokralaisesta riippuen tulee lupaa ollenkaan. Jos olisi remppaamaton kämppä, niin varmaan se kääntäminen voisi minun kustannuksellani onnistua, jos perustellusti se suunta on toisella tapaa parempi (myös muille kuin nykyiselle vuokralaiselle). Tarkoittaisi toki sitä, että pitäisi käydä homma tekemässä.

Tarkoittaisi toki sitä, että pitäisi käydä homma tekemässä.

Se on välillä kauhean tärkeää, että saa omin pienin kätösin turata- ja särkeä. Vähän kuin autoremontitkin. Vie sitten pajalle, kun ei itse saa kuntoon. Ja välillä korjaamokin tarvii 5 reissua, kun alkaa oikein kunnolla vastustaa.

Se on välillä kauhean tärkeää, että saa omin pienin kätösin turata- ja särkeä. Vähän kuin autoremontitkin. Vie sitten pajalle, kun ei itse saa kuntoon. Ja välillä korjaamokin tarvii 5 reissua, kun alkaa oikein kunnolla vastustaa.

:LOL: No mutta onhan se! Ja siis lisäksi kantapään kautta luottoni remppareiskoihin on erittäin heikko, joten mieluusti en maksa hommasta, joka itseltä onnistuu.

20210519_122114.webp
HĂ–H.

Tuossa pitäis olla @Joxuz magneetissa jo vähän tavallista pidempi naru.
Ehkä jopa olisi hyvä sitoa virveliin siiman päähän. Komean kaaren saisi, kun heittäisi magneetin veteen.

Tietenkin, siiman pitäisi olla hämähäkkimiehen seittiä ominaisuuksiltaan, mutta kai sitä puuilosta saa.

Kamera tiskikoneessa. Onpa hauska.

Ja renkaassa! Hullumiehiä ovat.

Mihin kaikkeen sitä kameran vois laittaa? Eräästä toisesta tubesta kattelin ku go pro meni SINNE. Japanialaisia en edes mainitse.

Mikähän juttu siinäkin on, että liikenteessä jotkut viestivät heillä olevan enemmän kiire kuin sinulla ajamalla todella lähelle. Ns. perseeseen kiinni.

Tässä kun on työmatkaa vähäsen, ja kotiin menevällä tiellä hyry mycket rekkoja, mutta myös kahta kaistaa suunta. Kun läksin töistä, yleensä rekan perään, johon jätän kyllä reilun turvavälin koska paskovat aina jotain santaa autoon. Monesti tulee takaa joku auto aivan perseeseen kiinni, varsinkin juuri ennen kakskaistasen alkua. Joku jopa vilkuttaa valmina takana, että on siirtymässä ohituskaistalle välittömästä ja mieluusti ennen minua. Itse toki siirryn rekan takaa välittömästi ohituskaistalle niin, ettei takana tuleva auto mahdu. Sitten ajan mittarin mukaan tasan sen 100kmh ja rekka ajaa sen 95kmh. Pikkuhiljaa kyllä pääsee ohi. N. 2 rekkaa ehtii ohittaa ennen ohituskaistan loppua. Nämä takana tulevat yleensä ajaa koko ohituskaista-matkan aivan perseessä kiinni, vilkuttavat joskus valoja ja heittelehtivät puolelta toiselle. Sitä vaan en ymmärrä, että miten näillä on enemmän kiire kuin minulla? Kiire mullakin on perheen pariin. Sitten ohituskaistan loputtua jättävät hieman turvaväliä ja lopulta kaahaavat ohi jossain keltasilla viivoilla tai muuten älyttömässä paikassa.

Niin, että mikä pointti on ajaa siitä perseessä kiinni? Ihankuin minua kiinnostaisi takana tulevan kiireet? Lähtisivät aikasemmin kohteesta.

Mikähän juttu siinäkin on, että liikenteessä jotkut viestivät heillä olevan enemmän kiire kuin sinulla ajamalla todella lähelle. Ns. perseeseen kiinni.

Tässä kun on työmatkaa vähäsen, ja kotiin menevällä tiellä hyry mycket rekkoja, mutta myös kahta kaistaa suunta. Kun läksin töistä, yleensä rekan perään, johon jätän kyllä reilun turvavälin koska paskovat aina jotain santaa autoon. Monesti tulee takaa joku auto aivan perseeseen kiinni, varsinkin juuri ennen kakskaistasen alkua. Joku jopa vilkuttaa valmina takana, että on siirtymässä ohituskaistalle välittömästä ja mieluusti ennen minua. Itse toki siirryn rekan takaa välittömästi ohituskaistalle niin, ettei takana tuleva auto mahdu. Sitten ajan mittarin mukaan tasan sen 100kmh ja rekka ajaa sen 95kmh. Pikkuhiljaa kyllä pääsee ohi. N. 2 rekkaa ehtii ohittaa ennen ohituskaistan loppua. Nämä takana tulevat yleensä ajaa koko ohituskaista-matkan aivan perseessä kiinni, vilkuttavat joskus valoja ja heittelehtivät puolelta toiselle. Sitä vaan en ymmärrä, että miten näillä on enemmän kiire kuin minulla? Kiire mullakin on perheen pariin. Sitten ohituskaistan loputtua jättävät hieman turvaväliä ja lopulta kaahaavat ohi jossain keltasilla viivoilla tai muuten älyttömässä paikassa.

Niin, että mikä pointti on ajaa siitä perseessä kiinni? Ihankuin minua kiinnostaisi takana tulevan kiireet? Lähtisivät aikasemmin kohteesta.
Olette perinteinen mulkku liikenteessä.
Tuolla tavalla varmistaa ettei muut ehdi ohituskaistalla ohi, sinänsä noinhan se pitäisi oikeasti tehdä ei siinä mitään.

Ehkä liikenne ei kuitenkaan oikea paikka tahalliseen vittuiluun, koska: vaaratilanteet.
Tosin aika kieli poskessa heitetyltä tämä juttu kuulosti. =D

Back
Ylös Bottom