Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä Pakkiksella tiedetään kaikki parhaiten.

Ja ei mitään ylimääräistä päivystykseenryntäilyä, kiitos. Muutenkin sen ovi vuotaa ihan liikaa ja aiheuttaa painetta suorittaa asiakaspalvelutehtäviä, vaikka työssäoloajan voisi paremmin käyttää yleiseen elpymiseen ja kollegoiden kanssa jutusteluun.

Kyllä Pakkiksella tiedetään kaikki parhaiten.

Ja ei mitään ylimääräistä päivystykseenryntäilyä, kiitos. Muutenkin sen ovi vuotaa ihan liikaa ja aiheuttaa painetta suorittaa asiakaspalvelutehtäviä, vaikka työssäoloajan voisi paremmin käyttää yleiseen elpymiseen ja kollegoiden kanssa jutusteluun.
Ehtisi lääkäritkin paremmin lukemaan Aku Ankkoja.

No jos jonkinlainen lääkäri on tehnyt pakkiks-diagnoosin, niin eikun kotona kyykkyyn kun rytmi heittelee 🤔
Itse suosittelisin rimpauttamista päivystyksen hoitajille ja sitä kautta lääkärille.

”jonkinlainen lääkäri”... voi hyvää päivää taas.

Taitaa muuten olla aika viritellä ilmastointikone käyttöön (ja toivoa, etten hukannu kaikki tarvittavia osia muutossa). Alkaa muuten pukkaamaan soijaisia öitä.

Onneksi raikas merituuli puhaltelee iltaisin. AC:ta tartteis vasta heinäkuussa. Nyt taisi se lakikin muuttua, että sen saisi asentaa. Isännöitsijä torppasi mun hankkeet, kun kyselin pari vuotta sitten aiheesta. Käyttöä olisi ehkä pari viikkoa vuodesta, niin vähän hiinä ja hiinä, kannattaako.

Jos tuo sade/ukkonen alkaisi kohta niin voisi lämpö vähän tippua.

Ja auto saisi pesun.

No jos jonkinlainen lääkäri on tehnyt pakkiks-diagnoosin, niin eikun kotona kyykkyyn kun rytmi heittelee 🤔
Itse suosittelisin rimpauttamista päivystyksen hoitajille ja sitä kautta lääkärille.
Kuulosti teksti siltä, että joku oikea lääkäri on aikaisemmin tavannut ja kertonut, mistä kyse ja diagnoosi olemassa. Jos näin, niin SVT voi hyvillä mielin hoitaa jatkossa kotona kyykistelemällä, jos vointi muuten hyvä.

E: Jos ei ole arvioitu aikaisemmin, niin sitten tilanne eri ja alkuselvittelyt tarpeen.

Taitaa muuten olla aika viritellä ilmastointikone käyttöön (ja toivoa, etten hukannu kaikki tarvittavia osia muutossa). Alkaa muuten pukkaamaan soijaisia öitä.
Sama täällä.

Mulla kun on makkari yläkerrassa ja siellä myös vaatehuone jossa ikkuna sekä lto:n sisäyksikkö niin itekseni pohdiskelin miten saisin liitettyä kylmän ilman syötön siihen? Lämmin ilma menisi kätevästi ikkunasta ulos kun siihen tekee vanerilevyn/pleksin tms. jossa sopiva holetsu.

Heitin vanhan pesualtaan hanan ja putkessa olleen puserrushelmen mutterin roskikseen kun unohdin sen irrottaa, kävin sitten hakemassa mielestäni sopivan (10mm putkelle 1/2" sisäkierteellä) mutta se onkin liian pieni tuo kierreosa.
Tuo 1/2" on tosiaan aivan siinä ja siinä mutta ei nappaa kierteelle enkä keksi mikä koko se nyt pitäisi olla kun seuraava löytämäni koko on aivan liian iso. Onko mulla "välimallin" liitin tuloputkessa johon ei sopivaa mutteria ole olemassa :LOL:

eipä tuo OTB turnee mikään kiva katsottava ole, liikaa rollereita yms. Tylsä rata ja vaikka ne radat olisi 2km niin ei se siihen mitään lisää tuo. imo.

Heitin vanhan pesualtaan hanan ja putkessa olleen puserrushelmen mutterin roskikseen kun unohdin sen irrottaa, kävin sitten hakemassa mielestäni sopivan (10mm putkelle 1/2" sisäkierteellä) mutta se onkin liian pieni tuo kierreosa.
Tuo 1/2" on tosiaan aivan siinä ja siinä mutta ei nappaa kierteelle enkä keksi mikä koko se nyt pitäisi olla kun seuraava löytämäni koko on aivan liian iso. Onko mulla "välimallin" liitin tuloputkessa johon ei sopivaa mutteria ole olemassa :LOL:
10 mm putkeen löytyy varmaan 7 eri valmistajan kierrettä eri eroilla. 12 mm mutterit ja siitä eteenpäin alkaa olla samaa kokoa.

Onnea etsintöihin. 😅

Back
Ylös Bottom