Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä kasasin tänään aika monta tuntia kaupasta ostettua kasvihuonetta eikä loppuviimeksi ollut edes lähellä, että yksi päivä olisi riittänyt. Kokoamisohjeen laatija pitäisi lähettää saunan taakse.
Isä kasasi äitille kaupasta ostetun kasvihuoneen viime kesänä. Piti olla hyvä ja helppo kasattava, käytänössä siihen meni useampi päivä ja jonkin verran itsetehtyjä osia, jotta siitä tuli oikeasti hyvä. Ohjeet eivät kuulemma olisi kelvanneet edes perseen pyyhkimiseen 😁

Täällä oli ukkonen. Jossain kauempana niin oli vaan äänitehosteet.

Tulevan viikon jos vielä jaksaisi asiakaspalvelua, niin sitten olisi viikko kesälomailua. Viime yönä rallatteli Petteri Punakuono.

Onkohan Kajsnalla vielä jouluvalot pihalla?
Hyvin jyrisi! Salamat iski muutaman kilometrin päähän.

Katos, samaan aikaan lomalla! Hienoa!

Jouluvalot edelleen pihalla, eivät päällä. Sanoin taloyhtiön kokouksessa todennäköisesti laittavani ne hämärinä kesäiltoina päälle. Psykiatri sanoi, että se on ihan ok ja voimme kutsua niitä kausivaloiksi. 😊😁

Olipas kiva käydä juoksentelemassa ukkosen jälkeen! Polkuja pitkin kivikossa ja juurakoissa. Polkujuoksukengät tuntuu käyvän onneksi hyvin jalkaan muutaman lenkin perusteella ja vedenpitävät sukat oli myös toimivat pahimmissa rapakoissa.
Eilen valmistauduin tulevaan lenkkiin muutamalla paikallisen panimon oluella, kävimme kuuntelemassa elävää musiikkia! Tuntui todella oudolta ja nyt tajuaa, miten paljon on kaivannut tommosta. Yöllä hyvä tankkaus pizzalla.

Minä kasasin tänään aika monta tuntia kaupasta ostettua kasvihuonetta eikä loppuviimeksi ollut edes lähellä, että yksi päivä olisi riittänyt. Kokoamisohjeen laatija pitäisi lähettää saunan taakse.

Isä kasasi äitille kaupasta ostetun kasvihuoneen viime kesänä. Piti olla hyvä ja helppo kasattava, käytänössä siihen meni useampi päivä ja jonkin verran itsetehtyjä osia, jotta siitä tuli oikeasti hyvä. Ohjeet eivät kuulemma olisi kelvanneet edes perseen pyyhkimiseen 😁
Näköjään paljon helpompi kun vaan säveltää itse. Aktiivinen työaika tuohon mun kötöstykseen liikenne nyt joku 5-6h. Vielä sanoisin tunnin aktiivinen työ jäljellä. Saa myös semmosen kun sattuu tulemaan.

Vois alkaa isona raksahommiin ja parin työpäivän jälkeen kajsna kirjoittaa eläkepaperit. #selkäänkinsattuu

Edes mallia Ikea ohjeet ei ole toisille riittävät vaan päin persettä, tavara on vääränlaista ja joutuu itse säätämään.
Sitten ihmetellään miksei se lopputulos ole sitä mitä ostettiin :X3:

Vois alkaa isona raksahommiin ja parin työpäivän jälkeen kajsna kirjoittaa eläkepaperit. #selkäänkinsattuu
Eipä onnistu! 😈

Voi ei. Sain hyvän idean. Voisi kesällä juosta piiiitkän lenkin geokätköjen perässä. Tässähän käy niin, että tämä on pakko toteuttaa jossain vaiheessa. Oivoi.

Tein tuossa jokunen aika sitten periaatepäätöksen ettei himassa mene kuin vettä (kahvi ja alko poislukien tietenkin). Aika paljon kaipaa mehuja vielä.

Tein tuossa jokunen aika sitten periaatepäätöksen ettei himassa mene kuin vettä (kahvi ja alko poislukien tietenkin). Aika paljon kaipaa mehuja vielä.

Ääsmarketeissa nykyjään niitä appelsiinin mehun puristuskoneita. Lasketaan hedelmäksi, ei mehuksi? Tai ite vääntää käsin on parempi vielä sikälimikäli kun appelsiini sopivan makia. Eikös noissa tölkiin puristetuissa ole jotain hämärää kuitenkin vaikka ei ole lisättyä sokeria, niin ovat paljon sokeripitoisempia kuin puristaisit itse? Ja minkä sterilisoinnin ja homogenisoinnin läpi menneet, ei taida c-vitskukaan olla luontaisesti jäljellä, vaan palautetaan keinotekoisesti jos on.

Ääsmarketeissa nykyjään niitä appelsiinin mehun puristuskoneita. Lasketaan hedelmäksi, ei mehuksi? Tai ite vääntää käsin on parempi vielä sikälimikäli kun appelsiini sopivan makia. Eikös noissa tölkiin puristetuissa ole jotain hämärää kuitenkin vaikka ei ole lisättyä sokeria, niin ovat paljon sokeripitoisempia kuin puristaisit itse? Ja minkä sterilisoinnin ja homogenisoinnin läpi menneet, ei taida c-vitskukaan olla luontaisesti jäljellä, vaan palautetaan keinotekoisesti jos on.
Smoothiet ja mehut hämää kun paljon helpompia nauttia nesteenä kuin kiinteänä, siksi niistä tulee sokeria paljon.
Jos koittaa syödä 5kpl appelsiineja on siinä aika homma mutta jos ne puristaa mehuksi ja juo niin ei tunnu missään.

Jos epäsäännöllinen rytmi niin päivystykseen ilman syömistä tai juomista, jos pitäisikin rytmiä kääntää.

SVT:ssa rytmi kääntyy valsaamalla usein. Voi hieroa myös kaulalta carotispoukamaa ja muuta oikein lääketieteellistä kikkailua harrastaa jolla rytmi korjaantuu. Joten jennilee saa mun puolesta kyykistellä kotosalla, jos rytmi sillä korjaantuu 😁 Tilanne kuitenkin aikaisemmin jo kirjoitusten perusteella arvioitu ja tiedetään, mistä kyse.
No jos jonkinlainen lääkäri on tehnyt pakkiks-diagnoosin, niin eikun kotona kyykkyyn kun rytmi heittelee 🤔
Itse suosittelisin rimpauttamista päivystyksen hoitajille ja sitä kautta lääkärille.

Back
Ylös Bottom