Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vkl heitetty fribaa niin antaumuksella, että latsit kipiät.
Sama, paitti takaolkapää arkana. Tosson vieressä iso nurmikenttä, jota ei koronan takia oo vielä valjastettu täysiaikaisesti futikseen ja jenkkifutikseen, niin oon käyny siinä hiomassa heittoa. Vaihtelevalla menestyksellä, mutta ehkä joku 10m ehkä luotettavaa pituutta lisää, eikä lähde ihan niin helposti pelkällä kädellä enää.

Kyllä käytettyjen painojen on korreloitava tuon kanssa. Rintalihaksen repeämä on naisilla / naistreenaajilla hyvin harvinainen. Tai oli ainakin joitakin vuosia sitten, kun satuin jotain kuntoutusartikkelia lukemaan. En tiedä, mikä muu tuon selittäisi kuin käytettävät painot ja ehkä pienempi treeni-intensiteetti näin niin kuin sukupuolten välisenä yleistyksenä.. En tosin jaksa ruveta kaivamaan mitään tutkimuksia.

muoks. paitti siis joo, jos nyt oli taas tarkoitus sanoa, että mitä tahansa voi tapahtua kelle vaan, niin joo, niin voi, mutta edellinen luonnollisesti suuremmista massoista puhuttaessa.
Eiköhän porukka katko jänteitään kännisten läskipainilla, tai vaikka mopolla/kelkalla ilmalennot ja käsi edellä maahan. Venettä rantaan vetäessä vaikka haba napsuu poikki jne.

Sama, paitti takaolkapää arkana. Tosson vieressä iso nurmikenttä, jota ei koronan takia oo vielä valjastettu täysiaikaisesti futikseen ja jenkkifutikseen, niin oon käyny siinä hiomassa heittoa. Vaihtelevalla menestyksellä, mutta ehkä joku 10m ehkä luotettavaa pituutta lisää, eikä lähde ihan niin helposti pelkällä kädellä enää.

Mullon talo puistojen reunassa. Etupihan kivetyksen reunalta on 110m puiston toisella reunalla olevaan ojaan. Näin alkukesästä voi vielä repiä siinä kun ei oo nurtsi kasvanut. Kesällä niitty miehen mitassa, niin ei viitti hukata kiekkoja sinne

Broidin kanssa heiteltiin siinä ja käytiin parilla radalla.

Tulee kohta pajamies hp ohjelmaa, toinen tukijalka napsahti poikki.
Sen verran hienohelma etten jaksa pidempään operoida sateessa, on sellainen 38mm hylsyllä veivattava pultti karvan verran tiukassa ja maalista päätellen ollut ehkä heti 80-luvulla auki.
Rälläkällä poikki ja uusi tilalle niin ei tartte ihmetellä, mietin että oisko ihan hienohelma ja irrottaisi koko jalan ja hitsaisi sen irrallaan? Alkuperäisen hitsauksen kohdalta rapsahti mihin tulee just se alalätkän kiinnitystappi.

Oli joskus vähän vastaava tilanne, mutterin koko jotain 40mm luokkaa. Ihmettelin että miten hitossa voi olla niin tiukassa kun vääntövarttakin oli joku 2m.
Sitten huomasin että kiinnitys oli varmistettu hitsaamalla mutteri pultin päähän kiinni.
Ja eikun iso rälläkkä tulille...

Kolmen työpäivän viikko, eli pitkää päivää tähän. :cautious: Mutta pääseepä sitten loppuviikosta mopoilemaan, kun tuli teippausprojekti vihdoin sen verran valmiiksi.

Minä taidan etelleen jatkaa mopoilematonta aikakautta ja nautin toisenlaisesta menovedestä

on niin vähän lämpösiä päiviä tedossa, että ei kannata niiden tähären laittaa mopoa vakuutukseen seisomaan

Minun pyörästäni tuli niin hieno, että lauantaina 10 minuutin ulkona pyörittämisen aikana se sai kahden tuntemattoman ihmisen kehut. Pakko siis lähteä kerjäämään niitä lisää.

5DDA6A0C-58E8-4633-98CE-949B7CAADA8E.webp

Minä taidan etelleen jatkaa mopoilematonta aikakautta ja nautin toisenlaisesta menovedestä

on niin vähän lämpösiä päiviä tedossa, että ei kannata niiden tähären laittaa mopoa vakuutukseen seisomaan
Viikonloppuna luvassa: vettä.

Ja

Suven ensmäiseltä ajelulta paltessani mittaristo ilmoitti että avaimen virkaa toimittavasta tunnistimesta on patteri:vähissä.

Se on pyörän vaihto kohta etessä.

Back
Ylös Bottom