Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pistin siis reklamaatiota virmalle netistä, kuvat mittanauhan kanssa. Vastaus tuli jo että "no niimpä näyttää, tehhäänkö uuet samoissa väreissä?"
Siinä on oikein hoidettu. Kun kömmätään ja asiakas reklamoi niin hoidetaan homma kuntoon, vahinkoja voi sattua ja sattuukin joskus. "eikös se ollutkaan oikea jalka mikä pitää amputoida, hups"
Mikäs pulju ja mitä tuollainen kustantaa?
Itse olen t-paita tarjousten kyttääjä, 3 kympillä räkistä nippu paitoja kerran vuodessa mutta eipä ne koskaan istu hyvin.
Otat pari kokoa liian pienen niin tuntuu henkisesti hyvältä, paitsi jos sattuu olemaan kessiä.

Mikäs pulju ja mitä tuollainen kustantaa?
Itse olen t-paita tarjousten kyttääjä, 3 kympillä räkistä nippu paitoja kerran vuodessa mutta eipä ne koskaan istu hyvin.
Son of a tailor. https://www.sonofatailor.com/

Maksaa, kyllä.

Istuu, kuin kuori nakkiin ja sormi nenään, kuin poncho, miten nyt haluaakin.. Ihan kiva kun on tämmönen kaulaton, lihava kääpiö, jolle suurin osa paidoista istuu yhdestä kohti, muttei toisesta..

Tuotteiden laatu on ollut myös viimeisen ja päälle. Tähän asti. Nyt pari erikoisempaa paitaa meni vähän vihkoon, mutta nähtävästi korjattuja on tulossa. Veikkaan, että tässä on kyseessä eri alihankkija ja uusi materiaali jossa kaavojen klapit ollu vähän liikaa..?

e: huomioksi annan etten ole virman algoritmia käyttäny, vaan omien mittojen mukaan paitoja tilannu..

Frisbeegolf doms takaolkapäässä.. pitäsköhän kokeilla taas välillä jotain oikeaakin reeniä, jos lihaskunto on tää.. On kyllä tullu toistojakin, kun käyny useampaan kertaan viikon sisään heitteleen kentällä, kun semmonen mahdollisuus nykyään on tuossa vieressä.

@Kajsna missä Edi? Ei kai vaan täällä?
IMG_3694.webp

En tiijä miksi mutta tuli hirvee hinku ostaa joku tuollainen auto.
Sellaisella kun täräyttää treffeille niin nainen antaa säälistä.
E: Lähtöhinta 1490 euroa. hehe
Kurvaat tuolla hakemaan neitoa niin voit heti kärkeen heittää jonkun piinattu rellu jutun. Ja pöksyt putoaa.

Lähtisin oitis hakemaan tän jos ei olisi Kempele paikkana, takuuvarma pillumagneetti!
Toi muovisäiliö kontissa kyllä pikkaisen häiritsee.

Mistä näitä sikiää?
Vanha romu ja hintaa 1190e, ihan bonuksena vielä kansipahvi palanut ja myyjä ilmoittaa että ei oo pakko myydä :)

E: Piti jättää ilmoitus, hieman saattoi tulla epäilyttävä teksti mutta jospa toimisi samalla treffi-ilmoituksena.
1620581245923.webp

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom