Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

komee_pakoputki.gif

Ei vain jää päähän nuo Balkanin maat, auttaisikohan jos kävisi paikanpäällä?

Lisäksi kirjoitusvirhe UK:n, Sangriamaan ja Liechtenstainin kohdalla, mutta nuo nyt on ynnämuut maita.
Meni hyvin kunnes alko tulemaan keski-euroopan maita. Onhan näitä, ei vaan muista mikä pläntti on mikäkin valtio.

Tuli muuten eilen (tai no tänään) aloitettua rehellinen viinan juonti yöllä kello yksi ja lopetettua viiden maissa aamulla.

En muista ikinä tehneeni moista.

Järkeä touhussahan ei ollut.
Klo 0400 olisi ollut hyvä hetki käydä tekemässä huutokaupatcomissa pari tarjousta.

Ei vain jää päähän nuo Balkanin maat, auttaisikohan jos kävisi paikanpäällä?

Lisäksi kirjoitusvirhe UK:n, Sangriamaan ja Liechtenstainin kohdalla, mutta nuo nyt on ynnämuut maita.
Varmaan ainoa koe koulussa mistä olen saanut täydet pisteet oli koe mihin piti merkata euroopan maiden nimet ja niiden pääkaupungit.

Tässä kun oli asiaa reklamoinnista, niin harvoin koen siihen aihetta, mutta jos mittojen mukaan tehdyt t-paidat on liian isoja ja mitat ns sinnepäin niin...

Tässä kun oli asiaa reklamoinnista, niin harvoin koen siihen aihetta, mutta jos mittojen mukaan tehdyt t-paidat on liian isoja ja mitat ns sinnepäin niin...
Pistin siis reklamaatiota virmalle netistä, kuvat mittanauhan kanssa. Vastaus tuli jo että "no niimpä näyttää, tehhäänkö uuet samoissa väreissä?"

Mikäs pulju ja mitä tuollainen kustantaa?
Itse olen t-paita tarjousten kyttääjä, 3 kympillä räkistä nippu paitoja kerran vuodessa mutta eipä ne koskaan istu hyvin.

Back
Ylös Bottom