Täältä semmoinen näkökulma, että jos joku nostaa roinaliitossa kovan tuloksen niin kyllä minä ainakin pidän sitä automaattisesti roinaajana, ei siinä kauheasti "mutku on helpompi lisenssihomma" tai "kaveritkin nostaa siellä" -selitykset auta. Itsekään en yhtään tykkää monista asioista svnl:ssä (päällimmäisenä typerä pilkun nussiminen varusteiden kanssa, tullut valitusta mm. siitä että trikoissa oli selässä mankkua ennen varustetarkastusta), mutta niin kauan kuin se on ainoa testattu liitto, se on mulle myös ainoa vaihtoehto.
Mutta jokainen nostaa just siellä missä huvittaa

olisi vaan sääli jos puhdas nostaja menisi nostamaan johonkin roinaliittoon ja olisikin helvetin lahjakas, kyllä siinä roinaajan leiman saa vaikka miten selittää ja siitä voi olla vaikea myöhemminkään päästä eroon.
Edit: itse asiassa tunnenkin muutaman kaverin, ketkä nostaa roinaliitoissa ja joiden uskon silti olevan natuja. Mutta valitettavasti tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, että ne tulokset on suht vaatimattomia. Jos yt olisi 100-150 kiloa kovempi niin en todennäköisesti uskoisi natuiksi, vaikka ne tulokset sittenkin olisivat lahjakkaalle natulle täysin mahdollisia.