Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
AAA Vittu tätä maailman aivopesua. Noita Murkku, Amppari ja Toukkis limuja tuupataan joka tuutista ja nyt mä joudun lähtee ostaa niitä. Ei. EI. EIII. En suostu olemaan lammas. Ostan leijonanmaisesti jotain vitun pahaa kombuchaa ja jätän noi limut hyllyyn, koska lampaat juo niitä!!!
Etteks te tajuu miten denialisteja ootte ku ette hyväksy, että noita limuja tuputetaan teille joka tuutista. VItun lampaat!!!

Aika sakeaa kun koronafanipojut nyt selittääkin ettei koronasta ole missään mitään...

Nyt se myös projisoi taas jotain hulluleimoja... menee kuin jostain käsikirjasta.
Mä olen yrittänyt pysyä asialinjalla, mutta nyt on pakko sanoa, että sä olet ihan vitun sekaisin. Koronafanipojut... Joopa joo. Luuletko vittu ihan tosissasi, että kaikki jotka ei ole sun kanssa samaa mieltä asioista, fanittaa koronaa? Aika harvassa on ihmiset jotka ei tästä paskasta halua eroon.

Ja sit toi projisointi. Se on sun vakiovastaus ihan kaikkeen. Toi on yksi keskustelufoorumien vitsaus. Aina kun joku viittaa toiseen jollain termillä, niin se on projisointia. Onko väittelyn voittaminen sitä, että saa toisen hiljaiseksi keinolla millä hyvänsä? Kaiken kritiikin voi ohittaa sillä, että se on projisointia. Vittu mä vihaan koko termiä. Tosin se on varmasti juuri sen tarkoitus ja sitä käytetään pelkästään ärsyttämistarkoituksessa.

Mä olen yrittänyt pysyä asialinjalla, mutta nyt on pakko sanoa, että sä olet ihan vitun sekaisin. Koronafanipojut... Joopa joo. Luuletko vittu ihan tosissasi, että kaikki jotka ei ole sun kanssa samaa mieltä asioista, fanittaa koronaa? Aika harvassa on ihmiset jotka ei tästä paskasta halua eroon.

Ja sit toi projisointi. Se on sun vakiovastaus ihan kaikkeen. Toi on yksi keskustelufoorumien vitsaus. Aina kun joku viittaa toiseen jollain termillä, niin se on projisointia. Onko väittelyn voittaminen sitä, että saa toisen hiljaiseksi keinolla millä hyvänsä? Kaiken kritiikin voi ohittaa sillä, että se on projisointia. Vittu mä vihaan koko termiä. Tosin se on varmasti juuri sen tarkoitus ja sitä käytetään pelkästään ärsyttämistarkoituksessa.
Koita kestää. Jos nuo koronafanipojut valehtelee tai koittaa vääristää jotain juttuja niin vastaan kyllä.

Säkin projisoit kun kasettisi pettää keskustelussa.

Miksi sä taas leikkaat myös oikean reunan pois? Denialismi taas päällä?
Sekä jos et osaa lukea niin voi voi sekä jos et osaa scrollata niin voi voi
Sen takia että siellä on joku vitun xxl:n mainos. Mä luen noi uutiset tosta ETUSIVUN uutisista, enkä mistään muualta. Koita nyt sillä aikaa saada laskettua montako korona uutista on noissa iltalehden, iltasanomien ja amppareiden kuvissa näkyvissä. Jos et saa laskettua, niin pyydä vaikka tyttöystäväoletulta apua.

Sen takia että siellä on joku vitun xxl:n mainos. Mä luen noi uutiset tosta ETUSIVUN uutisista, enkä mistään muualta. Koita nyt sillä aikaa saada laskettua montako korona uutista on noissa iltalehden, iltasanomien ja amppareiden kuvissa näkyvissä. Jos et saa laskettua, niin pyydä vaikka tyttöystäväoletulta apua.

Pointti oli se että mediassa on kyllä reilusti korona uutista jatkuvasti ja pitävät sitä tarkoituksella pinnalla. Ollut jo yli vuoden. Siihen törmää vaikka ei seuraisi.

TE väititte ettei mitään sellaista ole. Valehtelette asiasta minkä jokainen näkee ja voi tarkastaa. Miksi?

Pointti oli se että mediassa on kyllä reilusti korona uutista jatkuvasti ja pitävät sitä tarkoituksella pinnalla. Ollut jo yli vuoden. Siihen törmää vaikka ei seuraisi.

TE väititte ettei mitään sellaista ole. Valehtelette asiasta minkä jokainen näkee ja voi tarkastaa. Miksi?
Kukaan ei ole sanonut, etteikö koronasta olisi uutisia.
Käyty jo moneen kertaan läpi. Minä väitän, väitin ja tulen väittämään että koronasta EI ole tällä hetkellä sen enempää uutisia millään uutis sivustolla kuin millään normaalillakaan aiheella, esim. tällä hetkellä hallituksen päätöksistä.

Totta hitossa media pitää koronaa pinnalla/ajankohtaisena, kun ihmiset käy klikkailemassa niitä linkkejä. Suodata pois, älä lue.

Kukaan ei ole sanonut, etteikö koronasta olisi uutisia.
Käyty jo moneen kertaan läpi. Minä väitän, väitin ja tulen väittämään että koronasta EI ole tällä hetkellä sen enempää uutisia millään uutis sivustolla kuin millään normaalillakaan aiheella, esim. tällä hetkellä hallituksen päätöksistä.
Sä tajuat kyllä hienosti asiat kun puhe oli yli vuoden mittaisesta ankarasta lobbaamisesta niin keskität toki denialismissa huomion vain tähän hetkeen missä edelleen on sitä mutta ei ehkä niin paljon kuin esim. pari kuukautta sitten, mutta sitä on... tämä toki päässäsi tarkoittaa ettei mitään enää ole... ehkä ei ollutkaan? Näin sä selvästi järkeilet kaikki nämä jutut

Näytä nyt se missä ME väitettiin noin. Äläkä ala taas siirtelee niitä tolppia.

Totta hitossa media pitää koronaa pinnalla/ajankohtaisena, kun ihmiset käy klikkailemassa niitä linkkejä. Suodata pois, älä lue.

En mä klikkaa niitä vaan puhe oli siitä miten media puskee tuota. Minä en valitettavasti ole muut ja jos olisin niin mitään vastaavaa pandemia farssia ei olisi olemassa.

Sä et oo mitään näyttäny. Siirrelly tolppia sitä mukaan kun sulta on asiasta kysytty. No elä onnellisessa maailmassa koronapakotuksies kanssa ja kuvittele olevas oikeessa.
Sä voit näyttää itse missä te ette väittäneet niin. Älä nyt ala siirtämään koronatolppia.

Sä tajuat kyllä hienosti asiat kun puhe oli yli vuoden mittaisesta ankarasta lobbaamisesta niin keskität toki denialismissa huomion vain tähän hetkeen missä edelleen on sitä mutta ei ehkä niin paljon kuin esim. pari kuukautta sitten, mutta sitä on... tämä toki päässäsi tarkoittaa ettei mitään enää ole... ehkä ei ollutkaan? Näin sä selvästi järkeilet kaikki nämä jutut
Oletko itsenäinen henkilö vai kirjoitteletko nimimerkin takaa ja omaat muitakin nimimerkkejä tälle foorumille?
SInä täällä kiellät nyt kokoajan kaiken tai ainakin haet huomiota sillä että vänkäät siitä.
Tästä sulle lööppiarkisto:

Oletko itsenäinen henkilö vai kirjoitteletko nimimerkin takaa ja omaat muitakin nimimerkkejä tälle foorumille?
SInä täällä kiellät nyt kokoajan kaiken tai ainakin haet huomiota sillä että vänkäät siitä.
Tästä sulle lööppiarkisto:

Okei nyt olet siinä tilassa että muiden valheiden lisäksi koitat alkaa keksimään narratiivia missä olisinkin monia muitakin täällä??

Uskomatonta. Onko sinun logiikka ja järki noin persekarvanohut, että koitat alkaa muodostamaan jotain tuollaisia kuvitelmia? Mitä vittua oikeasti?

Minulla ei ole muita nimimerkkejä täällä eikä ole koskaan muita ollutkaan.

Back
Ylös Bottom