Sä vaikutat aika nuorelta mutta kiitos ehdotuksesta.Sä kuulostat aika aivopestyltä. Ehdotan että vähennät mediaa niin huomaat koronan häviävän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä vaikutat aika nuorelta mutta kiitos ehdotuksesta.Sä kuulostat aika aivopestyltä. Ehdotan että vähennät mediaa niin huomaat koronan häviävän.
Siinä on vain sellainen ongelma, että suurin osa ihmisistä on aivopestyjä. Korona ja etenkään siitä huutavat ihmiset ei häviä sillä, että vittuilee ihmisille Pakkotoiston foorumilla. Se voi olla ihan mahdollista, että monen on vielä taivuttava ottamaan rokote jos tämä touhu siihen menee. Ei sille oikein mitään voi.Sä kuulostat aika aivopestyltä. Ehdotan että vähennät mediaa niin huomaat koronan häviävän.
Sä vaikutat aika nuorelta mutta kiitos ehdotuksesta.
Siinä on vain sellainen ongelma, että suurin osa ihmisistä on aivopestyjä. Korona ja etenkään siitä huutavat ihmiset ei häviä sillä, että vittuilee ihmisille Pakkotoiston foorumilla. Se voi olla ihan mahdollista, että monen on vielä taivuttava ottamaan rokote jos tämä touhu siihen menee. Ei sille oikein mitään voi.
Tuskin kukaan sitä pakottamaan tulee, muuten kuin passiivisesti jonkun rokotuspassin kautta.No muhun sen joutuu laittamaan väkisin. Katotaan sitten.
Tuskin kukaan sitä pakottamaan tulee, muuten kuin passiivisesti jonkun rokotuspassin kautta.
Sanoit ettet pelkää rokotusta, vaan ettet vain tarvitse sitä, mutta kyllä tämä nyt vähän joltain muulta kuulostaa, jos periaatteistaan ei jousta edes siinä tapauksessa, että se hankaloittaa epäsuorasti omaa elämää. Toivotaan tietysti ettei tämä siihen pakottamiseen mene, mutta en kyllä hirveästi ihmettelisi jos niin tapahtuu.
Niin @Powerhousu , älä sönkötäEn mä tarvitse sitä. Enkä tule joustamaan.
Missä vaiheessa joku kiristys tarkoittaakin että tarvitsen sitä? Mitä helvettiä sönkötät?
Niin @Powerhousu , älä sönkötä
Mutta siis, jos rokotepassi vaaditaan vaikka seuraavat 5 vuotta siihen että pääsee ulkomaille, niin eikö se kannatas ehkä piikillä käydä jos normisti tykkäisi käydä reissussa vaikka kerran vuoteen? Siis jos pitää rokotetta turvallisena.
Ei mulla toki mitään sitä vastaan ole, että joku periaatteesta jättää ottamatta ja sitten viettää lomansa täällä lammaskansan keskellä pakkikselle kirjoittelemalla. Tai jättää ottamatta sellaisen työpaikan vastaan mikä edellyttäisi matkustamista.
Toisin sanottuna taipua kiristyksen alla. Sitähän se nimenomaan olisi. Itse en meinaa ainakaan helpolla taipua. Jossain vaiheessa voi olla tosin pakko mutta sille ei voi sitten mitään vaikka en pidä rokotetta turvallisena.Niin @Powerhousu , älä sönkötä
Mutta siis, jos rokotepassi vaaditaan vaikka seuraavat 5 vuotta siihen että pääsee ulkomaille, niin eikö se kannatas ehkä piikillä käydä jos normisti tykkäisi käydä reissussa vaikka kerran vuoteen? Siis jos pitää rokotetta turvallisena.
Ei mulla toki mitään sitä vastaan ole, että joku periaatteesta jättää ottamatta ja sitten viettää lomansa täällä lammaskansan keskellä pakkikselle kirjoittelemalla. Tai jättää ottamatta sellaisen työpaikan vastaan mikä edellyttäisi matkustamista.
75% on rokottamatta. Eli kyllä.Näyttävätkö nämä käppyrät että suurin / lähes kaikki lasku on tapahtunut vielä rokottamattomissa ikäryhmissä?
Ymmärsit oikein. Itse ajattelin taipua heti kun mahdollista ja lähteä nauttimaan ulkomaanmatkasta samalla kun te taistelette täällä loskan keskellä periaatteidenne vuoksiToisin sanottuna taipua kiristyksen alla. Sitähän se nimenomaan olisi. Itse en meinaa ainakaan helpolla taipua. Jossain vaiheessa voi olla tosin pakko mutta sille ei voi sitten mitään vaikka en pidä rokotetta turvallisena.
Miksi minä olen syy? Meinaakko, että päättäjiä kiinnostaa taistelenko myllyä vastaan ja jätän lähtemättä reissuun, tai luovutanko hyvän työpaikkani jollekin joka on ottanut rokotteen? Vai pitäisikö olla niin leijona, että ylittäis rajan ilman vaadittavaa rokotepassia? Oppisvatpahan!Tässä nähdään kyllä syyt miksi asiat menee niin vituiksi. Te olette se syy.
Te teette ja tulette tekemään aivan kaiken mitä halutaan, koska teitä voi kiristää ja te taputatte...
Ymmärsit oikein. Itse ajattelin taipua heti kun mahdollista ja lähteä nauttimaan ulkomaanmatkasta samalla kun te taistelette täällä loskan keskellä periaatteidenne vuoksi
Miksi minä olen syy? Meinaakko, että päättäjiä kiinnostaa taistelenko myllyä vastaan ja jätän lähtemättä reissuun, tai luovutanko hyvän työpaikkani jollekin joka on ottanut rokotteen? Vai pitäisikö olla niin leijona, että ylittäis rajan ilman vaadittavaa rokotepassia? Oppisvatpahan!
Näin se on. Jos vähän iästä riippuen taudista selviää esim. 99.997%:n todennäköisyydellä niin paljonko rokote nostaa ennustetta? Hyötyä ei itselle ole mutta otetaan silti, että saadaan passi/todistus, kun on määrätty, että sellainen on oltava jos haluaa matkustaa. Jokaisen omia valintojahan nämä on mutta omasta näkökulmasta ainakin aika hurjaa kuinka helposti ihmiset saa taivuteltua mihin vaan.Säälittävä olet.
Arvostan jopa niitä jotka ottavat rokotteen koska oikeasti uskovat sen hyötyyn ja perustelevat sen loogisesti itselleen.
Sinun kaltaiset rotat taas jotka tekevät asioita virnuillen kun joku kiristää siihen tai teet asiat koska muuten jäisi joku porkkana syömättä ulkomailla.
Sinä virnuillen suostut alistettavaksi ja et raukka edes käsitä sitä.