Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Mihin tilastoon nojaten määrä kasvoi. Pikaisesti googlaten näytti siltä, että määrä väheni neljäsosalla viime vuonna?
Ei ole kauaakaan aikaa, kun ihan valtamediakin uutisoi, että 2015 tulleista märmäteistä noin 40% oli sotilaskarkureita = sotaveteraaneja.

178502249_5445429195530041_658208287525191760_n.jpg

Yks hauska? esimerkki koronarajoituksista oli tämän päivän paikallislehdessä. Pilvenmäen raveissa pääsee 150 asiakasta raviradan pääkatsomon ravintolaan, mutta ulkona yleisöä ei saa olla.

Yhdessä somepaikassa oli erään yrityksen julkaisu ensin tänään jossa oli mainontaa ja sitten tätä korona propagandaa mm. muista naamari päähän tullessasi. Ihmettelin kun sama mainos tuli uudestaan mutta tarkemmin katsottuani siitä oli poistettu nämä kehoitukset naamariin ja muutenkin koronapropaganda, noinkohan ovat saaneet palautetta samantien?

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Sieltä taas vähän eriarvoistusta pusketaan... No jos tuosta jää ulkomaanmatkustus kiinni uudessa normaalissa niin sitten jää.
Voikin sanoa pomolle että no can do.

Ehkä seuraavaksi läskien lennot perutaan kans
Joo kyllähän tuo pakottaa rokotteen ottamaan jos matkustus sen vaatii. Hankala on sähköistä väärentää

Sieltä taas vähän eriarvoistusta pusketaan... No jos tuosta jää ulkomaanmatkustus kiinni uudessa normaalissa niin sitten jää.
Voikin sanoa pomolle että no can do.

Ehkä seuraavaksi läskien lennot perutaan kans
Mä en ole aina löytänyt asioista sitä Miken rummuttamaa pakotusta, mutta jos matkustaminen tulee jäämään rokotteesta kiinni, niin se on sitä oikeaa pakotusta aivan kirjaimellisesti. Sitä mun periaatteet ei oikein hyväksy.

Toisaalta jos haluan ajatella asiaa itsekkäästi, niin ei se mun persettä kaivele, koska just mulle se rokotteen ottaminen ei ole mikään ongelma. Ikävä kyllä en ole luonteeltani itsekäs, niin en oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.

Mä en ole aina löytänyt asioista sitä Miken rummuttamaa pakotusta, mutta jos matkustaminen tulee jäämään rokotteesta kiinni, niin se on sitä oikeaa pakotusta aivan kirjaimellisesti. Sitä mun periaatteet ei oikein hyväksy.

Toisaalta jos haluan ajatella asiaa itsekkäästi, niin ei se mun persettä kaivele, koska just mulle se rokotteen ottaminen ei ole mikään ongelma. Ikävä kyllä en ole luonteeltani itsekäs, niin en oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.

Ymmärrän. Isoimmaksi osaksi koko hommassa kaivelee tämä hienovaraisempi sekä ei niin hienovarainen pakotus kuten tämäkin juttu taas. Toinen oli se maksukorttimietintä

Tuollaiset on aivan täyttä vittuilua ja huolestuttavaa kehityssuuntaa yleisestikin. Olemme matkalla kiinan pisteytysjärjestelmään ja tämä koronapiikki voi olla se +1 nyt jaossa.
Mutta kuka tietää mikä seuraavaksi? +1 siitä jos heität auton roskiin?, koska ilmastonmuutospakotus vaikuttaa olevan seuraavaksi vuorossa.
Ja mitä sen jälkeen...

Ei ole kauaakaan aikaa, kun ihan valtamediakin uutisoi, että 2015 tulleista märmäteistä noin 40% oli sotilaskarkureita = sotaveteraaneja.
Eivät taida mennä sotaveteraaneihin Suomessa. Ainakaan näihin lukuihin ei sovi merkittävää osuutta viime vuosikymmenen puolivälin matuvyörystä.

Jos katsoo käyriä, niin aika hyvin rokotukset näyttäisivät vähentävän tartuntoja ja kuolemia. Itse katselin Jenkkilän, Israelin ja Euroopan väkirikkaimpien maiden lukuja. Aika suoraan näyttäisi lukujen kehitys korreloivan rokotusten kanssa. Rokotusten kärkimaassa Israelissa päivittäiset tartunnat ovat tippuneet jo alle prosenttiin huipusta eli muutamaan kymmeneen päivittäiseen tartuntaan. UK:ssakin luvut ovat tippuneet tosi paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom