Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole kauaakaan aikaa, kun ihan valtamediakin uutisoi, että 2015 tulleista märmäteistä noin 40% oli sotilaskarkureita = sotaveteraaneja.Mihin tilastoon nojaten määrä kasvoi. Pikaisesti googlaten näytti siltä, että määrä väheni neljäsosalla viime vuonna?
Ei ole kauaakaan aikaa, kun ihan valtamediakin uutisoi, että 2015 tulleista märmäteistä noin 40% oli sotilaskarkureita = sotaveteraaneja.
![]()
Niin hyvää päivää ei olekaan, ettei sitä joku vihervassari pilaisi.Nyt jumalauta :D
Mulla oli ihan hyvä päivä tähän asti
Vihreistä puheenollenNiin hyvää päivää ei olekaan, ettei sitä joku vihervassari pilaisi.
![]()
Koronatodistukset Suomessa käyttöön vaiheittain kesän aikana
Sähköinen koronatodistus löytyy Omakanta-palvelusta.www.iltalehti.fi
Nyt se tuokin sit tulee....
Mites tää sun logiikka?Sieltä taas vähän eriarvoistusta pusketaan... No jos tuosta jää ulkomaanmatkustus kiinni uudessa normaalissa niin sitten jää.
Voikin sanoa pomolle että no can do.
Ehkä seuraavaksi läskien lennot perutaan kans
Ymmärsin mä, se ei vaan ollut kovin loogisesti johdettu läppä.Mitä siitä?
Se oli läppä jos et tajunnut
Ymmärsin mä, se ei vaan ollut kovin loogisesti johdettu läppä.
Joo kyllähän tuo pakottaa rokotteen ottamaan jos matkustus sen vaatii. Hankala on sähköistä väärentääSieltä taas vähän eriarvoistusta pusketaan... No jos tuosta jää ulkomaanmatkustus kiinni uudessa normaalissa niin sitten jää.
Joo kyllähän tuo pakottaa rokotteen ottamaan jos matkustus sen vaatii. Hankala on sähköistä väärentää
Mä en ole aina löytänyt asioista sitä Miken rummuttamaa pakotusta, mutta jos matkustaminen tulee jäämään rokotteesta kiinni, niin se on sitä oikeaa pakotusta aivan kirjaimellisesti. Sitä mun periaatteet ei oikein hyväksy.Sieltä taas vähän eriarvoistusta pusketaan... No jos tuosta jää ulkomaanmatkustus kiinni uudessa normaalissa niin sitten jää.
Mä en ole aina löytänyt asioista sitä Miken rummuttamaa pakotusta, mutta jos matkustaminen tulee jäämään rokotteesta kiinni, niin se on sitä oikeaa pakotusta aivan kirjaimellisesti. Sitä mun periaatteet ei oikein hyväksy.
Toisaalta jos haluan ajatella asiaa itsekkäästi, niin ei se mun persettä kaivele, koska just mulle se rokotteen ottaminen ei ole mikään ongelma. Ikävä kyllä en ole luonteeltani itsekäs, niin en oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.
Eivät taida mennä sotaveteraaneihin Suomessa. Ainakaan näihin lukuihin ei sovi merkittävää osuutta viime vuosikymmenen puolivälin matuvyörystä.Ei ole kauaakaan aikaa, kun ihan valtamediakin uutisoi, että 2015 tulleista märmäteistä noin 40% oli sotilaskarkureita = sotaveteraaneja.