Ja sit onkin jo ties kuinka mones aalto ovella ja voi laittaa paikat kiinni.Aikuisten harrastetapahtumat jatkuvat näillä näkymin ulkona kesä-heinäkuussa ja sisätiloissa aikaisintaan elokuussa.''
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sit onkin jo ties kuinka mones aalto ovella ja voi laittaa paikat kiinni.Aikuisten harrastetapahtumat jatkuvat näillä näkymin ulkona kesä-heinäkuussa ja sisätiloissa aikaisintaan elokuussa.''
Nyt sä syytät kahta eri tahoa ristiin. Virallisesti koronaa merkitään kuolinsyyksi "kynät sauhuten" ja sitähän tällä on hyvin laajasti kritisoitu lähes kaikkien toimesta. Virallisesti myös kuolemia merkitään kuolinsyyksi "kynät sauhuten", niin kuin haittavaikutusilmoituksista käy ilmi ja sitäkin täällä kritisoidaan. Mitään ristiriitaa ei ole.Eli korona merkitään kynät sauhuten kuolinsyyksi näille samoille, mutta piikki ei oo sitten enää sama asia :D Tai ainakin väheksytään vaikutusta.
Ei tätä voi keksiä
Avihan on myöntäny tämän, että se ei ole niinkään tartuntojen määrästä jossain yksittäisessä paikassa mitkä menee säppiin vaan nimenomaan kontaktien vähentämisestä ja koko alueen tilanteesta, Riippumatta miten loogiselta tuo kuullostaa.. Jos salit aukeavat vasta elokuussa, niin käytännössä se tarkoittaa sitä, etteivät ne aukea enää ollenkaan. Kyllä tartunnat varmasti saadaan nousuun, kun nyt avataan kaikki muu ennen saleja, ja sitten voidaankin todeta, ettei saleja voida avata, koska liikaa tartuntoja. Tällähän ei sinäänsä ole mitään väliä, koska suurin osa voimailu- ja/tai kehonrakennussaleiksi profiloituneista saleista on jo konkurssissa elokuussa.
Mua on oikeesti alkanut mietityttämään mitä tässä nyt oikein tapahtuu. Välillä tulee sellainen fiilis, että hallitus ihan oikeasti pyrkii ajamaan yksityisen sektorin alas kokonaan. Todella kyseenalaista toimintaa, kun niin kovasti puhutaan työpaikkojen luomisesta. Se ei ole työpaikkojen luomista, että keksitään tuhansia uusia virkoja valtion valtavaan koneistoon, ja palkat näihin täysin hyödyttömiin virkoihin revitään kansalaisten taskuista. Päättäjät tuntuvat tekevän hyvin kyseenalaisia ratkaisuja ilman kunnon perusteita, ja jotenkin ihmeellisesti vastuu on aina jollakin toisella. Miksi juuri kuntosalit on demonisoitu aivan täysin? Baarien mustamaalaamisen sentään ymmärrän, vaikka sekin on väärin.
Fimean tilasto näin kertoo. Olen jo kertaalleen linkin postannut, joten saat sen nyt itse etsiä. Ja kyseessä on koronarokotteeseen liittyvä kuolema, aivan kuten koronankin kanssa, on eli koronaan liittyvä kuolema. Erona on vain se, että virallisesti rokotteeseen ei ole kuollut kukaan, toisin kuin koronaan kuolee kaikki, jotka on todettu korona positiiviseksi kuukauden sisään kuolemasta.Mistä tuollainen luku 50:stä koronarokotteeseen kuolleesta on löytynyt vai oliko tuo vain karrikoitu heitto? Jos kuolleista, jotka ehdittiin rokottaa ennen vanhuuteen tai sairauteen kuolemista on tilastoitu johonkin tilastoon, niin sitäkin kannattaa tulkita vähemmän hysteerisin silmin.
Okei, tuo ei vaan tarkoita oikein mitään. Ja riippumatta siitä, mitä sillä yritetään viestiä, niin se ei ainakaan selitä sitä, miksi esim baarit voivat olla auki ja salit eivät. Jos kontakteista ollaan niin helvetin huolissaan, niin joku voisi kehottaa meidän päättäjiä menemään vaikka kävelylle Helsingin keskustaan. Asun itse aika lähellä keskustaa, ja täällä istuu satoja ihmisiä puistoissa käytännössä sylikkäin. Ei se mua millään tapaa haittaa, se mikä mua vituttaa on hallituksen käsittämättömän paska logiikka.Avihan on myöntäny tämän, että se ei ole niinkään tartuntojen määrästä mitkä menee säppiin vaan nimenomaan kontaktien vähentämisestä. Riippumatta miten loogiselta tuo kuullostaa.
Okei, tuo ei vaan tarkoita oikein mitään. Ja riippumatta siitä, mitä sillä yritetään viestiä, niin se ei ainakaan selitä sitä, miksi esim baarit voivat olla auki ja salit eivät. Jos kontakteista ollaan niin helvetin huolissaan, niin joku voisi kehottaa meidän päättäjiä menemään vaikka kävelylle Helsingin keskustaan. Asun itse aika lähellä keskustaa, ja täällä istuu satoja ihmisiä puistoissa käytännössä sylikkäin. Ei se mua millään tapaa haittaa, se mikä mua vituttaa on hallituksen käsittämättömän paska logiikka.
Nyt oli sitten iltalehden sivuilla, että Marin väläytellyt poikkeusoloista luopumista jo ensi viikolle. Mitä tämä tarkoittaa? Ei kai silloin enää voida mielivaltaisesti sulkea mitä ikinä huvittaa?
Sulla ei taida olla kaikki ihan hyvin.Fimean tilasto näin kertoo. Olen jo kertaalleen linkin postannut, joten saat sen nyt itse etsiä.
Oliko tässä joku tällainen juttu. Hyvä tietää. Kannattaa muistaa lääkkeet.Eli korona merkitään kynät sauhuten kuolinsyyksi näille samoille, mutta piikki ei oo sitten enää sama asia :D Tai ainakin väheksytään vaikutusta.
Ei tätä voi keksiä
Vitsi että olisi siistiä, kun jossain noista helvetin virastoista olisi joku, joka olisi edes jonkun asian asiantuntija, niin olisi vähän selkeempää. Eihän virastojen (ja hallituksen) tehtävä voi olla tehdä päätöksiä pelkästään jonkun toisen tekemän lausunnon perusteella. Tossa on niin helvetistä turhia virkamiehiä välissä. Ymmärtääkö kukaan tuolla edes saamiaan raportteja? Koko ajan tuntuu, että vedetään ihan väärät johtopäätökset melko selkeän datan pohjalta.
Just viimeviikolla yksi lääkäri ja laboratorio... jokumikälie saivat kenkää, kun julkisesti kritisoivat tätä nykytouhua.![]()
Ivan Puopolon kolumni: Uskaltakaa ajatella toisin!
Puhuin kuluneella viikolla neljän eri merkittävässä asemassa olevan lääketieteen edustajan kanssa. Pyysin jokaista myös vieraaksi Uutisaamun lähetykseen, mutta kaikki kieltäytyivät. He sanoivat pelkäävänsä joko oman tai edustamansa tahon maineen puolesta.www.mtvuutiset.fi
Tämä juttu oli kertova tilanteesta, kun 4 alan ammattilaista ei uskalla ottaa julkisesti kantaa mihinkään vaikka on eri mieltä koko touhusta ja siitä miten sitä käsitellään.
Eli jos olet "väärää" mieltä niin voit sanoa urallesi moro. Siksi täytyy olla hyvin kriittinen varsinkin yleiseen sanaan mitä meille kerrotaan.
Tää on täsmälleen sitä mitä nyt tapahtuu. Ikävää huomata miten pelottavan alttiita ihmiset on manipulointiin ja massakäyttäytymiseen.Aschin koe osoittaa, että paine ajatella muiden kanssa samoin on niin voimakas, että se sumentaa järjen ja kumoaa jopa suorat näköhavainnot. Ilmiötä kutsutaan konformismiksi.
Just viimeviikolla yksi lääkäri ja laboratorio... jokumikälie saivat kenkää, kun julkisesti kritisoivat tätä nykytouhua.
On todella huolestuttavaa ja kyllähän tämän case näyttää, että ihmiset on erittäin helppo ohjailla mihin vain kunhan asia pysyy mediassa kovaa esillä jatkuvasti. Perustuen tietty pelkoon.Tää on täsmälleen sitä mitä nyt tapahtuu. Ikävää huomata miten pelottavan alttiita ihmiset on manipulointiin ja massakäyttäytymiseen.
Mua vain huolestuttaa miten kansa kääntyy jopa itseään vastaan kun ensiksi on massoittain menty toiseen suuntaan. Järki tosiaankin on sumentunut lopullisesti kun kansan järki on menetetty. Siihen saakka on aina toivoa kun kansa pokkuroi vastaan, se menetettiin jo puoli vuotta sitten. Ei liene mitenkään vaikeaa valtion ajaa jatkossa aivan mitä tahansa uusia päättömiä juttuja läpi kuten verotuksellisia juttuja, autoiluun liittyvää jne. GPS seuranta autoihin, ei tartte rummuttaa kun muutama kuukausi ja naapurit suolaa toisiaan.On todella huolestuttavaa ja kyllähän tämän case näyttää, että ihmiset on erittäin helppo ohjailla mihin vain kunhan asia pysyy mediassa kovaa esillä jatkuvasti. Perustuen tietty pelkoon.
Hajoita ja hallitseMua vain huolestuttaa miten kansa kääntyy jopa itseään vastaan kun ensiksi on massoittain menty toiseen suuntaan. Järki tosiaankin on sumentunut lopullisesti kun kansan järki on menetetty. Siihen saakka on aina toivoa kun kansa pokkuroi vastaan, se menetettiin jo puoli vuotta sitten. Ei liene mitenkään vaikeaa valtion ajaa jatkossa aivan mitä tahansa uusia päättömiä juttuja läpi kuten verotuksellisia juttuja, autoiluun liittyvää jne. GPS seuranta autoihin, ei tartte rummuttaa kun muutama kuukausi ja naapurit suolaa toisiaan.
Noniin, sain vastauksen:Mitä tämä pitää sisällään?
''Aikuisten sisäharrastukset alkuun aikaisintaan elokuussa
Oikeusministeri Anna-Maja Henriksson kertoo seuraavaksi, että hallitus on kuunnellut kansalaisten toiveita siitä, että rajoitusten purku aloitetaan alueellisesti lapsista ja nuorista.
Etenkin nuorten harrastustoiminta on tärkeää saada alkuun. Huhti-toukokuussa nuorten ulkotiloissa tapahtuva ryhmäharrastustoiminta avautuu.
Kesäkuussa avataan myös nuorten urheilukilpailuja ja kesäleiritoimintaa.
Heinäkuun alussa päästään sisätiloissa kilpailutoimintaan, myös kontaktilajien osalta.
Aikuisten harrastetapahtumat jatkuvat näillä näkymin ulkona kesä-heinäkuussa ja sisätiloissa aikaisintaan elokuussa.''