Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Laulaja Paula Vesalalta 75/100k ehto, jolla konsertteja sais järjestää. Tosin en tiedä onko tän päiväsillä neuvotteluilla ollu muutosta.

''Tiistaina 20.4. kokoontunut koronakoordinaatioryhmä suosittelee, että 26.4.2021 alkaen vuonna 2001 syntyneiden ja nuorempien ryhmäliikunta ulkona ja sisällä sallitaan, mutta lähikontaktia sisältävät harjoitteet sisäliikuntatiloissa eivät vielä ole sallittuja. Lisäksi 26.4.2021 alkaen aikuisten ryhmäliikunta ulkotiloissa sallitaan ilman lähikontakteja, kuitenkin huomioiden kuuden hengen edelleen voimassa oleva kokoontumisraja. Katso yhteenveto ryhmäharrastusten rajoituksista 26.4.2021 alkaen.''

katso liitettä 227801

Ainiin siis, että Turussa aukesi salit maanantaina - tiistaina neuvoteltiin työryhmässä ja RYHMÄharrastus sisätiloissa kiellettäisiin uudestaan, vai koskeeko tuo kuntosaleja, kun se ei ole ryhmäharrastus?

Melko sekavaa on setti taas.

Itse käytän tuolle 50 rajalle edelleen lähteenä tuota Hesarin juttua

Ainiin siis, että Turussa aukesi salit maanantaina - tiistaina neuvoteltiin työryhmässä ja RYHMÄharrastus sisätiloissa kiellettäisiin uudestaan, vai koskeeko tuo kuntosaleja, kun se ei ole ryhmäharrastus?

Melko sekavaa on setti taas.

Itse käytän tuolle 50 rajalle edelleen lähteenä tuota Hesarin juttua
En epäile etteikö toi sun 50 olisi oikeaa tietoa. Siinä tapauksessa hus alueella saa vaan unelmoida salien avaamisesta. Koko maassa 83. Ihan hyvä.
Näyttökuva (26).png

En epäile etteikö toi sun 50 olisi oikeaa tietoa. Siinä tapauksessa hus alueella saa vaan unelmoida salien avaamisesta. Koko maassa 83. Ihan hyvä.katso liitettä 227804

Kyllä se 50 on laissa. Tosin eri AVIt käyttää harkintaa. Niinkuin nyt ESAVI Päijät-Hämeessä, joka eilen aukaisi 130 luvulla salit ilman rajoituksia.

HUSsin ilmaantuvuusluku tosiaan (eilen) 139,1 ja alle 50 päästäis minun ylivelitieteellisellä laskennalla 4. kesäkuuta.

Tosin tuon alle 130 (Päijät-Hämeen avausluku) HUSsissakin päästäis ylihuomenna.

Kyllä se 50 on laissa. Tosin eri AVIt käyttää harkintaa. Niinkuin nyt ESAVI Päijät-Hämeessä, joka eilen aukaisi 130 luvulla salit ilman rajoituksia.

HUSsin ilmaantuvuusluku tosiaan (eilen) 139,1 ja alle 50 päästäis minun ylivelitieteellisellä laskennalla 4. kesäkuuta.

Tosin tuon alle 130 (Päijät-Hämeen avausluku) HUSsissakin päästäis ylihuomenna.
Mä luin tilanteen, joka oli päivitetty 20.4 niin luulin et se oli uusin tieto.:) Nyt avi perkele! Avais nyt kuun lopussa viimestään.

Se mediaa puhuttaa. Kuten sanoin jos media toimisi järkevästi tai edes moraalisesti oikein olisi se lobannut hyvää terveyttä sekä terveellisiä elämäntapoja. Tämän lääkäritkin todenneet median tavasta.
Media jälleen valitsi pelon sekä kertoo yksipuolisesti asioista. Tämä ei voi olla uusi asia sinullekaan jos olet seurannut.

Jos media ei pommittaisi koronaa 24/7 ja maskit lähtisi pois ei kukaan muistaisi koko juttua enää kuukauden päästä.
Onhan siellä terveysuutisiakin seassa ja autouutisia yms. Se on miten sen ottaa... Juuri oli uutinen, joka tännekkin linkattiin. Liittyi suunterveyteen....

Nythän media toimi juuri niin kuin haluatkin:
"Se ei liity taas siihen, että uutisoivat asioita mistä "tykkäävät". Vaan yksinkertaisesti ajasta sekä alueellisesti asioista."

Juuri nyt ajassa ja alueellisessa on korona eri muodoissaan ja sekaan hieman muutakin uutista?

Eli mikä mättää?

Koronan sairastaneista uutisointi on hyvin yksipuolista pelottelua, mutta niin se on muistakin sairauksista mm. syöpä jne. Koskapa ei olisi iltapäivälehdessä: "Sinulla saattaa olla syöpä, katso oireet täältä" Siksi se onkin iltapäivälehti, jonka sisältö on osittain paskaa. Sama 7-päivää, seura yms.

Se mitä yle syöttää uutisina on melkolailla valtion ohjauksessa:

Mistä tiedät, että et sairasta? Oletko käynyt koronatestissä? Oireetonkin voi sairastaa 😉

No se todistaa vain pointtiani ettei tässä koronahölmöilyssä ole mitään järkeä ja olet oikeassa. Moni sairastaa koko flunssan ilman ihme oireita kuten muutkin pöpöjutut tässä maailmassa.

Mistä tiedät, että et sairasta? Oletko käynyt koronatestissä? Oireetonkin voi sairastaa 😉
LOL. Ihan oikeesti :D Ai jumalauta miten te rakastatte koronaa, aivan uskomatonta miten ihannoitte sitä sairautta. Tervekin muuttuu sairaaksi, niin kova tarve teillä on puolustaa koronaa.

No se todistaa vain pointtiani ettei tässä koronahölmöilyssä ole mitään järkeä ja olet oikeassa. Moni sairastaa koko flunssan ilman ihme oireita kuten muutkin pöpöjutut tässä maailmassa.
Sit on taas se puoli asiasta jossa 416 henkeä on samaan aikaa teholla nuhasta.. (ruotti)

Kysyin mistä tiedät, että et sairasta ja oletko käynyt testissä?

Itse en voi varmaksi sanoa sairastanko koronaa tai löytyykö sitä minusta.

Itse en voi varmaksi sanoa sairastanko koronaa tai löytyykö sitä minusta.
No käytä nyt hyvä ihminen maalaisjärkeä. Jos et omaa oireita minkäänlaisia, niin HYVIN SUURELLA todennäköisyydellä olet ihan terve.

Pari vuotta sitten olisit mennyt työterveyteen valittamaan, että en ole varma, mutta musta tuntuu että mulla saattaa olla flunssa. Ne olis heittänyt sut niskasta vittuun. Kyllä se flunssa tuntuu edes jotenkin yleensä.

Sit on taas se puoli asiasta jossa 416 henkeä on samaan aikaa teholla nuhasta.. (ruotti)

Aina löytyy se puoli jolle käy paskat kortit.
Jännä miten siitä 6000 ylipainokuolemasta vuodessa suomessa ei ole paniikkia missään.

Paljon porukkaa kuolee tähän pelonlietsontaan? Mt-puolella riittää töitä sekä lääkärit huolissaan ihmisten passivoitumisesta kun liikkumista rajoitetaan. Vittuako niistä firmoista mitä tässä menee nurin?
Mut hei suljetaan kaikki kun flunssa tulee taas ja taas ja taas ja taas

Ainoa vaihtoehto on kävellä pois hulluudesta.

LOL. Ihan oikeesti :D Ai jumalauta miten te rakastatte koronaa, aivan uskomatonta miten ihannoitte sitä sairautta. Tervekin muuttuu sairaaksi, niin kova tarve teillä on puolustaa koronaa.
Mä en mitenkään puolusta koronaa. Roopeli on tullut tänne keskustelemaan koronasta ja sitähän tässä juuri tehdään. Osa kykenee ja osa ei.

Back
Ylös Bottom