Et siis edelleenkään tajua asian faktoja? Monennenko kerran pitää toistaa: kausiflunssa leviää pääasiassa lasten välityksellä, kouluista, päiväkodeista jne. ja sen tarttuvuus on huomattavasti heikompi kuin koronan. Korona tarttuu aikuisväestössä pisaratartuntana henkilöiden pärskeistä ja kosketutartuntana pinnoilta, ja tarttuvuus on paljon suurempi kuin kausiflunssan. Kausiflunssalta suojautuminen = älä vaani lapsia pusikoissa, älä hengaile koulujen tai päiväkotien pihoilla. Lisäksi riskiryhmä on eri. Toisaalta esim. aiemmin työpaikalla kaikki ottivat influenssarokotteen, koska on idioottimaisen itsestään selvää, ettei työaikaa kannata hukata sairastamiseen. Toisin sanoen olen aina ollut a. tietoinen riskeistä ja osaan välttää niitä, ja b. tehnyt voitavani etten hanki tartuntaa, tai levitä sitä muihin. Rakkain terveisin nimim. Kausiflunssa viimeksi 90-luvulla. Ai että miksi? Keukot on paskana ammattitaudin vuoksi, kausiflunssa = käytännössä monen viikon sairasloma..
Aivan joo. Sydän itkee puolestasi ihan kuule krokotiilin kyyneleitä. Miten noin muuten pärjäät elämässä, ahdistaako veden keittäminen ja muu älykkyyttä vaativa toiminta? Ai miksi tuollaisia kyselen? Ehkä siksi, että ilman rillejä olen sokea kuin lepakko, ja rillien lisäksi on tuo "keskivaikea"ammattiastma. Silti kävelen jopa ulkoilulenkeilläkin maski ja rillit päässä, ihan vaan vittuillakseni teikäläisille. Istu nyt tukevasti niin kerron sinulle suuren salaisuuden: Kun sen maskin laittaa naamalleen oikein, taivuttelee sen naamansa muotoon ennen kuin pukee sen, niin sen rillien huurtumisen voi estää melko täydellisesti. Siihen tarvitaan vain puhtaat kädet ja hippunen älyä. Kyse ei ole mistään ydinfysiikasta, ymmärrätkö? Ihan vaan siitä että viitsii, eikä roiku tekosyissä.
Ei ole mitään "jos se maski oikeasti toimisi", koska se toimii. 100% varmuudella se toimii, muitten suojaksi. Ne luvut eivät lähde laskuun siksi, että on edelleen lukuisa määrä vatipäitä, jotka eivät tätä tajua, vaan ihmettelevät miten "myyjät mulkoilee kun menee kauppaan ilman naamarättiä..". Ne mulkoilevat siksi, että pääsi päällä leijuu puhekupla, jossa lukee suunnilleen näin: "Minä olen vatipääidiootti, joka paskat piittaa lähimmäisen terveydestä". Sitä ne mulkoilevat, koska heidän on kuitenkin pakko palvella jopa vatipääidiootteja. He eivät voi suojella omaa terveyttään käskemällä sinua painumaan vttuun sieltä, koska laki ei sitä salli. Siksi he voivat vain mulkoilla ja odottaa, että vatipäät loppuvat maailmasta. Trendi on sangen hyvä, nyt teholle joutuu enenevä määrä parikymmpisiä. Ts. Darwin alkaa taas myhäillä haudassaan, että "tämähän menee kuten pitikin".. Älykkyyden keskiarvo vähän taantui, mutta sitten tuli pandemia, ja keskiarvo nousee, koska ÄO jakauman matalassa päässä käy kato..