Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eliitti on aina tarvinnut hyödyllisiä idiootteja.
Kertalipulla ei AVI:n sulkemaan saliin voi mennä treenamaan, (osa-)omistaja voisi varmaan.Miksei myisi poikkeusoloissa kertalippuja yhdelle kerrallaan?
kuntosalien suluilla voi sopivasti esittää että "tehdään jotain".
Ja mehän uskomme yleä. Toi on vaan yksi pakotuksen muoto.![]()
Yle: Suurin osa suomalaisista kannattaa liikkumisrajoituksia
Rajoituksia puolestaan vastustaa 23 prosenttia Ylen kyselyyn vastaajista.www.iltalehti.fi
Suomalaisista vastaajista lähes kolme neljästä eli 72 prosenttia kannattaa liikkumisrajoitusten käyttöönottoa, kertoo Yle.
Rajoituksia puolestaan vastustaa 23 prosenttia vastaajista ja epävarmoja on kuusi prosenttia.
Noin seitsemän kymmenestä aikoi noudattaa liikkumisrajoituksia täysin. Viidesosa aikoo noudattaa rajoituksia suurimmaksi osaksi ja neljä prosenttia ei aio noudattaa lainkaan.
Naiset olivat miehiä tunnollisempia rajoitusten noudattamisessa. Täysin rajoituksia aikoi noudattaa naisista 80 prosenttia ja miehistä 59 prosenttia.
No kyllä teistä hyötyä on.Eliitti on aina tarvinnut hyödyllisiä idiootteja.

Mä oikein odotan että joku tulee avautumaan ja saan haistattaa vitut lampaalle. Niin kauan kuin ei ole pakollista pitää maskia, ei kellään pitäis olla mitään sanomista kellekään.
Eipä niitä Vr konnareita paljo kiinnostanuKuulutuksissa sanotaan, että vr-lähijunissa on maskipakko. Lipuntarkastajat kiertelee myös katsomassa onko maskit naamassa. Meillä duunissa on vahva suositus, joka käytännössä on maskipakko.
Oletko ajatellut ettei kansa ole kovinkaan fiksu? Jos ihmisiltä kysytään, että kannatatko yli miljoonan tienaavien veroprosentin nostamista 80%:n tasolle niin miten luulet että kävisi? Tästä tietty seuraus olisi tähän ryhmään kuuluvien kato Suomesta ja verotulojen menetys ym..Oletteko ajatelleet, että suomen kansasta enemmistö voi olla erimieltä kuin itse olette? Eli enemmistä voi kannattaa saleja kiinni, ei niitä kiinnosta pääseekö markku vääntään habaa. Heidän mielestään habaa vääntämättä voi olla. Isompi osa kansasta käy alkossa, kuin salilla.
Heidän lukupiirinsä on peruttu, joten luultavasti kanta on, että miksi salit saisi olla auki, kun lukupiirikin peruttu. Kiinni vaan.
No ei liity sitten millään tavalla omaan kysymykseeni. Kuten itse sanoit. Pohdin kysymyksessä ni sitä, että kansan syvät rivit voi olla eri mieltä, kuin tämän keskustelun äänekkäin joukko. Olen ja olette sitten siitä mitä mieltä tahansa.Oletko ajatellut ettei kansa ole kovinkaan fiksu? Jos ihmisiltä kysytään, että kannatatko yli miljoonan tienaavien veroprosentin nostamista 80%:n tasolle niin miten luulet että kävisi? Tästä tietty seuraus olisi tähän ryhmään kuuluvien kato Suomesta ja verotulojen menetys ym..
Tämä nyt liittyy aivan eri asiaan, mutta näin pointtina ettei kansa osaa laskea kokonaiskuvaa eikä mieti mitään pitkäaikaisvaikutuksia jne..
Mikäli alkoholin myyminen loppuis tarvis deekuille jakaa konttikaupalla diapamia. Osahan niistä kuolla kupsahtaisi mikäli juominen loppuisi seinään.Oletteko ajatelleet, että suomen kansasta enemmistö voi olla erimieltä kuin itse olette? Eli enemmistä voi kannattaa saleja kiinni, ei niitä kiinnosta pääseekö markku vääntään habaa. Heidän mielestään habaa vääntämättä voi olla. Isompi osa kansasta käy alkossa, kuin salilla.
Heidän lukupiirinsä on peruttu, joten luultavasti kanta on, että miksi salit saisi olla auki, kun lukupiirikin peruttu. Kiinni vaan.
Deekut monttuun ja loppu kansasta raitistuisi hetkeksi.Mikäli alkoholin myyminen loppuis tarvis deekuille jakaa konttikaupalla diapamia. Osahan niistä kuolla kupsahtaisi mikäli juominen loppuisi seinään.
Varmasti olis tärinäukkoja ensiavut täynnä.