Deleted member 43228
@Joxuz
#taittuu
View: https://www.youtube.com/watch?v=rAOsbQBZlDQ
e; irma säveltänyt musiikin tuohon videoon
Aika syvällä mentiin pariin kertaan.
Varsinkin tuo jälkimmäinen mutamonttu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
@Joxuz
#taittuu
View: https://www.youtube.com/watch?v=rAOsbQBZlDQ
e; irma säveltänyt musiikin tuohon videoon
On aika vahva ipa kyllä, jakaa varmasti mielipiteitä ja kaikkia ei varmasti miellytä..emmä, pitää ottaa joskus testiin
mulla riittää yksi yksikkö/saunareissu, tuosta 0,0:sta kun ei synny sitä janon tunnetta että haluais toisenkin ja kolmannen niin mulla on kaapissa nyt muistaakseni 6 saunareissulle jo juoma valmiina
seuraava alkoholitilaisuuskin on näillä näkymin 30.1 ja veikkaan vahvasti että sitäkään ei järjestetä
Viimeiset vuodet saatu valita kalapaketti tai kinkku (potkalla/ilman). Oikein hyvä vaihtoehto sille sekalaista joulusyötävää sisältävälle lootalle , jota aiemmin jaettiin.Mielipiteitä firmojen joululahjoista? Ovatko olleet hyödyllisiä vai firman rahojen heittämistä kankkulan kaivoon?
Sekin on mahdollista toki.Se opettaja sitten miettii kotonaan että "miten mää sanon tälle arvosanasta vikisijälle, että arvosanasi on huono koska et vaan osaa"Tai tälläisiä pohdintoja minä kuulen kotona.
![]()

Mielipiteitä firmojen joululahjoista? Ovatko olleet hyödyllisiä vai firman rahojen heittämistä kankkulan kaivoon?
Sellainen joulukori on kyllä hieno ajatuksena, mutta jos se sisältää käytännössä tuotteita joita ei edes itse ostaisi, niin menee vähän idea hukkaan.Viimeiset vuodet saatu valita kalapaketti tai kinkku (potkalla/ilman). Oikein hyvä vaihtoehto sille sekalaista joulusyötävää sisältävälle lootalle , jota aiemmin jaettiin.
Vuosibonarit olisi mieleisin. Saa käyttää mihin haluaa.Itelle tärkein "lahja" on vuosibonarit, nyt näyttää että asettuu sinne 1kk:n palkan tuntumaan. Tolla voi sitten ostella vaikka viinilaseja itseEipä silti, usein tulee lisäksi tavaralahjaakin ja tärkeintä on se että muistetaan jotenkin. Ainakin itselle.
Sanotaan näin että ristus mitä touhua.Varsinkin tuo jälkimmäinen mutamonttu.
Tjaa-a, riippunee kovin kontekstista. Ekana tulee mieleen, että voisi viitata toteutustapaan ja siihen, että on hienosti käytetty "decorator patternia". Istuuko kontekstiin? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Decorator_patternVuosibonarit olisi mieleisin. Saa käyttää mihin haluaa.
Tottahan se, tärkein että muistetaan. Ei ole lahjahevosen suuhun katsomista.
Kysymys ohjelmointiin liittyen, mitä meinaa, kun palautteessa oli, että koodi hyvin dekoroitu?
Jos @vokot ei muuten ole periaatteellista tuo tasan 0,0, suosittelen kokeilemaan Olvin Rye Mild Neipaa (2,5%). Ite tykästynyt siihen vallan janojuomana.
Johan selvis, vihdoin.Tjaa-a, riippunee kovin kontekstista. Ekana tulee mieleen, että voisi viitata toteutustapaan ja siihen, että on hienosti käytetty "decorator patternia". Istuuko kontekstiin? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Decorator_pattern
Mites tämä nyt sitten menee, jos tulen jlomalla alueelle. Selvästikään olut ja tuoppi ei onnistu. Onko V ollenkaan missään kuppilakunnossa yleisesti? Hiljainen kahvila, jossa voimme tuijottaa sumppimukia myös hyvä.on senverran periaatetta, että kun ny on tullu alotettua niin katotaan ny onko tässä mitään positiivisia vaikituksia havaittavissa
Ehkä eka kerta siis, kun itse kirjoitin täällä jotain jollekin hyödyllistäJohan selvis, vihdoin.
Tuota se luultavasti meinasi. Koitin guugletella, mutta ei sekään tehnyt autuaaksi. Kiitos!
V ollenkaan missään kuppilakunnossa yleisesti?

Mä esitin vähän samanlaista ideaa että jos johonkin on rahat käytettävä niin kyllä tuollainen hyväntekeväisyyteen lahjoittaminen olisi ollut parempi mitä nämä nyt saadut krääsät.Viime vuonna Valcot ja joskus aikaisemmin Iittalan viinilasit, siinä hyvät. Sitten on kaikenlaista kippoa, kuppia ja puutarjotinta.
Tänä vuonna firma lahjoitti joululahjarahat Hope ry:lle. Ihan ok ratkaisu.