Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päivä.Päivitin eilen iPhonen.
Kuinka kauan kestää, että tottuu Koti-näppäimettömään elämään?
#eijjumalauta
Sen oon jo huomannu. Ja että maskin kanssa ei pelitäPäivä.
sit huomaa miten kätevä naamatunnistus
Radiophonia galerumMikähän sen latinankielinen nimi olisi
Jos olet @Kuparikatto viikonvaihteessa radalle menossa, tällä videolla Eugene kertoo oikeasta suhtautumisesta välineeseen.
View: https://www.youtube.com/watch?v=ZrPvUd7E9HU
Sen oon jo huomannu. Ja että maskin kanssa ei pelitä![]()
Oon käynyt ajelemassa, oli lystiä.
Näiden weeweewee sivut on aivan onnettomat.
VarmastiOon käynyt ajelemassa, oli lystiä.
Miele’en jäi erityisesti joku venäläinen ajoneuvo, jossa vaihdekeppi oli ns. hieman epäergonomisesti ikäänkuin takapenkillä ja sitä piti runnoa vielä kaikin voimin, että meni pykälä päälle.Varmasti
Jos haluut speksien mukaan huippulaatuisen vehkeen, mutta halvalla, niin kiinalaiset jyrää. Topping E30, jos ei tarvii bluetoothia. Topping DX 3 pro, jos haluut bluetoothinkin. Hifitalo myy. Saatavuus vaan vähän niin ja näin välillä.Off topicissa kun on kuulokkeisiin perehtyneitä henkilöitä niin kumpi dac läppärille musan kuunteluun, DacMagic XS vai Dragonfly Black? Vai jotain hifimpää? Luureina tällä hetkellä AKG K701, tekis kyllä mieli nekin päivittää...
ns. paskasta pitäisi saada konvehti rojekti. @Kajsna :n polille jatkot puujalan laittoa varten, jos pitää jatkossa katkipoikki sahatamaksalaatikkoa muistuttavasta mössöstä ihmisen jalkaa muistuttava kapistus.
Tilanne lienee aika samankaltainen kaikissa neuvostovalmisteisissa kulkuneuvoissa. Ns ominaisuuksia.Miele’en jäi erityisesti joku venäläinen ajoneuvo, jossa vaihdekeppi oli ns. hieman epäergonomisesti ikäänkuin takapenkillä ja sitä piti runnoa vielä kaikin voimin, että meni pykälä päälle.
Täytyy alkaa tekemään puujalkoja!ns. paskasta pitäisi saada konvehti rojekti. @Kajsna :n polille jatkot puujalan laittoa varten, jos pitää jatkossa katkipoikki sahata![]()
Psykopathicus SylviformisMikähän sen latinankielinen nimi olisi![]()