Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sano ny herrajumala jo, mikä tuo on. Saa nukuttua yöllä.

kaarnavene.webp

Juur luin Lin mielipiteen ja se oli sitä mieltä, että minä, joka jopa opiskelijana säästän pienistä tuloistani rahaa tulevaisuuden turvaksi on paha ihminen.

Mitä enemmän säästän, sitä enemmän minulta halutaan ottaa verojen muodossa säästämiäni euroja. Eli pääomatuloihin progressiivista verotusta.

Kysyisinkin Liiltä, että mikä kumma siinä on, että jos en joka euroa tuhlaa meneen, vaan haluan säästää mielenrauhaksi, niin siitä halutaan antaa parrua peräaukkoon.

Ja se on meinaan jumalaton mielenrauha jonka se antaa, kun tietää että katto on päänpäällä vaikka tulot ois nolla useamman vuoden. Itse vielä aikaansaatu turva se. Parempi olisi hassata kaikki ja toivoa että joku muu elättää.
Perinteinen konsti, säännölliset käteisnostot ja patjan sisään. Tulkaapa hakemaan, prkl.

pelkästään tuolla erotuksella maksan lainaa 250e/kk ja sehän on suoraan omaan taskuun.

Olen muuten tavannut ihmisiä jotka ei ihan ymmärrä näitä
Juu, näitähän riittää, mutta.

Kolikon toinen puoli on se, että kaikki ei saa sitä lainaa, vaan on pakko asua vuokralla, suurin osa niissä kalliissa omistajien sijoitusasunnoissa, ja me veronmaksajat sitte maksetaan ne vuokrat kaikenmaailmannasumistukina. Väliinputoajat kärvistelee ja rikkaat rikastuu...

Perinteinen konsti, säännölliset käteisnostot ja patjan sisään. Tulkaapa hakemaan, prkl.
Sieltä patjan sisältä niitä on kyllä kovin hankala verottaa.
Ja sitten toisaalta, on taloudessa nousu- tai laskusuhtanne, jos patja on täynnä fyrkkaa niin eihän tilanne kovin huono ole.

Sieltä patjan sisältä niitä on kyllä kovin hankala verottaa.
Ja sitten toisaalta, on taloudessa nousu- tai laskusuhtanne, jos patja on täynnä fyrkkaa niin eihän tilanne kovin huono ole.
Onkohan Laardin sängyssä nousu- vai laskusuhdanne.

Riippuu mistä päästä katsoo. Nääs.

Back
Ylös Bottom