Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulta: moni. Ja vielä useamman käskenyt ottaa housut pois.

KNK hepulta, toivottavasti harvempi.
Jos meniskin ja sanoisi itte että olkaa hyvä ja ottakaa housut pois?
Minkähän takia en valkannut muuten naislääkäriä? Varmaan siksi kun keskiviikolla ei arvaustalossa ollut sellaista joutilaan.

Onko herr tai fru Doctorilla mitään heittoa millä avaa hauskasti tunnelman kun menee korva, nenu, kurkku lekurille?

Pitäisi mennä kokeilemaan saako tuollaiselta mitään muuta kommenttia kuin, että syö poika buranaa.

Alkaa kyrsimään kipuilu.

Pitäisi mennä kokeilemaan saako tuollaiselta mitään muuta kommenttia kuin, että syö poika buranaa.

Alkaa kyrsimään kipuilu.
Mä meen pyytämään puukkoa vaikka ei olisi pakko ees. Tai no ei oikeesti puukkoa mutta radioaalto kärvennystä kitalakeen jonka pitäisi auttaa kuorsaukseen.
Pitäs noi naiset saatana unohtaa, niitten syytä tääkin.

Ajattelin, että leivon noita torttutuutteja enkä ole ihan varma, ymmärsinkö mä edes ohjeita. Miten voi olla joku leipominen näin vaikeaa? En selkeästi ole älykäs ihminen, kun on kyse leipomisesta.

Minä ajattelin suklaata ja löhöämistä.

"Minä haluaisin vain syödä suklaata. Ei kyllä varmaan pitäisi mutta.."
"Onko meillä edes?"
"Ostin torstaina kilon."

:barefoot:

Ajattelin, että leivon noita torttutuutteja enkä ole ihan varma, ymmärsinkö mä edes ohjeita. Miten voi olla joku leipominen näin vaikeaa? En selkeästi ole älykäs ihminen, kun on kyse leipomisesta.
Suikaleita taikinasta. Foliosta teet suppiloita ja pyörittää sen ympärille niitä taikinasuikaleita.

Menikö se noin? Muistan miettineeni asiaa kun reseptin luin ja tuollaiseen itse päädyin. 😄

Hieman fiksasin sitä ohjetta, itse tein niin että vedin sen taikinalevyn pituussuuntaan halki ja kaulimella aika paljon ohuemmaksi niin että pituus kasvaa.
Sen sitten pyörittelin foliotötterön ympärille niin että yhdestä puolikkaasta tuli yksi tuutti, siinä ohjeessa oli kauhean vaikeasti useammasta suikaleesta.
E: ja tosiaan laitoin kermavaahtoa ja sitä piparkakkurahkaa sekaisin, oli kyllä tosi hyvää ja sellainen jouluinen maku mutta muuten kyllä pistäisin sen sitruunarahkan niin ois raikkaampi.

Viimeksi muokattu:
Varo sitten, ettet vain vedä kätees sillä puukolla!
Oon vetänyt käteen itse asiassa aika harvoin:puukolla. Sen sijaan oon onnistunut heittämään itseltäni silmän mustaksi golfpallolla ja lyömään vasaralla keskelle omaa päälakea. Että alttiutta on semmoselle tietynlaiselle kohellukselle kun kättä pitempää on.

Kuulostan nyt aika vaaralliselta ihmiseltä mutta olen aiheuttanut erilaisilla välineillä kuten vasaralla ja kivellä toisien päähän vaurioita.
En nyt mee ihan varmaksi sanomaan olenko puukolla mutta hatara muistikuva on että en olisi.

Satanachia_Azazel1.webp
Mahtuuko siis jääkaappiin?

Back
Ylös Bottom