Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä se helpottaa kun käy jokusen kerran.Se on kuulkaas niin että ylitin itseni ja tein juoksu, siis hölkkälenkin. Hölkkäsin parikymmentä minuuttia, en oo koskaan hölkännyt noin pitkää matkaa putkeen.
Ihan vitun raskasta mutta nyt on voittaja fiilis. Torstaina uusiksi.
En usko muuten, että jäi kenellekkään työmaallakaan epäselväksi, että ottaa päähän.
Joo, ei se juokseminen ole helvettiä kuin ensimmäisen vuodenSiitä se helpottaa kun käy jokusen kerran.
En tiedä. Mun mielestä juoksin mutta veikkaan että silminnäkijöiden mielestä hyvä kun hölkkäsinMissä hölkän ja juoksun raja?
Osaan minäkin, mutta joskus on pakko muistuttaa.Minusta taas ei päälepäin huomaa mitään, osaan peitellä sisäiset vammani viimeiseen asti kuin kissa
Tämä juoksua:En tiedä. Mun mielestä juoksin mutta veikkaan että silminnäkijöiden mielestä hyvä kun hölkkäsin![]()
Mä tarkoitin ihan jotain muutaJoo ei, se oli löntystelyä![]()
Eikä oo pahan hintainenkaan enää, minusta oli joskus muinoin huomattavasti arvokkaampi.Ruuviin uusi betafirmis, tsek.
Nyt on muisti käytössä.
katso liitettä 224962
On muuten näppäriä vehkeitä ja niin yksinkertaisia käyttää, että onnistuu jokaiselta. Voi siis tsiikata lämpötilaa, kosteutta ja painetta sieltä, minne ton napin laittanut rasiassaan. Esim jääkaappi tai vaikka ulkolämpötila.
Ei ollu Pamelakaan mikään lukiotyttö, kun eräänkin veneilyleffan satuin hältä näkemään..Nyt ei olla lukiotyttöjen sarjassa
Puhu vain omasta puolestasi.Joo, ei se juokseminen ole helvettiä kuin ensimmäisen vuoden![]()