Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpä vastustaa taas osakeveivailut. Melkein tuntuu, että sitä jo ajelisi Porschella, jos ei olisi koskaan edes aloittanutkaan tätä "uhkapeliharrastusta".
Itse tehnyt muka hyviä kauppoja viime aikoina, mutta aikalailla indeksin mukaan menee. Toki otin vähän isomman montun ja nyt vähän nousussa jopa päihittänyt.
CE03AD26-B441-41F6-B4F6-C3A6DCA59F69.webp

Nyt se kulkutauti iski johonkin tuttuun. Mun vieressä istuva kollega sai tartunnan. Olen päivittäin paljon tekemisissä f2f.
Satuin vain olemaan kyseisen viikon poissa toimistolta :D Eli en altistunu. Tää on tätä mun tuuria.

Joskus pohdittiin että jos alkaisi rikollisen uran ja olisi maalimiehen käsisuoja mukana, kun koira ottaisi kiinni ja palkinnoksi saisi retuuttaa sitä niin jäisikö se iloisena leikkimään sen kanssa?

View: https://youtu.be/Wx0LoXlBehk?list=PLZocRdQa4hT7KqYKhSQo7jDeZyzNJSub1&t=122

Jos koira on sähäkkänä, ei siinä tilanteessa ole varaa maalimiehen pelleillä laisinkaan, voi käydä todella hullusti. Koiraa pitäisi lyödä moskalla tms.

Eräs liian innokas mali silppusi omissa treeneissään umpikumisen kottikärryn renkaan, kun ei keksinyt mökillä meidän saunomisen aikana parempaakaan tekemistä. Siitä voi miettiä, minkälainen voima jyllää leuoissa.

View: https://youtu.be/Wx0LoXlBehk?list=PLZocRdQa4hT7KqYKhSQo7jDeZyzNJSub1&t=122

Jos koira on sähäkkänä, ei siinä tilanteessa ole varaa maalimiehen pelleillä laisinkaan, voi käydä todella hullusti. Koiraa pitäisi lyödä moskalla tms.

Eräs liian innokas mali silppusi omissa treeneissään umpikumisen kottikärryn renkaan, kun ei keksinyt mökillä meidän saunomisen aikana parempaakaan tekemistä. Siitä voi miettiä, minkälainen voima jyllää leuoissa.

Ainakin mitä minä treenasin niin aina silloin tällöin koira sai palkinnoksi sen käsisuojan ja sitten viiletti sen kanssa häntä heiluen ympäri aluetta.
Mutta toi lämpöisenä olo on sellainen ettei sekään tahtonut nähdä eikä kuulla mitään silloin.
E: ja tämä kouluttaja/maalimies voittanut yhtenä vuonna suojelun mm mestaruuden niin en epäile hänen metodeja.

Mistä tilasit ja minkä merkkiset?
Ihan suolesta ettiä hyviä jumppapöksyjä.

Kävin tänään ettimässä ja kokeilemassa uusia pöksyjä ja mahto olla huvittavan näköstä kun kaikille piti suorittaa ns. pyllistystesti.

No vähän haksahdin instagramin mainontaan ja tilasin Ninepineltä jotku joogapöksyt, mutta oli siellä muitaki malleja tarjolla öfcöörs. Tulivatki vielä aika nopeesti.
Mä en oo nyt mitään muuta käyttäny ku niitä, jotenki aivan liian mukavat jalkaan, eikä näy mun mielestä läpi ku pyllistelee. Toki mulle ei nyt tällä kertaa oo niin väliä ku trapetsilla ei tartte niin kauheesti pyllistellä.

Lauerman kirja oli ok.
Lauerma mainitsee eräällä luennolla ohimennen lääkärien suljetun keskustefoorumin.
Siellä todennäköisesti käsitellään lääketiedettä, mutta täytyyhän sieltä löytyä myös yleistä keskustelua osio.

Löytyy varmasti mielenkiintoista juttua.
Esim tulee mieleen ketjuja kuten:
-Ette usko mitä sattui töissä
-Ostaisinko Porchen
-Nauretaan köyhille
-Kuumat hoitsut (mainitse sairaanhoitopiiri)
-Mitä laitetaan (reseptiketju)
-Meni potilaan kanssa painiksi

Jne....

Lauerma mainitsee eräällä luennolla ohimennen lääkärien suljetun keskustefoorumin.
Siellä todennäköisesti käsitellään lääketiedettä, mutta täytyyhän sieltä löytyä myös yleistä keskustelua osio.

Löytyy varmasti mielenkiintoista juttua.
Esim tulee mieleen ketjuja kuten:
-Ette usko mitä sattui töissä
-Ostaisinko Porchen
-Nauretaan köyhille
-Kuumat hoitsut (mainitse sairaanhoitopiiri)
-Mitä laitetaan (reseptiketju)
-Meni potilaan kanssa painiksi

Jne....

Perjantaisin tissit... leikkaussalista

Kimmo Kiljunen on taas ihan kuuppa sekaisin telkassa.
Kun Suomalaisille köyhille annetaan rahaa niin siksi pitää lisätä kehitysapua, velkarahalla.

Siirryin kotityöpisteeltä toimistolle ja näytön resoluutio jotenkin aivan sekaisin. Toisessa näytössä on erittäin isolla kuvakkeet, tekstit, jne. Toisesta en näe mitään. Tai siis näen mutta niin, että on työlästä lukea ja alkaa jo ahdistaa ja koskea päähän. :confused:
Olen varma, että tässä on jotain pielessä (näyttöjen väliset erot) mutta luulen, että silmälasien hommauskin auttaisi.

Haluan kotiin.

^ se työpöydän leiska sekoaa välillä, jos läppärissä on esim. matalampi resoluutio kuin monitoreissa ja/tai ulkoisena näyttönä on välillä matalamman ja välillä korkeamman resoluution monitoria.

Käsinhän niitä asetuksia saa ruuvattua takaisin, mutta jotkut ruudut on natiivisti niin tarkkoja, että itelläkin rupes menemään esim. koodieditorin teksti ja sähköpostit niin pieneksi, ettei oikein nähnyt lukea. Koodieditoreista esim. Eclipse ei tarjoa minusta edes zoomia sokeille..

muoks. yks tämmönen ultrawide on toiminu itellä hyvin. Läppärin näytön voi pitää pimeenä, kun sen tarjoamalle lisätilalle ei oo käytännössä tarvetta.

lisämuoks. hommasin myös vahvemmat lasit. Autto asiaan :D

Aattelin tilata jonkin antiikkimiekan, oisko tää kova?
Sopisi jotenkin tämän ryhmän aatteeseen ainakin? (vitsivitsi)

Aattelin tilata jonkin antiikkimiekan, oisko tää kova?
Sopisi jotenkin tämän ryhmän aatteeseen ainakin? (vitsivitsi)
Onhan tuo nätti, mutta kommunismia en allekirjoita.

Back
Ylös Bottom