Tossa kun vedettiin Vatasen kanssa mavetreeni niin olis tullut 16-20 do thumbless toistoa helposti. Kuten huomaa jätin kesken ja lähdin syömään makkaraa. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä suoritus on nähty ihan Suomessa. Kovimman suomalaisen otevoimailijan toimesta.2x25 pinch olis sairas. Ei ole kukaan tehnyt maapallolla ikinä sitäkään suoritusta.
Iron Biby vetänyt 300kg, mutta en hirveän pyöriväksi usko tankoa kun näyttää hieman vääntyneeltä ja taitaa ulkona säilyttää välineitäVarmaan jotain 280 luokkaa mutta ne ei ole oikein, vertailukelpoisia kun tangoissa niin isoja eroja!
Durniat veti samas kisas mis olin do thumbless 2x250kgIron Biby vetänyt 300kg, mutta en hirveän pyöriväksi usko tankoa kun näyttää hieman vääntyneeltä ja taitaa ulkona säilyttää välineitäSitten osa vetää maastavetotangolla mikä ohuempi ja heikommin pyörii. Hyvin vaikea verrata.
Itse oon 220kg vetänyt kolmosen thumblessina. Juhan 240kg veto kovin mitä tehty Suomessa. Muutaman vedon muistan maailmalta nähneeni thumbless ~250-255kg luokkaa.
Joo se oli kyllä todellinen monsteri noissa, ja eikös Tankki ole 250kg vetänyt kanssa?Durniat veti samas kisas mis olin do thumbless 2x250kg
Joo ja helposti.Joo se oli kyllä todellinen monsteri noissa, ja eikös Tankki ole 250kg vetänyt kanssa?
Tämä suoritus on nähty ihan Suomessa. Kovimman suomalaisen otevoimailijan toimesta.
Samaisessa videossa Kiril toisaalta vetää Cypiä enemmän siitä taljasta missä paksu kahvaNo näitä kahta en olisi uskonut näkeväni pöydässä vastakkain :D Beziakovin veljekset näköjään tuottaa nykyään liukuhihnalla laatukontenttia tubeen.
Tuo Sarychevi onkyllä hillitön mörkö mutta video jossa Tsypi opettaa miehellä vääntötekniikka panee kyllä vääntöexperttien voimat arvoiselleen paikalle, näyttää Kirili valtavasta koostaan huolimatta ihan koulupojalta mestarin opissa :D
Kauan sitä odotettiinkin. Vuosia
Rahkat lens näppikselle.![]()
Kyllä sitä painetta välillä vähän säikähtää. Mulla jää noiden kuristetttujen jälkeen vielä tunneiksi pollaan hirvee olo. Tervettä touhua.Kovaa touhua. Paine päässä on jostain syystä ihan helvetin kova kun grippereitä runnoo täysillä. Itse parhaillaan vaan BBGM 2.95 sulkenut ja siinäkin tuntu painetta päässä kun oma maksimi. Sillä levelillä 3.40 BB Elite tuntu täysin mahdottomalta että voisi olla niin paljon voimaa. Vaikea kuvitella että ihminen voi rutistaa siitä vielä helvetisti jäykempiä, 4:n jousia kiinni.
Kyllä sitä painetta välillä vähän säikähtää. Mulla jää noiden kuristetttujen jälkeen vielä tunneiksi pollaan hirvee olo. Tervettä touhua.![]()
Tänään sai jo vetää. Paska tanko mut pitää paikata kahvakuulilla kun ei mahdu enempää limppuja
View: https://youtu.be/AIre_5a5OcE

Onko miten yleistä, että laji on aloitettukin vasta esim. + 30 vuotiaana ja silti pystytään saavuttamaan vaikkapa Suomen mestaruus? Vai onko huiput poikkeuksestta aloittanut nuorena, kuten esim. Schoolboy?Kädenvääntö kyllä siitä pähee laji että huipulla pystyy olemaan 18-60 vuotiaanaSuomessa kun kattoo SM kisojen voittajia niin keski-ikä tyyliin yli 35 vuotta
![]()
Oma näkemykseni on että pohjaa pitää olla jostain muusta lajista. Tämä on yllättävän raaka laji harjoitella! Harvan paikat ja pää kestää kipujaOnko miten yleistä, että laji on aloitettukin vasta esim. + 30 vuotiaana ja silti pystytään saavuttamaan vaikkapa Suomen mestaruus? Vai onko huiput poikkeuksestta aloittanut nuorena, kuten esim. Schoolboy?