Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suosittelen vr laseja tekee pelaamisesta hauskempaa.

Itsellä pelaamisesta varten pc, pärjää hienosti. Konsolia ei ole suunnitteilla ainakaan toistaiseksi ostaa, pitäisi sitä varten ostaa myös uusi tv, mutta ei raaski kun edellinenkin toimii vielä.

Mulla ps3 kans viihdekeskuksena.
Aivan paras viihdekeskus, yli 10v ollut käytössä. Sekä bluuray, että verkkolevy, kaikki tv/leffastriimausohjelmat ja kunnon kaukosäädin kaikkeen.

Ps4 ei ole lähellekään yhtä hyvä. Varmaan ps5 pitäs levyversiona ostaa kunhan tulee oikeasti johonki saataville, tykkään kun mahdollisimman vähän laitteita käytössä, jos tuo tukis kaikki olennaiset ja eikö sillä pitäny pystyä pelaamaan myös ps4 pelejä?

Koska vaatteiden ostaminen ja sovittaminen on aivan kamalaa puuhaa eikä koskaan löydä mieleistään, sain päähänpiston että vaatteethan voi ommella itse. Nyt on ensimmäinen koevedos valmis.
20201109_124300.webp

Kotona kipeänä, hienoa että woltin kautta voi myös tilata ruokakaupasta ruokaa kotiin ja kuski toimittaa kassin ovelle eikä tarvitse nähdä kuskia.

Toki valikoima on ainakin toistaiseksi suppea ja kovinkaan monta ruokakauppaa ei ole ainakaan toistaiseksi woltissa. Mutta idea on hieno.

Koronaa ei ole vielä vahvistettu, kävin kyllä testeissä ei tuntunut mukavalta.

Toivottavasti tulos on negatiivinen, toisaalta kai se korona jossain vaiheessa varmaan lähes jokaiseen meistä tulee?
Jos on sun oikea kuva tossa avatarissa niin vois melkein sanoa et silmistäkin näkee et oot hiukka kipiä?

Voi saakeli. Ihan takapuolta polttaa ku noita ees ajatteleeki. Mulla on noista vielä jotain curry-versiota tuolla kaapissa, mutta en oo uskaltanu niitä syödä.😬
Mää söin näitä 2 ja tuplatulisia 2 yhden päivässä neljänä päivänä peräkkäin, silloin koin ekan ja toistaiseksi ainoan kerran ns. Ring of fire ilmiön.

Back
Ylös Bottom