Mistä pelistä voittaa tälläisen summan rahaa? Voitin keväällä monivedosta 1640€. Jääkiekon liigaa oli lapulla.Kenellekkään en vedonlyöntiä suosittele huom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä pelistä voittaa tälläisen summan rahaa? Voitin keväällä monivedosta 1640€. Jääkiekon liigaa oli lapulla.Kenellekkään en vedonlyöntiä suosittele huom!
Kamaz 16x16 on jännä vehje kun kaikki akselit ohjaa.Seuraavaksi sitte niitä alustoja millä ajetaan mannertenvälisiä ohjuksia, toki sellanen ei varmaankaan ilman kunnon tietä liikaha lastattuna.
Olikos niissä peräti 10-12 akselia...
Venäläisvalmisteisiahan nuo taitaa olla, joten suosittelun kanssa on vähän niin ja näin.
View: https://www.youtube.com/watch?v=V1NJPSZZBsk
A-tarvike kannattaa valita kohteen mukaan, en tiedä mitä meinaat sillä ampua mutta saatavilla on jopa nykyaikaisille reaktiivipanssareille sopivia ammuksia.
Kamaz 16x16 on jännä vehje kun kaikki akselit ohjaa.
View: https://www.youtube.com/watch?v=r4FBceSpjSM
PS3P.S mikäs vekotin @TJJ soittaa isommassa setissä musat? Tää oli varsin asiallinen, joskin kallis streameri: https://ideaali.fi/tuote/goldnote-ds-10-verkkosoitin-kuulokevahvistin-esivahvistin/. Hienon näköinen oli vermes ja varsin ilmavaa soundia tarjosi. Ohjausappi vaan ihan kamala, niin ei tartte miettiä ostamista.
Joskus Imatran voimalla oli veto/työntöhärvelit monipyörälavetille muuntajien kuskaukseen, jotenkin epäilen ettei ne olleet kuorma-autoja.Työkoneillahan ei saa rahtia ajaa
Pane sitä. Loppuu vinkumine.NAISen toimesta ... NAISolento haluais ..
Ajoneuvolla alkaa olla kokoa kun kuljettajalla ja apukuskilla on erilliset ohjaamot.
View: https://www.youtube.com/watch?v=SpJWPQ26r9U
Varmaan ihan toimiva ratkaisu noin niinku käytännön puolesta, mutta kyllä tuohon voisi jollain erillisellä verkkosoittimella saada pientä soundillista parannusta ja miksei vähän lisää käytettävyyttäkin. Minä en ainakaan tykkää siitä, että pitäs telkkari olla päällä, kun haluaa musaa soittaa, minkä tuo PS3 vaatinee. Korjaa jos oon väärässä.PS3
e: tuntuu että tarvii selittää..ensinnäkään minulla ei ole striimauspalvelu tilauksia musiikin suhteen, NAISen toimesta soi spotify, sen saa suoraan vaffistimeen btllä, löytyy myös ps-äppinä, eli ostan musiikkiin jota haluan kuunnella ihan fyysisessä muodossa..ja minun on vaikea perustella oikein millään erillistä cd-levyn pyörittäjää kun levyltä luetaan ykkösiä ja nollia ja semmosia siirtyy myös vaffistimeen.NAISolento haluais älpee soittimen vanhoille levyilleen, mitä ei olla vielä saatu aikaseksi, varmaan hommataan..e2: ja äänitiedostot niitä on tehty cd-levyistä voi toistaa pleikalla verkkolevyltä
Eijjole, ei noissa käytettynä hinta alkanut edes vitosella..viisinumeroisen hintalapun
Eikse sun subi ollu jo svh yli viis tonnia? Ei kai tuollaisen hinta käytettynäkään kovin hirveästi putoa.. ja siihen ne Loganit päälle.Eijjole, ei noissa käytettynä hinta alkanut edes vitosella..
Ei se erillinen soitin tietenkään asiaa huonontais, mutta jos oikeasti hifisti kuuntelen niin kyllä sitten levyltä kuuntelen enkä striimaa mistään. Ykköset ja nollat uskon siirtyvän samanlaisina pleikalta ja erillissoittimin. Käytettävyys ja käytön helppous ja minimaaliset laitteet edellä tässä on menty.
Suurin heikkous näissä vehkeissä mulla on vahvistin.
No subi on vuosimallia 2011 ja loganit ei ollu kuin 2018, hintalappu alko yhdessä paketissa ostettuna nelosella.Eikse sun subi ollu jo svh yli viis tonnia? Ei kai tuollaisen hinta käytettynäkään kovin hirveästi putoa.. ja siihen ne Loganit päälle.
Kuulostaa olleen ihan hyvä diiliNo subi on vuosimallia 2011 ja loganit ei ollu kuin 2018, hintalappu alko yhdessä paketissa ostettuna nelosella.
Mitä tarkoittaa temppupelit? (Kiinnostaisikohan minuakin?)emäntä haluais niitä temppupelejä pelata.
Siis noita, joissa ohjaus perustuu ohjainten liiketunnistukseen. Keilausta yms. Wiillä oli ainakin joku ihan jees keilauspeli, jota oon itekin joskus kokeillut, mutta en oo tosiaan varma, onko noita vastaavia uudemmille pleikkareille.Mitä tarkoittaa temppupelit? (Kiinnostaisikohan minuakin?)