Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

P.S mikäs vekotin @TJJ soittaa isommassa setissä musat? Tää oli varsin asiallinen, joskin kallis streameri: https://ideaali.fi/tuote/goldnote-ds-10-verkkosoitin-kuulokevahvistin-esivahvistin/. Hienon näköinen oli vermes ja varsin ilmavaa soundia tarjosi. Ohjausappi vaan ihan kamala, niin ei tartte miettiä ostamista.
PS3 :LOL:

e: tuntuu että tarvii selittää..ensinnäkään minulla ei ole striimauspalvelu tilauksia musiikin suhteen, NAISen toimesta soi spotify, sen saa suoraan vaffistimeen btllä, löytyy myös ps-äppinä, eli ostan musiikkiin jota haluan kuunnella ihan fyysisessä muodossa..ja minun on vaikea perustella oikein millään erillistä cd-levyn pyörittäjää kun levyltä luetaan ykkösiä ja nollia ja semmosia siirtyy myös vaffistimeen.NAISolento haluais älpee soittimen vanhoille levyilleen, mitä ei olla vielä saatu aikaseksi, varmaan hommataan..e2: ja äänitiedostot niitä on tehty cd-levyistä voi toistaa pleikalla verkkolevyltä

Viimeksi muokattu:
Työkoneillahan ei saa rahtia ajaa
Joskus Imatran voimalla oli veto/työntöhärvelit monipyörälavetille muuntajien kuskaukseen, jotenkin epäilen ettei ne olleet kuorma-autoja.
Siinä on OSG vaunu siirtämässä muuntajaa, tämä kulkee itekseen eikä ole erikseen kuorma-autoa vetämässä.
1604862964012.webp

PS3 :LOL:

e: tuntuu että tarvii selittää..ensinnäkään minulla ei ole striimauspalvelu tilauksia musiikin suhteen, NAISen toimesta soi spotify, sen saa suoraan vaffistimeen btllä, löytyy myös ps-äppinä, eli ostan musiikkiin jota haluan kuunnella ihan fyysisessä muodossa..ja minun on vaikea perustella oikein millään erillistä cd-levyn pyörittäjää kun levyltä luetaan ykkösiä ja nollia ja semmosia siirtyy myös vaffistimeen.NAISolento haluais älpee soittimen vanhoille levyilleen, mitä ei olla vielä saatu aikaseksi, varmaan hommataan..e2: ja äänitiedostot niitä on tehty cd-levyistä voi toistaa pleikalla verkkolevyltä
Varmaan ihan toimiva ratkaisu noin niinku käytännön puolesta, mutta kyllä tuohon voisi jollain erillisellä verkkosoittimella saada pientä soundillista parannusta ja miksei vähän lisää käytettävyyttäkin. Minä en ainakaan tykkää siitä, että pitäs telkkari olla päällä, kun haluaa musaa soittaa, minkä tuo PS3 vaatinee. Korjaa jos oon väärässä.

Eikä tuo BT:kään mikään ihan lemppari ole, jos haluaa äänenlaatu edellä mennä.

Verkkosoittimia, jotka siis soittelee samalla tavalla nuo sun verkkolevyllä olevat filut, mutta päälle kaikki streamauspalvelut + BT:n, on ihan laidasta laitaan 350€:n kohtuu asiallisesta Yamahasta tuhansien high end -vermeisiin. Minä ehkä tsekkaisin, löytyskö niistä jotain, jos sullakin on kuitenkin viisinumeroisen hintalapun toistimet. Ei tuo ratkaisu minusta ehkä ihan noiden toistimien tasolla ole kaikella kunnioituksella :D

viisinumeroisen hintalapun
Eijjole, ei noissa käytettynä hinta alkanut edes vitosella..

Ei se erillinen soitin tietenkään asiaa huonontais, mutta jos oikeasti hifisti kuuntelen niin kyllä sitten levyltä kuuntelen enkä striimaa mistään. Ykköset ja nollat uskon siirtyvän samanlaisina pleikalta ja erillissoittimin. Käytettävyys ja käytön helppous ja minimaaliset laitteet edellä tässä on menty.

Suurin heikkous näissä vehkeissä mulla on vahvistin.

Eijjole, ei noissa käytettynä hinta alkanut edes vitosella..

Ei se erillinen soitin tietenkään asiaa huonontais, mutta jos oikeasti hifisti kuuntelen niin kyllä sitten levyltä kuuntelen enkä striimaa mistään. Ykköset ja nollat uskon siirtyvän samanlaisina pleikalta ja erillissoittimin. Käytettävyys ja käytön helppous ja minimaaliset laitteet edellä tässä on menty.

Suurin heikkous näissä vehkeissä mulla on vahvistin.
Eikse sun subi ollu jo svh yli viis tonnia? Ei kai tuollaisen hinta käytettynäkään kovin hirveästi putoa.. ja siihen ne Loganit päälle.

Tuosta ykkösistä ja nollista, niin vaikka minäkään en todellakaan ole mikään hifihömpötysten puolesta puhuja, niin kyllä noissa digilähteissäkin eroja tuppaa olemaan. Pieniä / pienehköjä, mutta kuitenkin. Johtuvat mistä johtuvat, mutta useimmiten näytään arveltavan, että laitteiden sähköiset toteutukset voisivat aiheuttaa noita eroja. Plus toki ihan puhdas psykologia. Jos joku omassa setissä arveluttaa, niin alkaa het kuulostamaan huonommalta :D

Eikse sun subi ollu jo svh yli viis tonnia? Ei kai tuollaisen hinta käytettynäkään kovin hirveästi putoa.. ja siihen ne Loganit päälle.
No subi on vuosimallia 2011 ja loganit ei ollu kuin 2018, hintalappu alko yhdessä paketissa ostettuna nelosella.

No subi on vuosimallia 2011 ja loganit ei ollu kuin 2018, hintalappu alko yhdessä paketissa ostettuna nelosella.
Kuulostaa olleen ihan hyvä diili (y)

muoks. satans.. mulla pelkät pääkaiuttimet svh kasilla alkaen ja vielä saa ostaa subin, että saa loputkin 35 hertsin alta..

Mulla ps3 kans viihdekeskuksena. Skidit kattoo dvd.

Tekis mieli korvata levyasemaisella ps5:lla. Jos joskus pelaiskin jotain. Onkohan siihen näitä move-ohjaimia ym? Olis kiva pelata skidien kaa kun alkavat olla sen verran isoja että voisivat osata. Lasten pelejä on muuten helvetin huonosti PS. Verrattuna nintendoon ym.

^ joo, nintendo on kyllä hyvä lapsille ja lapsenmielisille. En tiedä noista ohjaimista.. itellekin kyllä tulossa PS5 ja emäntä haluais niitä temppupelejä pelata. Pitää tutustua sit, kun tuon konsolinkin saa.

Mitä tarkoittaa temppupelit? (Kiinnostaisikohan minuakin?)
Siis noita, joissa ohjaus perustuu ohjainten liiketunnistukseen. Keilausta yms. Wiillä oli ainakin joku ihan jees keilauspeli, jota oon itekin joskus kokeillut, mutta en oo tosiaan varma, onko noita vastaavia uudemmille pleikkareille.

Back
Ylös Bottom