Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lauantaiaamun juutuupit, jaappanialaisen miekantekoa. Olisi kiva koittaa tehdä itse miekka joskus, pitäisi vaan olla ahjo. Kerran koitin ihan peruslattarautaa takoa mutta ei pelkällä pillillä tai yhdellä kosanilla onnistu kun pitäisi saada isommalta alalta kunnolla kuumaksi.

View: https://www.youtube.com/watch?v=MeoLXgq3UWA

Yläasteella oli kovat luulot kun saatiin koulussa tehtäväksi tehdä vanhoista ratanauloista jotain mitä keksitään.

Jotain todella siistiä piti tehdä, mutta ei ihan niin mennyt mitä olin suunnitellut.

Yläasteella oli kovat luulot kun saatiin koulussa tehtäväksi tehdä vanhoista ratanauloista jotain mitä keksitään.

Jotain todella siistiä piti tehdä, mutta ei ihan niin mennyt mitä olin suunnitellut.
Oisin saanut kässästä 10 yläasteella jos en ois kokoajan vittuillut sille opelle, tosin samaa sai kaikki.
Sanonut tän monta kertaa mutta 9-luokalla tein penkkipunnerruspenkin jossa oli säädettävä selkänoja että sai vino tai pystypenkin.
Samoiten sorvasin tangon, painot ja lukot sekä kuinka muutenkaan, käsipainotkin.
Yhden kaverin kanssa oltiin melkoisia pelle pelottomia ja se oli yhtä kätevä käsistään kuin minä, tähän komboon kun lisätään hänen faijan metalliverstas niin saatiin aikaan mm. sinko räjähtävällä ammuksella. Ei kyllä kukaan uskaltanut sillä ampua, onneksi.

Siinä on kyllä neula nakuttanut ahkeraan!
Ja onhan toi törkeen hienosti tehty, komea!

Kiitos!

Joo on kyllä kieltämättä muutaman päivän tullut JP:n penkissä istuttua. Seuraavaks alkaa koko jalan menevä projekti. Oon innostunut mutta kyllä vähän tuskissani kun miettii aikaa mitä joutuu taas käyttämään että on valmis.

tuikku murheeseen & pelkkä

569179C0-FA90-4C61-859D-4732CC696E4D.webp

Back
Ylös Bottom