Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sentään.Nyt voisi fuuter sanoa, että appelsiinin kokoiset nännipihat.
Tällä hetkellä näyttää tältäJumalaut. onko siellä Tsar Bomba räjähtänyt?
Mä koitin kans yhdessä välissä vaikka mitä kahveja (incl new york) mut kai se 20v työelämässä on ehdollistanut mut juhla mokkaan ku ei vaan suu tykkää noista muista =(Aamukahvi pihautettu, pahaa tuo New York. Kunhan saan tuon selän vetreytettyä niin lähtis lenkille.
En usko, että New York tummapaahdoista pitävälle suurin lemppari on. Reykjavik tais olla paahteisimmasta päästä noita kaupunkikahveja ja siitä en taas ite oikein välittäny :DOmaan suuhun markettikahveista sopii (papuina) Löfsberg Crescendo Extra Dark ja on jopa hyvää. Nordqvistin tummat mallit on myös ok. Nykiä en oo maistanu, jotain (muistaakseni tumminta tarjolla ollutta) kaupunkikahvia joskus kokeilin. Oli myöskin ihan ok. Juhla Mokat ja Pressat jää kyllä hyllyyn.
Ei kuvan palaa mikä tai kuka, mutta ruokaa sai. Se riitti.Eipä oo tuonne ollu asiaa. Tuo lienee joku Lutakon AMKin opiskelijoiden mesta.. menis ruokis pelkkään siirtymiseen, jos tuonne lähtis konttorilta. Himasta lähtiessä menis kaks ruokista jonotuksineen.
Opiskelijaruokalahan valitaan luonnollisesti naisten mukaan, missä kauneimmat naiset, sinne lounaalleEi kuvan palaa mikä tai kuka, mutta ruokaa sai. Se riitti.
Eipä noissa yleensä mahdottomia eroja ruuan laadussa ole, joten turha tallustaa kauas.
Aivan! Eli oli virhe miettiä ruokalistoja.Opiskelijaruokalahan valitaan luonnollisesti...
Kaupunkikahveista Parisien on liian tummaa, mut Barcelona on just sopivan paahteistaEn usko, että New York tummapaahdoista pitävälle suurin lemppari on. Reykjavik tais olla paahteisimmasta päästä noita kaupunkikahveja ja siitä en taas ite oikein välittäny :D
muoks. eiku oli se Barcelonakin vähän sinne paahteisemman suuntaan.. En muista enää kunnolla, mille se maistui.. Kyllä sitä paketin joi, mutta ei tullu paloa ostaa uusiksi.
Mä oon vasta viimeiset 4 vuotta taas juonut kahvia. Juon vaan töissä juhlamokkaa mutta viikonloppuna haluaisin aina kupin aamulla. Oon nyt kokeillut joitakin ja Robert Pauligin Dark Roast on hyvä, kuin myös se Reykjavik. Pitääpä kokeilla vielä barcelonaa.Mä koitin kans yhdessä välissä vaikka mitä kahveja (incl new york) mut kai se 20v työelämässä on ehdollistanut mut juhla mokkaan ku ei vaan suu tykkää noista muista =(