Kun minä olin fit
(jotain kuvia tännekin joskus laittanut kun on konetta siivotessa tullut vastaan), treenasin vain voimaohjelmilla; lähinnä Wendlerin eri templateilla ja JTO:n juttuja mukaillen. Sitten tietysti loukkasin selän niin kuin asiaan kuuluu.

Nykyisin kun pääasiassa kotona tekee, niin focus pitää olla isoissa liikkeissä (mitä pystyy kotona tekemään). Ja koska olen tällainen palikka, haluan tehdä simppelisti. Jos liikuttelisin painoja pari kertaa viikkoon, se olisi vain
1) hex bar mave + pypu, 2) kyykky + penkki, ja sopivasti päälle pull-upit ja molempiin treeneihin ab wheel/hanging leg raise. +jotain apuextraa jaksamisen ja mielenkiinnon mukaan ja selän vaatimat reverse hyperit pallolla.
eh. Sehän tuli kuin apteekin hyllyltä, kun pari vuotta meni aikoinaan aika pitkälle tuolla kaavalla, kun ei jaksanut/ehtinyt 4x/vko käydä. Toki tuli tuota tehtyä sitten myös kolmesti viikossa, milloin mitenkin. Ei ollut niin tarkkaa.
Mutta nyt tosiaan ajattelin ainakin pari viikkoa kokeilla tuota 5x/vko, 2x5 valitsemiani liikkeitä päivän kunnon mukaan. Luulen, että jatkuvuuden kannalta tärkeä pointti on ajoittaa jumppa keskelle päivää; tulisi myös tehtyä, koska "kuuluisi" työpäivään.

Lounasaikana koirat ulos, ensimmäinen alkulämppä siinä, jumppa ja palkkariksi lounas ja sen kanssa koneelle.