Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en ole ihan näistä perillä joten salli tyhmä kysymys,maksatko sä jollekkin jotta saat kuunnella korkealaatuista musiikkia netissä?
En tiedä mitä haettiin, mutta vastaan kahteen vaihtoehtoon.

En tällä hetkellä. Tarjousjakso menossa.

Siis netin kautta, en netissä.

Mistä sää tommosen reset-napin löysit? :D
Mun moka. Eilen ja edellisyönä temutessa katoin vaan, että reikä siinä. Hain itseasiassa eilen aamulla jo kynänkin jolla painaa sinne, mutta aloin googletella ohjeita ja jäi lopullinen resetointi hoidettavaksi siitä päältä play/pause -napista.

Siinä reijässä luki service, kun nyt tarkistin. 😄

View: https://youtu.be/rgc_LRjlbTU

Vähän quality contenttia aamuun

Abban piti tehdä alunperin tää biisi, on mun mielestä ihan hyvä näinkin ja jostain syystä tykkään.
E: Jotenkin hauska sattuma että laitoin tän soimaan ja samalla pistin yhdelle aasialaiselle naiselle viestin että mennäänkö kahville :)
Mutta ei ole thaikku.

Viimeksi muokattu:
Joskus viime vuosituhannella juttelin puhelinmyyjän kanssa tunnin verran, mutta en ostanut mitään.

Nokia pettää aina, Qt harvemmin.

En tiedä mitä haettiin, mutta vastaan kahteen vaihtoehtoon.

En tällä hetkellä. Tarjousjakso menossa.

Siis netin kautta, en netissä.
Kyselin ihan uteliaisuuttani,nyt noita kuuklettelin ja havaitsin että omat käsitykseni ovat sanosko ikivanhat!

Täytyypä testata noita ilmaisversioita.

Kyselin ihan uteliaisuuttani,nyt noita kuuklettelin ja havaitsin että omat käsitykseni ovat sanosko ikivanhat!

Täytyypä testata noita ilmaisversioita.
Selkee, pidin tämän option mahdollisena, mutta hyvin pienenä, että joku ei tietäisi kys palveluista oikein mitään.

Mietinkin sittten, että mitä haet kysyessäsi.

Onhan nuo näppäriä. Voit kuunnella musaa missä vaan. Tosin, itse käytän eniten ihan radiot.fi sovellusta josta saa radiokanavat puhelimeen netin yli. Toisena tulee BBC:n oma ohjelma, jolla saa heidän "yleisradionsa" kanavat puhelimeen.

En siis pahemmin maksa musiikin kuuntelusta. Nyt tosin Tidal:n tarjous menossa, jossa 3 e maksaa 3 kk jakso. Sen jälkeen nousee hinta normaalille tasolle. Iso osa taitaa käyttää Spotifyä ainakin omassa lähipiirissä. Eli samaan tapaan kuin Tidal tai Deezer, voit hakea hakusanalla musiikkia.

Elkää osallistuko arvontoihin tai tilailko mitään mediataloilta ja antako puhelinnumeroa sinne.
Jos joku *itun puhelinmyyjä soittelee, niin miksipä kuunnella tai selitellä, vaan "eij" ja naks linja poikki. Ei tartte "kiemurrella" itseä ulos tilanteesta tai odotella että lopetellaan mukavasti tms. Jotkut ahdistuu kun "puhelinmyyjistä ei pääse eroon", mutta se on hyvinkin helppoa ja kestää n. 1 sekuntia.
Jos soittavat uudestaan, niin seuraava taktiikka hyvä: välittömästi "voitko odottaa pienen hetken" puhelin pöydälle ja sitten puolen minuutin kuluttua "sori hetki vielä", siitä minuutin perästä "hetkonen täytyy ottaa vielä ranskalaiset uunista", jne. Eli käännämme asetelman ja tuhlaamme heidän aikaa.

Tietty joskus saattaa olla niin apaattinen olo, että puhelinmyyjänkin soitto piristää ja silloin kannattaa toki pitää linja auki, mutta yrittää pidättäytyä ostamasta. Numerotiedusteluun soitto kuitenkin maksaa aina.

View: https://www.youtube.com/watch?v=7X1XID_yJ4c

Onnea siinä tarvitaan.

Yleensä sanon mielipiteeni suoraan, mutta tänään opin, että aina se ei ole viksua. Monen kympin kasvorasvoihin ei kannata ottaa kantaa, jatkossa.
1603970795727.png

e ja lisätään tähän nyt heti suoraan että tämän voi ottaa ohjeena tai sitten*huumorina*

Minulla on sellainen huono ominaisuus, että pyrin olemaan ihmisille kohtelias niin kauan kuin he ovat minulle. Myös sen verran olen vinksahtanut, että pidän puhelinmyyjiäkin vain ihmisinä jotka tekevät työtään, joten ikävästi sorrun aina kieltäytymään mahdollisimman kohteliaasti.
Jos soittavat uudestaan, niin seuraava taktiikka hyvä: välittömästi "voitko odottaa pienen hetken" puhelin pöydälle ja sitten puolen minuutin kuluttua "sori hetki vielä", siitä minuutin perästä "hetkonen täytyy ottaa vielä ranskalaiset uunista", jne. Eli käännämme asetelman ja tuhlaamme heidän aikaa.
Käsittääkseni joillakin provikkapalkkaus perustuu juurikin siihen kuinka kauan saavat pidettyä asiakkaan linjalla.
Kerran eräs nuori mies kysyi kohteliaasti voisinko kuitenkin kuunnella hänen sepostuksensa vaikken ostaisikaan. Kykenin antamaan muutaman minuutin päivästäni kuuntelemiseen, jonka jälkeen toivotimme toisillemme hyvät päivänjatkot.

Back
Ylös Bottom