Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja en, en missään nimessä kanna katkeruuttaMites tä neljäkymmentä vuotta sitten tapahtunut asia liitty yhtään mihinkään?Kannatko sä tästä jotain katkeruutta?
Vitsien kanssa saa olla tarkkana, niiden pitää alkaa: Mitä tapahtui kun pikku-kalle ja....Ööö, tuo oli aamulypsyn puujalkavitsi eilis aamulta. Tosin kuuntelin suplasta juuri tuolloin kun sen tänne kirjoitin, itse naurahdin kyllä.
Varmaan rautatason vika.. tämän hetkinen paras arvaus, että kuulokeliitäntä menee vaihtoon.Johan nyt. Taitaa olla sisällä bitti poikittain ja pahasti. Mitä muuten se takana oleva reset-nappi tekee? Vastaa vaan virtojen katkaisua?
23kg yli
Kokemuksen kumea rintaääni yllä. Choose your battles carefully son, choose them wisely...Älä. Anna ostaa lahosuojat rauhassa.
Sanot vain "kyllä kulta"
Huomentaaah. Soitteleeko kelleen koskaan AIG vakuutusmyyjät? Vittu eivät niin kuin oikein tunnu ymmärtävän, et EI on EI vaan keväällä alkoi sieltä joku mummo pommittamaan ja sanoin ei niin jo alkoi taas kesän jälkeen piinaamaan sanoin ei no nyt vaihtui myyjä jolle sanoin ei ja niin taas eilen soitti joku uusi tällä kertaa mies ei ei ei ei ei
Ja vielä bonuksena: Älä aloita taistelua mitä et voi voittaa.Kokemuksen kumea rintaääni yllä. Choose your battles carefully son, choose them wisely...
Juu toki estinkin mutta kun ovat niin viekkaita, että aina uudesta numerostaEhdin kirjoittaa tähän eilen, että taidan ostaa auton. En ehtinyt edes postata, kun eläinlääkäri soitti. En käsitä, että mikä ihmeen systeemi sielläkin on, koska AINA, kun alan suunnitella jotain tällaista, niin saankin käydä viemässä tonnin-pari eläinlääkärin kassaan.
Estän puhelimesta kaikki tuollaiset numerot. Suosittelen samaa.
Joo, tämä on selvä kipupiste.
Ei auta kyseenalaistaa eri ainesosien imeytymistä. Ne imeytyy kyllä, kuitenkin oli myyjällä valmistajan takkikin, joten tietää kyllä mistä puhuu.
Lahosuojat taitaa olla yleisesti naisihmisille herkkä paikka.
Suoramarkkinointikielto vai mikä onkaan nimeltään on hyvinkin toimiva. Ei vaadi kuin yhden puhelun johon aikaa kuluu alle minuutti.Miksi te jäätte jumittaa niiden kanssa?
Jos mulla on oikein hyvä päivä sanon ei kiitos ennenkuin lyön luurin korvaan mutta en yleensä edes sitä.
Joku saattaa ajatella että niille tulee paha mieli, voin kertoa että ei tule. Menee ehkä 5 sekuntia kun kaksi seuraavaa on lyönyt luurin korvaan ja ne ei todellakaan muista sinua ikävänä ihmisenä joka ei vaivautunut kuuntelemaan.
Yrityksillä ei onnistu samalla tavalla, toisaalta mulle ei tule niitä kuluttajille tarkoitettu myyntisoittoja.Suoramarkkinointikielto vai mikä onkaan nimeltään on hyvinkin toimiva. Ei vaadi kuin yhden puhelun johon aikaa kuluu alle minuutti.
Sen jälkeen ei soittele kukaan kauppamies/nainen.
Minä kyllä osaan itse soittaa sitten jos on jotain asiaa. Yleensä ei ole.
Minulle viimeinen saapunut myyntipuhelu: kaupattiin puhelinliittymän vaihtoa, sanoin ettei ole tarvetta, kovaa vakuuttivat että olisi nykyistä halvempi, sanoin että puhelinlaskuni on niin pieni ettei siinä voi säästää, kysyivät paljonkon laskuni on kuukaudessa, vatasin: alle 3 euroa, uskoivat että en säästä vaihtamalla
tuon jälkn. ei ole tullut yhtäkään myyntipuhelua, poistivat numeroni varmaan kaikilta listoilta, aikaa kulunut pitkästi päälle 10v