Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ööö, tuo oli aamulypsyn puujalkavitsi eilis aamulta. Tosin kuuntelin suplasta juuri tuolloin kun sen tänne kirjoitin, itse naurahdin kyllä.
Vitsien kanssa saa olla tarkkana, niiden pitää alkaa: Mitä tapahtui kun pikku-kalle ja....
Silloin kaikki ymmärtää että on vitsi, sarkasmi on niin vaikea laji etten edes yritä sitä täällä.

Huomentaaah. Soitteleeko kelleen koskaan AIG vakuutusmyyjät? Vittu eivät niin kuin oikein tunnu ymmärtävän, et EI on EI vaan keväällä alkoi sieltä joku mummo pommittamaan ja sanoin ei niin jo alkoi taas kesän jälkeen piinaamaan sanoin ei no nyt vaihtui myyjä jolle sanoin ei ja niin taas eilen soitti joku uusi tällä kertaa mies ei ei ei ei ei

vähällä se meni tämänkin päivä pilalle: heräsin

Johan nyt. Taitaa olla sisällä bitti poikittain ja pahasti. Mitä muuten se takana oleva reset-nappi tekee? Vastaa vaan virtojen katkaisua?
Varmaan rautatason vika.. tämän hetkinen paras arvaus, että kuulokeliitäntä menee vaihtoon.

Katoin äsken, niin ei mulla kyllä oo takapaneelissa reset-nappia. Eikä tota minusta pysty resetoimaankaan kuin siitä päältä play-nappia pohjassa pitämällä... Virrat kun kiskaisee poies, niin laitetta pyörittävä linux-kone toki buuttaa ittensä. Mistä sää tommosen reset-napin löysit? :D

Ehdin kirjoittaa tähän eilen, että taidan ostaa auton. En ehtinyt edes postata, kun eläinlääkäri soitti. En käsitä, että mikä ihmeen systeemi sielläkin on, koska AINA, kun alan suunnitella jotain tällaista, niin saankin käydä viemässä tonnin-pari eläinlääkärin kassaan.

Huomentaaah. Soitteleeko kelleen koskaan AIG vakuutusmyyjät? Vittu eivät niin kuin oikein tunnu ymmärtävän, et EI on EI vaan keväällä alkoi sieltä joku mummo pommittamaan ja sanoin ei niin jo alkoi taas kesän jälkeen piinaamaan sanoin ei no nyt vaihtui myyjä jolle sanoin ei ja niin taas eilen soitti joku uusi tällä kertaa mies ei ei ei ei ei

Estän puhelimesta kaikki tuollaiset numerot. Suosittelen samaa.

Ehdin kirjoittaa tähän eilen, että taidan ostaa auton. En ehtinyt edes postata, kun eläinlääkäri soitti. En käsitä, että mikä ihmeen systeemi sielläkin on, koska AINA, kun alan suunnitella jotain tällaista, niin saankin käydä viemässä tonnin-pari eläinlääkärin kassaan.

Estän puhelimesta kaikki tuollaiset numerot. Suosittelen samaa.
Juu toki estinkin mutta kun ovat niin viekkaita, että aina uudesta numerosta :cautious:

Miksi te jäätte jumittaa niiden kanssa?
Jos mulla on oikein hyvä päivä sanon ei kiitos ennenkuin lyön luurin korvaan mutta en yleensä edes sitä.
Joku saattaa ajatella että niille tulee paha mieli, voin kertoa että ei tule. Menee ehkä 5 sekuntia kun kaksi seuraavaa on lyönyt luurin korvaan ja ne ei todellakaan muista sinua ikävänä ihmisenä joka ei vaivautunut kuuntelemaan.

Joo, tämä on selvä kipupiste.

Ei auta kyseenalaistaa eri ainesosien imeytymistä. Ne imeytyy kyllä, kuitenkin oli myyjällä valmistajan takkikin, joten tietää kyllä mistä puhuu.

Lahosuojat taitaa olla yleisesti naisihmisille herkkä paikka.

Tämä on joku kestovittuiluaihe kotona. "Onko tuo taas joku kosteuttava rasva?". On se, kun atoopikkona en voi olla ilman.

Reilu vuosi sitten siirryin käyttämään naamaani vain Sensain kasvonhoitotuotteita. Kävi kylläkin niin päin, että minä en meinannut raatsia ostaa sitä voidetta, mutta mies totesi, että kalliimmaksi tulee ostaa ensin se pyörittelemäni halpa ja sitten perään se kallis. Suosiolla vaan kallis. Yksittäisenä ostoksena se on kyllä hinnakas, n. 80 eurolla sen saa hankittua netistä vs. hyllyhinta yleensä n. 100 e. MUTTA. Ennen sitä mulla kesti se "edullinen" n. 35 euron kasvovoide sen n. 5 viikkoa. Tuo ostamani pumppupulloversio kesti heinäkuusta helmikuulle, jonka lisäksi pystyin jättämään toisen käyttämäni tuotteen kokonaan pois, eikä naama ole kaivannut kortisonia. Kertaostoksena siis kallis, mutta käytössä suorastaan edullinen.

Miksi te jäätte jumittaa niiden kanssa?
Jos mulla on oikein hyvä päivä sanon ei kiitos ennenkuin lyön luurin korvaan mutta en yleensä edes sitä.
Joku saattaa ajatella että niille tulee paha mieli, voin kertoa että ei tule. Menee ehkä 5 sekuntia kun kaksi seuraavaa on lyönyt luurin korvaan ja ne ei todellakaan muista sinua ikävänä ihmisenä joka ei vaivautunut kuuntelemaan.
Suoramarkkinointikielto vai mikä onkaan nimeltään on hyvinkin toimiva. Ei vaadi kuin yhden puhelun johon aikaa kuluu alle minuutti.
Sen jälkeen ei soittele kukaan kauppamies/nainen.
Minä kyllä osaan itse soittaa sitten jos on jotain asiaa. Yleensä ei ole.

Minulle viimeinen saapunut myyntipuhelu: kaupattiin puhelinliittymän vaihtoa, sanoin ettei ole tarvetta, kovaa vakuuttivat että olisi nykyistä halvempi, sanoin että puhelinlaskuni on niin pieni ettei siinä voi säästää, kysyivät paljonkon laskuni on kuukaudessa, vatasin: alle 3 euroa, uskoivat että en säästä vaihtamalla

tuon jälkn. ei ole tullut yhtäkään myyntipuhelua, poistivat numeroni varmaan kaikilta listoilta, aikaa kulunut pitkästi päälle 10v

Suoramarkkinointikielto vai mikä onkaan nimeltään on hyvinkin toimiva. Ei vaadi kuin yhden puhelun johon aikaa kuluu alle minuutti.
Sen jälkeen ei soittele kukaan kauppamies/nainen.
Minä kyllä osaan itse soittaa sitten jos on jotain asiaa. Yleensä ei ole.
Yrityksillä ei onnistu samalla tavalla, toisaalta mulle ei tule niitä kuluttajille tarkoitettu myyntisoittoja.
Yhtä olen kummastellut kun mulla ollut nyt jo hyvän aikaa salaisena kännykkänumero vaikka onkin firman nimissä niin mistä vitun rekisteristä ne kaivaa sitä numeroa?
Assari jättää vastaamatta sitten firman viralliseen numeroon tuleviin puheluihin.

Minä olen sanonut nyt jo tovin aikaa kaikille soittajille, että meillä mies hoitaa kaikki nämä vakuutus-/sähkö-/mikänytvaanasiat, etten tiedä näistä mitään.
Hetken hiljaisuus luurin toisessa päässä ja "hyvää päivänjatkoa".

Minulle viimeinen saapunut myyntipuhelu: kaupattiin puhelinliittymän vaihtoa, sanoin ettei ole tarvetta, kovaa vakuuttivat että olisi nykyistä halvempi, sanoin että puhelinlaskuni on niin pieni ettei siinä voi säästää, kysyivät paljonkon laskuni on kuukaudessa, vatasin: alle 3 euroa, uskoivat että en säästä vaihtamalla

tuon jälkn. ei ole tullut yhtäkään myyntipuhelua, poistivat numeroni varmaan kaikilta listoilta, aikaa kulunut pitkästi päälle 10v

Aika vähän on myyntipuheluita tullut. SK soittelee ja tarjoaa halvalla lehteä määräajaksi ja yleensä sen otan. Noin puolta halvemmalla pääsee kuin jatkuva tilaus. Paitsi toisinaan tulee kk katkoja jolloin pitää digilehdellä mennä.

Vuosia sitten soitteli usein lehtimyyjät. Sanoin monesti että tarjoamanne lehti tulee jo. Olivat aina kujalla että ei kyllä näy järjestelmässä. Sanoin että tulee tulee.

Back
Ylös Bottom