Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saikku on aina tärkein.

Lääkärin kannattaa heti vastaanoton aluksi määrätä riittävän pitkä saikku, jotta asiakas voi sitten rentoutua ja keskittyä esim oireisiin ja hoito-ohjeisiin.

Minä koitin tuossa kahdeksan pintaan vähän torkuttaa, kun olisi voinut, mutta ei kelvannut ruumiilleni enään uni.

8 h 18 min hänen mielestään riitti.

tuossa lomaillessa loppuajasta taas kun pääsi vapaan nukkumisen rytmiin kiinni niin ei puhettakaan, että ennen kymmentä olisi heränny, vaikka reilusti ennen vuorokauden vaihtumista panee maata

se on vaan juuri heränneenä olo parhaimmillaan, siitä se mieli sitten paheneee, kun nousee ylös

Mun mielestä nukkuminen on kyllä ihmisen parasta aikaa.
Tänään heräsin neljältä kun piti mennä pissalle, hetkeksi nukahdin eikä millään seitsemältä ylös.

Kirjoitin valtavan ostoslistan, pitää käydä kaupassa samalla kun käy tyäskentelymaalla.
Laadin suunnitelman jossa käytän viekkautta ja kavaluutta jallittamisessa ruuan muodossa.
Ei vaan, pitää alkaa taas ihan oikeasti vissiin tekemään oikeaa ruokaakin, mennyt tässä pari kuukautta el classico-kanansiipi linjalla.

Liiallinen nukkuminen on ajan tuhlausta.
Oli ihan hirveetä, kun joskus kivikaudella olin vielä jonkinlaisessa parisuhteessa, ja toinen ei olisi tehnyt muuta kuin nukkunut.
Kello lähestyy jumalauta 14.00, ja hän homehtuu peiton alla. Ei semmosta jaksa kattella sitte yhtään.

Kyllä yksin on mukavaa.

Kahvi. :coffee:

Mua ei haittaa jos toinen jää nukkuu mut jos siitä tulee jotain ongelmaa et itse alkaa pistelee kahvia valuu ja istuskelee koneella eikä vaan makaa kuolatyynynä siinä vieressä niin sitten on ongelma.

Liiallinen nukkuminen on ajan tuhlausta.

kyllähän asia on niin, että ajan ja elmän tuhlausta on tämä meikamustalaisen "elämä"
runsaasti nukkuminen ej ainakaan pahenna tilannetta

Kahvi ois kiva, mutta mulla on vain Presidentin black labeliä. Maistuu karmealle.

Eipä tarvitse herätyskelloa kun viereisellä työmaalla alkaa koneet raapimaan kalliopintaa ~ 730.

Back
Ylös Bottom