Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lähdin pitkän ja tylsän luennon jälkeen ulos. Ja sain huomata, että maailmassa on vielä jotain kivaakin: pari pikkupoikaa sanoi: "sulla on hyvä heijastinliivi."
#yksin

Liitteet

• IMG_20201015_195654.webp
    IMG_20201015_195654.webp
    29,8 KB · Katsottu: 106
Heijastimet on parasta!
Niin on! Mä paasaan heijastimista kyllästymiseen asti.

Haluisin uuden heijastinliivin. Pitäis käydä katselemassa.
Lisäksi varasin tänään ajan uudelle tatuoinnille ja optikolle. Jos hommais uudet rillit, koska olen nyt on hyvä vähän lahjoa itseään.

Niin on! Mä paasaan heijastimista kyllästymiseen asti.

Haluisin uuden heijastinliivin. Pitäis käydä katselemassa.
Lisäksi varasin tänään ajan uudelle tatuoinnille ja optikolle. Jos hommais uudet rillit, koska olen nyt on hyvä vähän lahjoa itseään.
Mä ostin budget sportista heijastinliivit. On hyvät. Työmatkalla päällä, vaikka valosaa on pois tullessa. Lisäksi heijastinhanskat! Löytyy myös heijastintakki, heppaliikkeestä ostin joskus, kun ei vielä sillo urheiluliikkeissä ollut.

E: Heijastinrepun voisi hankkia.

Mä ostin budget sportista heijastinliivit. On hyvät. Työmatkalla päällä, vaikka valosaa on pois tullessa. Lisäksi heijastinhanskat! Löytyy myös heijastintakki, heppaliikkeestä ostin joskus, kun ei vielä sillo urheiluliikkeissä ollut.

E: Heijastinrepun voisi hankkia.
Mulla on hankintalistalla heijastinhijat. Olis pyöräillessä näppärät kun heijastinliivistä ei paljon mitään näy kun on reppu selässä.

Soittivat eräästä virmasta ja tarjosivat hommia. Tonni enemmän kuussa mitä saan nyt.

Kieltäydyin. Vähän päässyt maistamaan uutta, niin ei haluttais heti palata vanhaan.

Back
Ylös Bottom