Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeksi hiihtänyt intissä, seuraavan kerran kun suksin pois elämästä.
Heijastimet on parasta!Lähdin pitkän ja tylsän luennon jälkeen ulos. Ja sain huomata, että maailmassa on vielä jotain kivaakin: pari pikkupoikaa sanoi: "sulla on hyvä heijastinliivi."
#yksin
Niin on! Mä paasaan heijastimista kyllästymiseen asti.Heijastimet on parasta!
Mä ostin budget sportista heijastinliivit. On hyvät. Työmatkalla päällä, vaikka valosaa on pois tullessa. Lisäksi heijastinhanskat! Löytyy myös heijastintakki, heppaliikkeestä ostin joskus, kun ei vielä sillo urheiluliikkeissä ollut.Niin on! Mä paasaan heijastimista kyllästymiseen asti.
Haluisin uuden heijastinliivin. Pitäis käydä katselemassa.
Lisäksi varasin tänään ajan uudelle tatuoinnille ja optikolle. Jos hommais uudet rillit, koska olen nyt on hyvä vähän lahjoa itseään.
Oma huomioni kiinnittyi ensimmäisenä noihin väkivaltaverkkareihin.Kajsna häikäisee aamun työmatkaliikenteen ja aiheuttaa ketjukolarin.
Paitsi että: Se oli Helistön kuvahuomio
Ei oo nii justiinsa, omistan vastaavat!Paitsi että: Se oli Helistön kuva
NoniinsaatanaPaitsi että: Se oli Helistön kuva
Lopeta se ryyppääminen.Noniinsaatana
Olen näköjään tavallistakin enemmän sekaisin.
Mulla on hankintalistalla heijastinhijat. Olis pyöräillessä näppärät kun heijastinliivistä ei paljon mitään näy kun on reppu selässä.Mä ostin budget sportista heijastinliivit. On hyvät. Työmatkalla päällä, vaikka valosaa on pois tullessa. Lisäksi heijastinhanskat! Löytyy myös heijastintakki, heppaliikkeestä ostin joskus, kun ei vielä sillo urheiluliikkeissä ollut.
E: Heijastinrepun voisi hankkia.