Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Älä anna asian estää. Tohvelit jalkaan, termospulloon sumpit ja pihalle patsastelemaan.
Edellisessä ihmisvarastossa eräs vanhempi herrasmies piti usein pihan huvimajassa piknikkejä viinapullon kanssa. Eväiden tukevuudesta riippuen seurasi myös huutelua ohikulkijoille tai örinäversioita vanhoista tangoklassikoista. Minusta se oli suorastaan hauskaa, koska kyseinen kaveri oli promillemäärästä riippumatta harmiton ja hyvin käyttäytyvä, mutta varsinkaan naiset ja lapsiperheelliset eivät oikein arvostaneet.

tulispa talvi ja ihan sikana lunta. Pääsee hiihtämään ja laskemaan.
Talvi saa tulla aikanaan mutta tulispa sen verran lunta ja pakkasta, että pääsisi hiitämään ja luistelemaan. Eli -5 astetta ja 10cm lunta. Tekisi mieli myös käydä rinteessä. Ensin pitäisi ottaa kyllä pari oppituntia, että uskaltaisi laudan kanssa rinteeseen.

Ongelma näissäkin aktiviteeteissa on se, että ne pitää toteuttaa yksin.

Talvi saa tulla aikanaan mutta tulispa sen verran lunta ja pakkasta, että pääsisi hiitämään ja luistelemaan. Eli -5 astetta ja 10cm lunta. Tekisi mieli myös käydä rinteessä. Ensin pitäisi ottaa kyllä pari oppituntia, että uskaltaisi laudan kanssa rinteeseen.

Ongelma näissäkin aktiviteeteissa on se, että ne pitää toteuttaa yksin.
Mä voin lähtee suksilla haparoimaan sun kanssa Messilään.
Pari vuosikymmentä välissä viime kerrasta mutta eiköhän se siitä 🙈

Mä voin lähtee suksilla haparoimaan sun kanssa Messilään.
Pari vuosikymmentä välissä viime kerrasta mutta eiköhän se siitä 🙈
Mulla on sitä samaa harjua tuossa takapihalla 😅
Mutta kerrankos sitä Messilässä hiihtelesi. Siellä mä olen edellisen kerran ollut lumilaudan päällä. Ja jos olisi kyhnyä niin vuokrasi mökin siitä rinteen vierestä.

Vieläkö siellä on se kelkkarata ja Messilän juhannus? 😅

Mulla on pari vuotta väliä, että en ole hiihtänyt mutta mielelläni ladulle menen talvella vaikka räpiköintiä aika räpiköintiä se on.

Mulla on sitä samaa harjua tuossa takapihalla 😅
Mutta kerrankos sitä Messilässä hiihtelesi. Siellä mä olen edellisen kerran ollut lumilaudan päällä. Ja jos olisi kyhnyä niin vuokrasi mökin siitä rinteen vierestä.

Vieläkö siellä on se kelkkarata ja Messilän juhannus? 😅

Mulla on pari vuotta väliä, että en ole hiihtänyt mutta mielelläni ladulle menen talvella vaikka räpiköintiä aika räpiköintiä se on.
Messilän juhannus ja kelkkarata taisi jäädä 1900-luvulle.
Suksilla menen rinteessä mutta ei hitto, saa aika naaras olla joka mut saa ladulle. Pari vuotta sitten ostin hikilankut että saisi junnun kanssa hiihdeltyä mutta se oli molemminpuoleista tuskaa joten se siitä eikä viime talvena tarvinnut edes yrittää.
Ex-mussukka koitti tunkea niitä itseasiassa viime juhannuksena vanhan kämpän varastosta mutta sanoin että tunkee vaikka roskiin tai ihan mitä vaan.

Hiihto vaatii sen satkun itsellä tai vähempikin riittää, että alkaa sujua.

Alku helvatun raskasta aina syssyllä. Tai no helmikuussa, jos lunta on.

Mulla on ei tekniikkaosaaminen (eikä kunto) riitä muuhun kuin pertsan vetelyyn.

Talvinakit laitatettu alle. Pajan pojat ajoi auton sisään ja ulos. En löytänyt avaimia mistään, kunnes tovin penkomisen jälkeen tajusin katsoa avainpesästä.
Se on tämä porvarielämä rankkaa, kun on keyless systeemi niin enhän minä sitä siellä avainpesässä pidä.

Kohta ehkä paikalliseen, ainoa vaan kun menevät mokomat 23 kiinni niin alkaapi vituttaa kun jano jää päälle.
Ehkä ois parempi olla menemättä.

Back
Ylös Bottom