Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edellisessä ihmisvarastossa eräs vanhempi herrasmies piti usein pihan huvimajassa piknikkejä viinapullon kanssa. Eväiden tukevuudesta riippuen seurasi myös huutelua ohikulkijoille tai örinäversioita vanhoista tangoklassikoista. Minusta se oli suorastaan hauskaa, koska kyseinen kaveri oli promillemäärästä riippumatta harmiton ja hyvin käyttäytyvä, mutta varsinkaan naiset ja lapsiperheelliset eivät oikein arvostaneet.Älä anna asian estää. Tohvelit jalkaan, termospulloon sumpit ja pihalle patsastelemaan.
Miehiin varmaan toimii parhaiten punainen.Minkä värinen minihame??
Talvi saa tulla aikanaan mutta tulispa sen verran lunta ja pakkasta, että pääsisi hiitämään ja luistelemaan. Eli -5 astetta ja 10cm lunta. Tekisi mieli myös käydä rinteessä. Ensin pitäisi ottaa kyllä pari oppituntia, että uskaltaisi laudan kanssa rinteeseen.tulispa talvi ja ihan sikana lunta. Pääsee hiihtämään ja laskemaan.
Miehiin varmaan toimii parhaiten
Mä voin lähtee suksilla haparoimaan sun kanssa Messilään.Talvi saa tulla aikanaan mutta tulispa sen verran lunta ja pakkasta, että pääsisi hiitämään ja luistelemaan. Eli -5 astetta ja 10cm lunta. Tekisi mieli myös käydä rinteessä. Ensin pitäisi ottaa kyllä pari oppituntia, että uskaltaisi laudan kanssa rinteeseen.
Ongelma näissäkin aktiviteeteissa on se, että ne pitää toteuttaa yksin.
Mulla on sitä samaa harjua tuossa takapihallaMä voin lähtee suksilla haparoimaan sun kanssa Messilään.
Pari vuosikymmentä välissä viime kerrasta mutta eiköhän se siitä![]()
Messilän juhannus ja kelkkarata taisi jäädä 1900-luvulle.Mulla on sitä samaa harjua tuossa takapihalla
Mutta kerrankos sitä Messilässä hiihtelesi. Siellä mä olen edellisen kerran ollut lumilaudan päällä. Ja jos olisi kyhnyä niin vuokrasi mökin siitä rinteen vierestä.
Vieläkö siellä on se kelkkarata ja Messilän juhannus?
Mulla on pari vuotta väliä, että en ole hiihtänyt mutta mielelläni ladulle menen talvella vaikka räpiköintiä aika räpiköintiä se on.
Intissä en koskenut kertaakaan fillariin enkä suksiin, kävin ainoastaan kesäaikaan sen.Viimeksi hiihtänyt intissä, seuraavan kerran kun suksin pois elämästä.