Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kilohinta lienee jossain kullan ja timantin välimaastossa.

No just se, sitten jengi ostaa riistakäristyksen nimellä vierestä tarhattua saksanhirveä kun sehän on ihan sama asia.

Kilohinta taisi olla jossain 14-15 euron kieppeillä puolikkaalle porolle, joka tulee pieneksi pakattuna kylmänä pk-seudulle. Köyhälle kallista, kaikille muille saman hintaista.

Vähän toki näin asiasta tietämättömänä olen noissa vietävissä, kun nuo punnitaan ilmeisesti siis luineen päivineen, eli periaatteessa maksaa myös tyhjästä. :david:

Mut en mä tiedä. Kaikki halpuutuskampanjat rääkkikanoineen on hämärtäneet ihmisen käsityksen siitä, että mitä liha maksaa.

Kilohinta taisi olla jossain 14-15 euron kieppeillä puolikkaalle porolle, joka tulee pieneksi pakattuna kylmänä pk-seudulle. Köyhälle kallista, kaikille muille saman hintaista.

Vähän toki näin asiasta tietämättömänä olen noissa vietävissä, kun nuo punnitaan ilmeisesti siis luineen päivineen, eli periaatteessa maksaa myös tyhjästä. :david:

Mut en mä tiedä. Kaikki halpuutuskampanjat rääkkikanoineen on hämärtäneet ihmisen käsityksen siitä, että mitä liha maksaa.
Just katoin että puolikkaan vasan lihat n.33€/kg eli siinä ei silloin pitäisi olla luita paitti mitä nyt kylkipaloissa tjsp.

A9LY06fm8.jpg

On muuten aivan hanurista yrittää hoitaa töitä englannin murteella. Ei tule yhtikäs mitään. Pitäs vähän kerrata sanastoa. Tuntee itsensä niin tyhmäksi.

Pitäydy vaan savon kielessä. Kyllä asiakkaat ymmärtää, kun käsillä vielä elehdit sopivasti. Tai suattaa olla etteivät ymmärrä tai ymmärtävättii.. tä?

nyt sumppi ja sitten jumppa.

Pienemmässä mittakaavassa olen kokeillut, on hauskaa.

On muuten aivan hanurista yrittää hoitaa töitä englannin murteella. Ei tule yhtikäs mitään. Pitäs vähän kerrata sanastoa. Tuntee itsensä niin tyhmäksi.

Aivan mahtavaa. Niin kauan ku pärjää enklannilla niin hyvä. Ruåttia jos pitäs puhua niin lähden kirkuen karkuun ja jään sairaslomalle.

Pitäydy vaan savon kielessä. Kyllä asiakkaat ymmärtää, kun käsillä vielä elehdit sopivasti. Tai suattaa olla etteivät ymmärrä tai ymmärtävättii.. tä?

Perinteiseen tapaan, huudetaan lujempaa.

Rengasjumppa, tsek.
Asennuskomplikaatio, tsek
Komplikaationratkaisu, tsek
Asennussauna, tsek
Asennusmallasjuoma, tsek

Duunissa: annan asiakkaalle maskin ja ohjeistan, että sen tulee peittää suu ja nenä - aivan kuten itselläni. Asiakas laittaa sen silmälasiensa päälle ja valittaa, ettei näe mitään.

Tämä tapahtui tänään kahdesti!

Kohta olen kypsä saikulle.
Ilmeisesti hänellä oli myös vikaa kuulossa tai ymmärryksessä miksei myös molemmissa.

Tissilihasta treenattu, kankkulihas edelleen kipeä edellisestä treenistä.

Tilanne vaatii jotain hyvää.

Jaa-a. Ens viikolla oli viimeinen harkkaviikko. Heti pitää lähteä, kun alkaa vähän päästä jyvälle koko hommasta.

e. Miksi lääkärit ei koskaan tervehdi, kun tulevat käytävällä vastaan? Tämä huomio on tehty niin asiakkaan vermeissä kuin työpyjama päällä?

e. Miksi lääkärit ei koskaan tervehdi, kun tulevat käytävällä vastaan? Tämä huomio on tehty niin asiakkaan vermeissä kuin työpyjama päällä?
En toki voi puhua muiden puolesta, itse morotan tutut ammattikuntaan katsomatta (jos huomaan, havaintokykyni on melko rajallinen), jos jokaisen asiakkaan ja työpyjamassa olevan morottaa, ei ehdi koskaan töihin asti. Ihan niinku kadullaki, en morota jokaista lajitoveria, tutut lähinnä.

Back
Ylös Bottom