Varmaan Real MHJK?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan Real MHJK?
Huikeeta! Antaa mennä vaan!Ei jumalauta.
Lapsi saisi liigasopparin jos kirjoittaa alle. Pakko on jollekin kertoa ja nyt te saatte olla se joku.
Tuskin heti pelaamaan pääsee kun on rookie mutta kovin jengi ikinä mistä ne sitä tarjosi.
Hirveä :Dtollanen sitte?
Kun aina voivottelet omaa surkeuttasi. Niin ei se äitiys nyt ihan liikaa ole pieleen mennyt. Eli onnittelut myös äitille.Ei jumalauta.
Lapsi saisi liigasopparin jos kirjoittaa alle. Pakko on jollekin kertoa ja nyt te saatte olla se joku.
Tuskin heti pelaamaan pääsee kun on rookie mutta kovin jengi ikinä mistä ne sitä tarjosi.
parhaan näköinen
No nyt kyllä
Äitinä mä koen olevani hyvä omilleni mutta lasteni eteen mä olen tehnyt aivan valtasti töitä. Kaikki mikä minuun itseeni liittyy onkin sitten toinen juttu.Kun aina voivottelet omaa surkeuttasi. Niin ei se äitiys nyt ihan liikaa ole pieleen mennyt. Eli onnittelut myös äitille.
Nonni, eli huippumutsi.Äitinä mä koen olevani hyvä omilleni mutta lasteni eteen mä olen tehnyt aivan valtasti töitä. Kaikki mikä minuun itseeni liittyy onkin sitten toinen juttu.
No tuo helpottaa valintaa. Epiphonelta taisi löytyä Slashin signaturekin, jos sellaista halajaa..tuohon ei ole kun yksi vaihtoehto, les paul
se on siitä asti ollu TheKitara kun näin slässin sitä soittavan mtv:llä
tuntumasta en varmaan osaa arvioida yhtään mitään, kun ei ole tainnu kitara olla sylissä noin 20vuoteen, soittaa en ole osannu ikinä, pikkuveljien kitaroita oon kokeillu salaa kun ketään ei ole ollut kotona
Minusta riittäisi vielä jollekin kun lapset ovat jo isoja.Nonni, eli huippumutsi.
Eikö se nyt ole se tärkein, eli toimittaa äitin virkaa kyseisellä laadulla.
Tehtävämme kuitenkin maapallolla on lisääntyä. Ei meillä muuta virkaa täällä ole.
Älä nyt, kyllähän 4 miljardia vuotta vanhan ekosysteemin totaalinen paskominenkin on aika kova juttu!Ei meillä muuta virkaa täällä ole.
Tässä on vokot aika vahvasti läsnäNo tuo helpottaa valintaa. Epiphonelta taisi löytyä Slashin signaturekin, jos sellaista halajaa..
Henk. koht varmaan kattelisin Tokailta tuota Les Pauliakin. Niissä pitäs olla työn jälki ja hintalaatusuhde kohdillaan.
PuheenMinultahan ei kysytty, mutta ehtotan jotain @Heatseeker in tyylistä rojektia. Esim. kerralla 8x8.
Odotan edelleen, kun vain saisi unta.Maate panemisen: odottelua.
Maate_pano suoritettiin 2130. Herääminen qshelle puolilta öin. Heräämineen jäätävään migreenipäänsärkyyn klo 4, sen douppaamista ja tuskailua ehkä viiteen ja 625 ylös.Odotan edelleen, kun vain saisi unta.
Päätä särkee
Ei tiedä mitä tekisi jotta saisi unta
Epätoivo iskee![]()
Melkein pitäs kun noinkin halvalla sais. Paraniskohan kuva paljonkin nykyiseen verrattuna?
Kyllähän Laiho minun muistaakseni on Ynkkansa kuunnellu, vaikkei ihan joka luritusta vedäkään harmonisessa mollissa. Ei oo kauhean hääviltä kuulostanut Laihon nykykunto, mitä oon tuoreempia livepätkiä nähnyt. Viinaahan se ei enää ota, mutta ei taida paljoa reenaillakaan. Sen verran lepsua on ollut soitto..jaa onko tuo Laihon kitaranpyöräytys kopioitu Y:ltä
luulin nnotta on omakeksimä
Vaikea sanoa, mutta todennäköisesti vituttaisi, jos tuohon hintaan ei paranisi :DMelkein pitäs kun noinkin halvalla sais. Paraniskohan kuva paljonkin nykyiseen verrattuna?