Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

parhaan näköinen

tuohon ei ole kun yksi vaihtoehto, les paul
se on siitä asti ollu TheKitara kun näin slässin sitä soittavan mtv:llä

tuntumasta en varmaan osaa arvioida yhtään mitään, kun ei ole tainnu kitara olla sylissä noin 20vuoteen, soittaa en ole osannu ikinä, pikkuveljien kitaroita oon kokeillu salaa kun ketään ei ole ollut kotona

Kun aina voivottelet omaa surkeuttasi. Niin ei se äitiys nyt ihan liikaa ole pieleen mennyt. Eli onnittelut myös äitille.
Äitinä mä koen olevani hyvä omilleni mutta lasteni eteen mä olen tehnyt aivan valtasti töitä. Kaikki mikä minuun itseeni liittyy onkin sitten toinen juttu.

Äitinä mä koen olevani hyvä omilleni mutta lasteni eteen mä olen tehnyt aivan valtasti töitä. Kaikki mikä minuun itseeni liittyy onkin sitten toinen juttu.
Nonni, eli huippumutsi.

Eikö se nyt ole se tärkein, eli toimittaa äitin virkaa kyseisellä laadulla.

Tehtävämme kuitenkin maapallolla on lisääntyä. Ei meillä muuta virkaa täällä ole.

tuohon ei ole kun yksi vaihtoehto, les paul
se on siitä asti ollu TheKitara kun näin slässin sitä soittavan mtv:llä

tuntumasta en varmaan osaa arvioida yhtään mitään, kun ei ole tainnu kitara olla sylissä noin 20vuoteen, soittaa en ole osannu ikinä, pikkuveljien kitaroita oon kokeillu salaa kun ketään ei ole ollut kotona
No tuo helpottaa valintaa. Epiphonelta taisi löytyä Slashin signaturekin, jos sellaista halajaa..

Henk. koht varmaan kattelisin Tokailta tuota Les Pauliakin. Niissä pitäs olla työn jälki ja hintalaatusuhde kohdillaan.

Nonni, eli huippumutsi.

Eikö se nyt ole se tärkein, eli toimittaa äitin virkaa kyseisellä laadulla.

Tehtävämme kuitenkin maapallolla on lisääntyä. Ei meillä muuta virkaa täällä ole.
Minusta riittäisi vielä jollekin kun lapset ovat jo isoja. 🤭

jaa onko tuo Laihon kitaranpyöräytys kopioitu Y:ltä

luulin nnotta on omakeksimä

Odotan edelleen, kun vain saisi unta.

Päätä särkee ✅
Ei tiedä mitä tekisi jotta saisi unta ✅
Epätoivo iskee ✅
Maate_pano suoritettiin 2130. Herääminen qshelle puolilta öin. Heräämineen jäätävään migreenipäänsärkyyn klo 4, sen douppaamista ja tuskailua ehkä viiteen ja 625 ylös.

Tässä on vokot aika vahvasti läsnä

View: https://youtu.be/wEqhg-qozdk

Kyllä.

jaa onko tuo Laihon kitaranpyöräytys kopioitu Y:ltä

luulin nnotta on omakeksimä
Kyllähän Laiho minun muistaakseni on Ynkkansa kuunnellu, vaikkei ihan joka luritusta vedäkään harmonisessa mollissa. Ei oo kauhean hääviltä kuulostanut Laihon nykykunto, mitä oon tuoreempia livepätkiä nähnyt. Viinaahan se ei enää ota, mutta ei taida paljoa reenaillakaan. Sen verran lepsua on ollut soitto..

BTW. Älä osta tota Ynkan mallia, niillä on vammainen soittaa :D

Scalloped_fretboard.jpg

Niissä on tommonen koverrettu otelauta ja saa olla hentoinen tatsi, ettei paina nuotteja epävireiseksi. Toisaalta ton koverruksen kanssa taitaa pystyä pelaamaan sit esim. vibrassa. En oo kyllä mikään asiantuntija, pari kertaa soittanu hetken tommoisella.

Melkein pitäs kun noinkin halvalla sais. Paraniskohan kuva paljonkin nykyiseen verrattuna?
Vaikea sanoa, mutta todennäköisesti vituttaisi, jos tuohon hintaan ei paranisi :D

Minä en kyllä tommoiseen rahaa laittaisi, vaikka olis enemmänkin löysää. Kattelisin jotain 80"-100" 4K telkkaria..

Back
Ylös Bottom