Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Räsypokkaa videon välityksellä ni mäkin oon mukana.

haittaako jos ej olé ainuttakaan NAISosallistujaa

Minä en siis ole mukana, vaikka olisi NAISsiakin, älä säikähdä

Koneen salasana unohtui. Siinä säätäessä meni itseasias rikki koko läppäri. Sain uuden koneen ja uuden salasanan.

Nyt huomasin, että pariin järjestelmään oli näköjään eri salasana mitä koneelle. Unohtunut nämäkin. Ja eri salasana molempiin. Hakkasin molemmat lukkoon, jotta pääsin IT-osastolle vinkumaan uusia salasanoja.
Lataa Keepass koneelle. Sinne salasanat ja kirjautumislinkit talteen sovelluskohtaisesti ja sen jälkeen vaan copypasteaa sieltä, minne tarviikaan. Toki ton ite sovelluksen master salasanan joutuu muistamaan, mutta laittaa vaikka luuriin talteen.

Ei tarvii sit enää käyttää yhtä ja samaa 'mahtikulli69' passua joka paikassa.

Koirat kotona! Ikävöin eilen jo autossa.

IjnZN9FsV.jpg

#neverwalkalone (#orsleep)

Fafa's testattu ekaa kertaa. Piti imuroida sohvan edusta ja pestä naama syömisen jälkeen, mutta maun puolesta vahvasti jatkoon.

(Leikkaan kyllä ihan just tän orastavan hipsteriparran helvettiin.. ihan perseestä pitää tämmöstä.. ajattelin testata vaihtelun vuoksi.)

salliiko Miesruumiini jos kävisin kaupasta jäätelöä? mitä sanoo NAISet, kuntien mielepide ei kinosta

olen tänään hieman polkupyöräillyt ja kuntoillut salilla

pakko vaan käydä jossain imisten ilmoilla, en kestä aamuun asti jatkuvaa keskeytyksetöntä kotonaoloa

Lataa Keepass koneelle. Sinne salasanat ja kirjautumislinkit talteen sovelluskohtaisesti ja sen jälkeen vaan copypasteaa sieltä, minne tarviikaan. Toki ton ite sovelluksen master salasanan joutuu muistamaan, mutta laittaa vaikka luuriin talteen.

Ei tarvii sit enää käyttää yhtä ja samaa 'mahtikulli69' passua joka paikassa.

Juu, keepass on ladattu puhelimelle muutama kk sitten, mutta käyttöönotto on tekemättä. Ehkä pitäis.

Mitä muuta, kävin tilaas uudet rillit. Tytär 9kk pamautti palikalle linssin rikki. Omavastuu 150€. Joulukuussa maksoin näist 350€. Ovh 700€ vittu. Sillä leikkais jo yhden silimän.

Kävisin muuten heti silmäleikkauksessa jos uskaltaisin.

Mulla meinas mennä tänään eväät väärään kurkkuun kun pöydän toisella puolen istuva henkilö sanoi: "Sulla on kaikki eväät ihanasti sävy sävyyn".
Koska en halunnut olla epäkohtelias niin sanoi, että onpas kiva kun joku kiinnittää tuollaiseen huomiota kun itse ei osaa ajatella asioita tuolla tavalla.
"Mä olen erityisherkkä."

Nyt jo treenin jälkeen tuntuu siltä, että huomenna kävely on yhtä tuskaa.

Back
Ylös Bottom