Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Räsypokkaa videon välityksellä ni mäkin oon mukana.
Haittaa. Exit onely.haittaako jos ej olé ainuttakaan NAISosallistujaa
Minä en siis ole mukana, vaikka olisi NAISsiakin, älä säikähdä
Juoksit siis kovempaa kuin kunto antoi edellyttääRaskas juoksentelupäivä tänään. Ei kulkenut. Tai tuntui sille. Numerot kertoo muuta, onneksi.
Lataa Keepass koneelle. Sinne salasanat ja kirjautumislinkit talteen sovelluskohtaisesti ja sen jälkeen vaan copypasteaa sieltä, minne tarviikaan. Toki ton ite sovelluksen master salasanan joutuu muistamaan, mutta laittaa vaikka luuriin talteen.Koneen salasana unohtui. Siinä säätäessä meni itseasias rikki koko läppäri. Sain uuden koneen ja uuden salasanan.
Nyt huomasin, että pariin järjestelmään oli näköjään eri salasana mitä koneelle. Unohtunut nämäkin. Ja eri salasana molempiin. Hakkasin molemmat lukkoon, jotta pääsin IT-osastolle vinkumaan uusia salasanoja.
Jalat tuntui väsyltä, syke pysyi hallinnassa. Kilometrit siihen nähden menikin yllättävän nopeasti sohvalla tietoja tarkastellessa!Juoksit siis kovempaa kuin kunto antoi edellyttää![]()
Schweinmunc
Mitähän @no-body tähän sanoo.
Miten sanotaan saksaksi "Minulla on hapankaalia nahkahousuissani"Niin lähellä että annetaan pari kirjoitusvirhettä anteeksi. Schweinmönch.
Lataa Keepass koneelle. Sinne salasanat ja kirjautumislinkit talteen sovelluskohtaisesti ja sen jälkeen vaan copypasteaa sieltä, minne tarviikaan. Toki ton ite sovelluksen master salasanan joutuu muistamaan, mutta laittaa vaikka luuriin talteen.
Ei tarvii sit enää käyttää yhtä ja samaa 'mahtikulli69' passua joka paikassa.