Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuollainen anonyymi instatili olisikin hauska, jos vaikka alkaisi taas itse käyttää somea. Voisi jopa harkita.

Ma en jaksais..

20201012_140906.webp

Oli hyvin onnistunut viikon toimintaloma.

Koneen salasana unohtui. Siinä säätäessä meni itseasias rikki koko läppäri. Sain uuden koneen ja uuden salasanan.

Nyt huomasin, että pariin järjestelmään oli näköjään eri salasana mitä koneelle. Unohtunut nämäkin. Ja eri salasana molempiin. Hakkasin molemmat lukkoon, jotta pääsin IT-osastolle vinkumaan uusia salasanoja.

Nyt näyttää että toimis systeemit.

Paska päivä.

Hyvät kaalikääryleet oli upotettu valkokastikkeeseen. Joku arvalla ajokortin saanut mamu meinäsi ajaa kylkeen. Lähetin asiakkaalle ihan väärän jsonin. Unohdin sulkea mikin kirjanpitopalaverissa ennen kaalikäärylepierua.

Ikävä päivä.

Ei kyllä yhtään kinosta

onpas tätä nyt jäsenistössä #liikenteessä

Minulla äänenpainevehkeet työssä, en kuullut kun puhelin soi vieressä, sohvalla

töistä soitettiin, kukas muukaan Minulle

tarkistin lokikirjasta, elokuussa tullut etellinen puhelu joka ei ole työ tai talonyhtiön velvollisuus

Rasittavia nämä pitkät työmatkat.

Liitteet

• Screenshot_20201012-145034~3.webp
    Screenshot_20201012-145034~3.webp
    43,3 KB · Katsottu: 62
Tuollainen anonyymi instatili olisikin hauska, jos vaikka alkaisi taas itse käyttää somea. Voisi jopa harkita.
Ei kyllä jaksais olla anonyymi, mulla ihan omalla nimellä ja useampikin pakkislainen käy joskus tsiikaamassa että onpa tollakin tylsä elämä.

Ei.

Itse saatan syödä kyseisessä tilanteessa kolme kappaletta possumunkkeja tyhjään vatsaan.

Ei ne kalorit pelota tai sokuri, mutta kun olen oppinut, että kaksi on sopiva ja silti saatan ahtaa kolme, jolloin olo ei ole enään hyvä.
Mikähän possumunkki on saksaksi.

Ei mulla muuta.
E: Näyttää ihan mainoskuvalta mutta kuvasin siis noi kaupan hyllyllä.
Sarvet ei ole piirretty vaan on siitä karvarautalangasta väännettyä.

Liitteet

• 20201012_165554.webp
    20201012_165554.webp
    82,6 KB · Katsottu: 70
Ei kyllä jaksais olla anonyymi, mulla ihan omalla nimellä ja useampikin pakkislainen käy joskus tsiikaamassa että onpa tollakin tylsä elämä.
No siis, minun instatilini linkitetty tänne monta kertaa tuolla päikkyosastolla joskus kolme-neljä vuotta sitten muistaakseni. Tosin se tili ei ole päivittynyt yli vuoteen. Se hiljeni, kun alkoi toisen tilin pyörittäminen tuntua työltä. Tosin nyt se on ulkoistettu ja en käytä instaa kuin muutaman kerran kuussa storien tekemiseen.

Osasyy tuon henk.koht. tilin hiljenemiseen oli se, että minua alkoi ärsyttää asiakkaat jotka alkoivat seuraamaan. Tietysti löysivät tilin FB:n kautta; Laittoivat kaveripyyntöä ja vaikka en hyväksynyt, niin Insta suositteli tiliäni heille. Muutenkin pienellä paikkakunnalla on yksityisyys hieman häilyvä käsite, kun ihmiset tietävät mitä teet työksesi, missä asut ja kenen kanssa ja hei, ajetaanpa ohi ja katellaan näkyykö pihalla mitään! Voi perkele.

Eli siksi anonyymitili olisi kiva vaihtoehto. Olen myös ajatellut perustaa tilin jollekin kivalle trollinukelle joka seikkailisi pihapiirissä. :LOL: Se on kun vanhenee, niin alkavat huvit olla yksinkertaiset ja löytyä läheltä.

Minulla ei ehkä ole vahvaa tarvetta yrittää pysyä täällä anonyymina naaman osalta; olen tavannut monia pakkislaisia livenäkin. Ja vasta hiljattain ehdotin virtuaalisia pelejä jne. ja Teams-keskusteluja! Tähän aion tarttua kun vähän pää rauhoittuu ja energiatasot nousevat edes hieman. Tiedoksi @Helistö ja muut mahdollisesti kiinnostuneet. :barefoot:

Minulla ei ehkä ole vahvaa tarvetta yrittää pysyä täällä anonyymina naaman osalta; olen tavannut monia pakkislaisia livenäkin. Ja vasta hiljattain ehdotin virtuaalisia pelejä jne. ja Teams-keskusteluja! Tähän aion tarttua kun vähän pää rauhoittuu ja energiatasot nousevat edes hieman. Tiedoksi @Helistö ja muut mahdollisesti kiinnostuneet. :barefoot:
Minullekin on juurikin sama jos minut joku tunnistaa.
Mä tapaan mielelläni uusia ihmisiä ja tutustun uusiin ihmisiin.
Joten olen mukana.

Oh! Etsin seuraavaa katsottavaa sarjaa ja unohdin aiemmasta listauksesta (vuoden sarjat) kokonaan tämän;
Viaplaysta: Chance - tykkäsin. Ei myöskään jatkettu turhan pitkään.

Nyt haluaisin jotain ranskalaista, oli niin mukava kuunnella sitä kieltä Le Bureauta (Areena!) katsoessa. Tai vaihtoehtoisesti jokin pohjoisamaalainen, ei suomisarja, että kuulisi jotain muuta kieltä kuin englantia. Vasta kuultuani kuluneen vuoden aikana sarjoissa useampaa kieltä muistin, että uusien kielien kuuleminen ja oppiminen kiehtoo minua valtavasti. Sarjoja katsoessa alan ihan huomaamatta toistella vieraan kielen hokemia ja kysymyslauseita ym.
Ja kun ei tässä vielä oikein mitään muuta edes jaksa, niin sarjasuosituksia otetaan vastaan. Ei suomenkieltä ja jos englantia, niin pitäisi olla jotain muutakin kieltä useammassa kuin yhdessä jaksossa!

anonyymina naaman osalta

Minulla taas ON! naama on ollut internetissä irckalleriassa ja nettitreffeillä, siitä ei aiheutunut mitään hyvää, naamattomana paljon parempi

Back
Ylös Bottom