Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ikävä päivä.
Ei kyllä yhtään kinosta
On. Just tuli päivitys G-kelloon ja uudeksi lajiksi tuli katkokävely.onko sana katko sensuroitu
No hyvä etten pahoittanut. Saatoin vielä syödä kostoksi palasen mokkapalaa.
Ei kyllä jaksais olla anonyymi, mulla ihan omalla nimellä ja useampikin pakkislainen käy joskus tsiikaamassa että onpa tollakin tylsä elämä.Tuollainen anonyymi instatili olisikin hauska, jos vaikka alkaisi taas itse käyttää somea. Voisi jopa harkita.
Mikähän possumunkki on saksaksi.Ei.
Itse saatan syödä kyseisessä tilanteessa kolme kappaletta possumunkkeja tyhjään vatsaan.
Ei ne kalorit pelota tai sokuri, mutta kun olen oppinut, että kaksi on sopiva ja silti saatan ahtaa kolme, jolloin olo ei ole enään hyvä.
SchweinmuncMikähän possumunkki on saksaksi.
Mitähän @no-body tähän sanoo.Schweinmunc
No siis, minun instatilini linkitetty tänne monta kertaa tuolla päikkyosastolla joskus kolme-neljä vuotta sitten muistaakseni. Tosin se tili ei ole päivittynyt yli vuoteen. Se hiljeni, kun alkoi toisen tilin pyörittäminen tuntua työltä. Tosin nyt se on ulkoistettu ja en käytä instaa kuin muutaman kerran kuussa storien tekemiseen.Ei kyllä jaksais olla anonyymi, mulla ihan omalla nimellä ja useampikin pakkislainen käy joskus tsiikaamassa että onpa tollakin tylsä elämä.
Minullekin on juurikin sama jos minut joku tunnistaa.Minulla ei ehkä ole vahvaa tarvetta yrittää pysyä täällä anonyymina naaman osalta; olen tavannut monia pakkislaisia livenäkin. Ja vasta hiljattain ehdotin virtuaalisia pelejä jne. ja Teams-keskusteluja! Tähän aion tarttua kun vähän pää rauhoittuu ja energiatasot nousevat edes hieman. Tiedoksi @Helistö ja muut mahdollisesti kiinnostuneet.![]()
anonyymina naaman osalta