Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla tuo aiheuttaa ryppyjä otsaan, mutta mitäs ne siinä haittaa?
Kun ei nuorempana, esim opiskeluaikoina koskaan kutsuttu mihinkään tai pyydetty kaljalle niin ei tullut sitten niitäkään paheita harrastettua, että olis edes uskottavan näköisesti rupsahtanut, töissäkään näytä uskottavalta. Beibifeissi vaan jäi.

e: tissuttelu silloin ja tällöin pitänyt sekin opetella näin "aikuisena"

Kun ei nuorempana, esim opiskeluaikoina koskaan kutsuttu mihinkään tai pyydetty kaljalle niin ei tullut sitten niitäkään paheita harrastettua, että olis edes uskottavan näköisesti rupsahtanut, töissäkään näytä uskottavalta. Beibifeissi vaan jäi.

e: tissuttelu silloin ja tällöin pitänyt sekin opetella näin "aikuisena"

eihän ny toki ole pyydetty, baareissa kun alotin käymään +20veenä niin aina piti kysyä koulu"kavereilta" että saanko lähteä mukaan

sitten olenkin ruvennu käymään yksin, enkä enää edes kaipaa seuraa, paitsi NAISseuraa

muistan edelleen, elävästi, kun menin ensimmäise kerran yksin baariin, oli se outo tunne, YUP:n GAYkka hullussapullossa ehkäpä Herranvuonna -02

Viimeksi muokattu:
Kun tässä tulen ääsjoelle vähän touhuamaan mäjen työläisten kotiin, niin tavatkaamme poikain kanssa silloin.

Ei se ole sen kummempaa.

Taidan ottaa toisen lasillisen: tuli niin hyvä mieli kun sain taputeltua 15 noppaa.

E. Gastrokirurgi oli selkeästi mielissään kun kerroin, että parin viikon päästä nähdään polilla.

Niimmutta ns. Arnoldit. Tai tässä tapauksessa varmaan tarttis lainata Kiukulta maskia.

Minä en tässä vaiheessa enää mitään Ahnuldeja tartte.

No kyllä tohtorismiestäkin aivan mielellään katselee. Beibifeissi tai ei.

Minä oon nyt kuulkaa aivan liian humalassa. Pitää varmaan kohta mennä nukkumaan.

e. Tai sitten pitää käydä vielä yhdellä baarissa.

Olisipa sosiaalinen elämä. Tämä viikonloppuna yksin kotona oleminen ei ole mun juttu.

Ei menny putkeen. Villapaidassa kahta väriä. Aloitin tekemään väärällä värillä > kuvio tulee väärällä värillä, pohjaväri väärällä värillä. Tajusin sen vasta parin tunnin neulomisen jälkeen. En pura. Asioin uudelleen lankakaupassa ja teen nähtävästi toisen paidan vastakkaisella värityksellä.

Olisipa sosiaalinen elämä. Tämä viikonloppuna yksin kotona oleminen ei ole mun juttu.

muistelin myös koska viimeksi olen ollut perjantaiehtoon kotona, en muista

varmuudella toukokuussa, kun a-alueet oli kiinni

e. niin eihän se tietysti Minun kohdalla mitään sosiaalilta elämää ole sieläkään, yksi istun muiden "seurassa" tai sitten vain yksin

Yksin voin tuijottaa kaukaisuuteen kotonakin. Sohvakin on mukavampi.

jos yksin kotona istuminen ihistäisi Teitäkin niin voisi olla, että tulisi piipahdettua

20vuoden kokemuksella kun sitä harrastaa niin on tuttua kun paskalla käynti
Mietin, että jos asuisin pääkaupungissa niin voisin mennä mutta täällä landella on parempi pysyä yksin kotona.

Back
Ylös Bottom