Sosiaalisuus on kyllä yliarvostettua.Sohva ja puuttuva sosiaalinen elämä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sosiaalisuus on kyllä yliarvostettua.Sohva ja puuttuva sosiaalinen elämä.
Kun ei nuorempana, esim opiskeluaikoina koskaan kutsuttu mihinkään tai pyydetty kaljalle niin ei tullut sitten niitäkään paheita harrastettua, että olis edes uskottavan näköisesti rupsahtanut, töissäkään näytä uskottavalta. Beibifeissi vaan jäi.Minulla tuo aiheuttaa ryppyjä otsaan, mutta mitäs ne siinä haittaa?
Kun ei nuorempana, esim opiskeluaikoina koskaan kutsuttu mihinkään tai pyydetty kaljalle niin ei tullut sitten niitäkään paheita harrastettua, että olis edes uskottavan näköisesti rupsahtanut, töissäkään näytä uskottavalta. Beibifeissi vaan jäi.
e: tissuttelu silloin ja tällöin pitänyt sekin opetella näin "aikuisena"
mäjen työläisten
Niimmutta ns. Arnoldit. Tai tässä tapauksessa varmaan tarttis lainata Kiukulta maskia.
Kun ei nuorempana, esim opiskeluaikoina koskaan kutsuttu mihinkään tai pyydetty kaljalle niin ei tullut sitten niitäkään paheita harrastettua, että olis edes uskottavan näköisesti rupsahtanut, töissäkään näytä uskottavalta. Beibifeissi vaan jäi.
Se olkoot se.eli huhtabubi, heti mäen alla
baareissa kun alotin käymään +20veenä niin aina piti kysyä koulu"kavereilta"
Missä saunaKalja?
Olisipa sosiaalinen elämä. Tämä viikonloppuna yksin kotona oleminen ei ole mun juttu.
Mun ei yksin tule lähdettyä.a-alue
Mun ei yksin tule lähdettyä.
Eikä mun. Yksin voin tuijottaa kaukaisuuteen kotonakin. Sohvakin on mukavampi.Mun ei yksin tule lähdettyä.
Yksin voin tuijottaa kaukaisuuteen kotonakin. Sohvakin on mukavampi.
Mietin, että jos asuisin pääkaupungissa niin voisin mennä mutta täällä landella on parempi pysyä yksin kotona.20vuoden kokemuksella kun sitä harrastaa niin on tuttua kun paskalla käynti