7 viikkoa mennyt ja edelleen hiilarit max. 20 tienoilla per päivä. homma tuntuis rullaavan ihan hyvin, joten tarviiko miettiä edes muutoksien tekoa mihkään suuntaan?
ainoa oikeestaan mikä vois olla, niin lisätä kasviksia (ja varmaan laskea hitusen rasvaa) ja tätämyöten hiilarit nousis. mutta ei "uskalla"
ettei nyt vaan hyvä ketoosi katkea.
varmasti niin kokeilemalla selviäis se henk. koht. raja, mutta ei nyt nappais
eiköhän30 tienoille voi nostaa ilman että lähtis? sillähän saa vaikka ja mitä eri rehuja lisää lautaselle. painoa oon seuraillu vaan uimahallissa. periaatteessa ei mitään merkitystä, peilikuva kertoo muutenkin enemmän. ja se puoli jokatapauksessa sivubonus jos rasvoja lähtee.
mut anyway
14.9 - 73.3
16.9 - 73.1
21.9 - 72.9
1.10 - 72.9
ja pituushan oli 178. eipä sitä paljoo rasvaa enää oo. kalorit pyörii 2200-2800 per päivä
ainoa oikeestaan mikä vois olla, niin lisätä kasviksia (ja varmaan laskea hitusen rasvaa) ja tätämyöten hiilarit nousis. mutta ei "uskalla"
ettei nyt vaan hyvä ketoosi katkea.varmasti niin kokeilemalla selviäis se henk. koht. raja, mutta ei nyt nappais
eiköhän30 tienoille voi nostaa ilman että lähtis? sillähän saa vaikka ja mitä eri rehuja lisää lautaselle. painoa oon seuraillu vaan uimahallissa. periaatteessa ei mitään merkitystä, peilikuva kertoo muutenkin enemmän. ja se puoli jokatapauksessa sivubonus jos rasvoja lähtee.mut anyway
14.9 - 73.3
16.9 - 73.1
21.9 - 72.9
1.10 - 72.9
ja pituushan oli 178. eipä sitä paljoo rasvaa enää oo. kalorit pyörii 2200-2800 per päivä
. Sinällään jos valmis tekemään aina omat eväät töihin ja kotiin sekä hyväksyy sen että monessa ravintolassa voit syödä vain pihvin ja kasviksia niin kannattaa kokeilla. Itse suosittelen vielä aloittamaan niin että on Carnivorella vähintään 4vk ja siitä sitten KetoCarnivore suuntaan. Itsellä pari ensimäistä Keto kokeilua päättyi parin viikon jälkeen koska verenpaineet laski erittäin alas ja ajoittain oli vähän "hassu olo" tämän seurauksena. Paineet saattoi olla vaikka 90/50. Paljon onnistuminen on siitä kiinni saako suolot kestämään sisällä vai ei, viimeisimmillä kerroilla on ollut elektrolyyttijauheet vahvasti mukana ensimmäiset ketoviikot.